Hvad skal i lave i weekenden?

  • Yo =) ..



    Nu det vist længe siden vi har haft sådan en tråd, så hvad skal i bruge jeres weekend på? Skal i arbejde, hygge med familien eller noget tredje?



    Selv har jeg ikke rigtig planlagt noget endnu.. Dog ved jeg, at fredag efter skole skal der et par tøser og gutter hjem til mig, hvor der skal ryges noget vandpibe, derefter skal vi i byen. Lørdag er der vist noget familie tam tam om formiddagen, og søndag skal jeg i bio med nogles homies.


    Hvad med jer?

  • Skulle have været på arbejde lørdag, men det er aflyst, da jeg ikke kunne få folk nok til at komme og hjælpe, så jeg må nok i stedet kaste mig over rengøring samt tøjvask. Lørdag aften tager jeg så om til en kammerat og fejrer, at han er blevet udlært.


    Søndag står den på biograftur da jeg skal med min ene niece, mine tre nevøer, min søster og min svoger ind og se Kung Fu Panda. Det er vist sådan en rigtig søndagsting.

  • Ja jeg er idag flyttet ud i min lejlighed, så pt er jeg igang med at rydde lidt op (har endelige fået net op hehe) osv.
    Imorgen står den på mindre house warming for et par kammerater og så en tur i byen (gaden).
    Ellers skal resten af weekenden nok gå med at gøre klar til at starte på NOEA på mandag.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • I morgen ska jeg ud og spille golf med en ven og det firma han arbejder ved og derefter står den på pizza og øl, hva der sker senere på aftenen må tiden vise ;)
    Lørdag: Lektier
    Søndag: Lektier og gøre klar til fødselsdagsfest næste weekend :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Skulle have været på arbejde lørdag, men det er aflyst, da jeg ikke kunne få folk nok til at komme og hjælpe, så jeg må nok i stedet kaste mig over rengøring samt tøjvask. Lørdag aften tager jeg så om til en kammerat og fejrer, at han er blevet udlært.


    Søndag står den på biograftur da jeg skal med min ene niece, mine tre nevøer, min søster og min svoger ind og se Kung Fu Panda. Det er vist sådan en rigtig søndagsting.


    I skulle hellere tage ind og se Wall-E... Den er 10 gange bedre end Kung Fu :)


    Imorgen har vi jibulæums fredagscafe på skolen, så der skal vi drikke os lidt småfulde, og så ud og skyde lidt pool bagefter.. lørdag og søndag er ikke fuldt planlagt endnu.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Skal i biografen og se Wall-E med min kusine og formentlig æde noget meget usundt junk senere :roller:
    Derudover skal jeg sikkert snakkes ihjel af hende...


    Men en chilleren weekend er også fair nok, gymnasie er trættende :D

  • Imorgens skal jeg på arbejde... Lørdag står dagen på at tage brude billeder og søndag skal jeg ud og tage portræt billeder af en veninde og hendes 2 små børn :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Skal til George Michael koncert lørdag om søndagen skal jeg garanteret bare hvile ud da jeg stensikkert trænger til efter den tur. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Fredag: Druk
    Lørdag: Suspekt og lidt druk
    Søndag: Arbejde

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB