Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 29. august 2008, 14:55

Fredag: Gaming!
Lørdag: famile tam tam - Fejre min fødselsdag:) gratis mad hos de gamle!
Søndag: Store rengøring dag - hvis jeg ellers kan fået taget mig sammen!

22

fredag, 29. august 2008, 17:25

Fredag: Drikke
Lørdag: Slappe af med familien
Søndag: Slappe af, og så er det ellers tilbage til efterskolen igen.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maleficus" (29.08.2008, 17:25)

23

fredag, 29. august 2008, 17:28

Idag: Stene. - Vente på min HTC Diamond
Lørdag: Fotografere - Vente på min HTC Diamond
Søndag: Sove og stene. - Vente på min HTC Diamond

Det er sgu tungt at skulle vente en hel weekend på en telefon :P

Men ellers en meget overkommelig plan :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

24

fredag, 29. august 2008, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque
Idag: Stene. - Vente på min HTC Diamond
Lørdag: Fotografere - Vente på min HTC Diamond
Søndag: Sove og stene. - Vente på min HTC Diamond

Det er sgu tungt at skulle vente en hel weekend på en telefon :P

Men ellers en meget overkommelig plan :)

Så lav dog noget andet end at vente på en skide telefon - tiden går hurtigere når man har det sjovt, er det ikke det man siger?

25

fredag, 29. august 2008, 18:15

Jo. Men så skulle du prøve at bo på Ærø -.-

Btw. Søndag kommer sgu nok også til at gå med problem regning og læse en bog.. :rolleyes:

DOOOOOOOOOOOOH!!!!! Så tømmer min mor postkassen, og så ligger der en seddel med at jeg kan hente min telefon på posthuset :(

TDC sagde de ville sende et T&T nummer, så havde ikke regnet med at den kom i denne uge :(

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (29.08.2008, 18:19)

26

fredag, 29. august 2008, 19:32

Skrive tests :clap: + Århus festuge

pLife->nerd++;
Prøv da Motocross: link

27

lørdag, 30. august 2008, 02:47

det var fredag afsluttet

Så det bare lørdag og søndag

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

28

lørdag, 30. august 2008, 14:08

yes sir, det var fredag, det var fandme sjovt... Nu der hele to dejlige dage tilbage =) også det mandag hvor jeg skal på rustur med klassen, bliver sygt :D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

29

lørdag, 30. august 2008, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hitmanden
Drikke hjernen ud til Århus festuge! :hb:

samme

30

lørdag, 30. august 2008, 16:52

Nu har jeg lavet tutor aktiviteter på universitetet hele ugen, så i aften tror jeg bare jeg vil spille WoW og drikke vand :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.