Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 28. august 2008, 19:06

Yo =) ..

Nu det vist længe siden vi har haft sådan en tråd, så hvad skal i bruge jeres weekend på? Skal i arbejde, hygge med familien eller noget tredje?

Selv har jeg ikke rigtig planlagt noget endnu.. Dog ved jeg, at fredag efter skole skal der et par tøser og gutter hjem til mig, hvor der skal ryges noget vandpibe, derefter skal vi i byen. Lørdag er der vist noget familie tam tam om formiddagen, og søndag skal jeg i bio med nogles homies.

Hvad med jer?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

torsdag, 28. august 2008, 19:15

Skulle have været på arbejde lørdag, men det er aflyst, da jeg ikke kunne få folk nok til at komme og hjælpe, så jeg må nok i stedet kaste mig over rengøring samt tøjvask. Lørdag aften tager jeg så om til en kammerat og fejrer, at han er blevet udlært.

Søndag står den på biograftur da jeg skal med min ene niece, mine tre nevøer, min søster og min svoger ind og se Kung Fu Panda. Det er vist sådan en rigtig søndagsting.

3

torsdag, 28. august 2008, 19:30

Ja jeg er idag flyttet ud i min lejlighed, så pt er jeg igang med at rydde lidt op (har endelige fået net op hehe) osv.
Imorgen står den på mindre house warming for et par kammerater og så en tur i byen (gaden).
Ellers skal resten af weekenden nok gå med at gøre klar til at starte på NOEA på mandag.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

torsdag, 28. august 2008, 19:38

I morgen ska jeg ud og spille golf med en ven og det firma han arbejder ved og derefter står den på pizza og øl, hva der sker senere på aftenen må tiden vise ;)
Lørdag: Lektier
Søndag: Lektier og gøre klar til fødselsdagsfest næste weekend :D

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (28.08.2008, 19:38)

5

torsdag, 28. august 2008, 19:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Skulle have været på arbejde lørdag, men det er aflyst, da jeg ikke kunne få folk nok til at komme og hjælpe, så jeg må nok i stedet kaste mig over rengøring samt tøjvask. Lørdag aften tager jeg så om til en kammerat og fejrer, at han er blevet udlært.

Søndag står den på biograftur da jeg skal med min ene niece, mine tre nevøer, min søster og min svoger ind og se Kung Fu Panda. Det er vist sådan en rigtig søndagsting.

I skulle hellere tage ind og se Wall-E... Den er 10 gange bedre end Kung Fu :)

Imorgen har vi jibulæums fredagscafe på skolen, så der skal vi drikke os lidt småfulde, og så ud og skyde lidt pool bagefter.. lørdag og søndag er ikke fuldt planlagt endnu.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

6

torsdag, 28. august 2008, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af AbeTis
I skulle hellere tage ind og se Wall-E... Den er 10 gange bedre end Kung Fu :)

Ungerne fik selv lov til at bestemme, og billetterne er bestilt - så må vi se Wall-E næste gang :D

7

torsdag, 28. august 2008, 19:58

Jeg skal chille og tylle lidt sprut, og måske i biffen. Tror det bliver en ganske fin weekend :)

8

torsdag, 28. august 2008, 20:08

Drikke hjernen ud til Århus festuge! :hb:

9

torsdag, 28. august 2008, 20:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hitmanden
Drikke hjernen ud til Århus festuge! :hb:

yes sir, har også lige planlagt jeg skal derind lørdag aften med nogle gutter og nogle chicks :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

10

torsdag, 28. august 2008, 20:25

Fødselsdag, så skal ud at bowle og fulde mig der lørdag. Søndag skal jeg nok ud til familien, hvis jeg altså kan komme op :crazyeyes:

11

torsdag, 28. august 2008, 20:28

I morgen skal jeg i skole :P
og så ned og arbejde til regatta (1300 mennesker skal spise lørdag )
Lørdag skal jeg opbevare dagen / natten ved regatta
Søndag skal jeg sove
og så mandag i skole :D

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

12

torsdag, 28. august 2008, 22:13

Skal i biografen og se Wall-E med min kusine og formentlig æde noget meget usundt junk senere :roller:
Derudover skal jeg sikkert snakkes ihjel af hende...

Men en chilleren weekend er også fair nok, gymnasie er trættende :D

13

torsdag, 28. august 2008, 22:14

Imorgens skal jeg på arbejde... Lørdag står dagen på at tage brude billeder og søndag skal jeg ud og tage portræt billeder af en veninde og hendes 2 små børn :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

14

torsdag, 28. august 2008, 22:22

Noget fest i morgen, noget slack lørdag (måske pokeraften med nogle venner) og så sammen med damen søndag :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

15

fredag, 29. august 2008, 05:15

Skal til George Michael koncert lørdag om søndagen skal jeg garanteret bare hvile ud da jeg stensikkert trænger til efter den tur. :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

16

fredag, 29. august 2008, 09:12

Gi den gas.. :dance:

17

fredag, 29. august 2008, 10:02

i aften er der gamer aften (Brætspil med vennerne)
Lørdag er der House warming hos min kærestes søster.
Søndag er der slap af og Go Kart i roskilde, med firma vennerne. :D

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

18

fredag, 29. august 2008, 10:24

Fredag: Druk
Lørdag: Suspekt og lidt druk
Søndag: Arbejde

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

19

fredag, 29. august 2008, 10:32

Kommer nok til at bruge meget af weekenden på at komme af med min lorte forkølelse...
Ellers skal jeg nok lave lektier... lorte weekend.

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

20

fredag, 29. august 2008, 11:25

Fradag: game noget poker med vennerne
Lørdag : Arbejde (skal fra Brande til ballerup.. Fra Jylland til Sjælland)
Søndag.. afslapning..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.