den normale dansker :D

  • her er der en ting i lige skal se...


    ved ikke om I allerede har set det da det er blevet vist i tv'et for et års tid siden, men sjovt er det i hvert fald...


    gå ind - - > HER


    og tryk så på interviewet med Kirsten Jensen...


    ....det kan se kedeligt ud, men lad dig ikke narre, for det er ikke et helt almindeligt interview...:D

  • Hvordan åbner man .RAM filer ?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    what?? hav dog noed tålmodighed....det er max grinern!!!


    hva har det med tålmodighed og gøre?! .ram sucks ass... end of story..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    hva har det med tålmodighed og gøre?! .ram sucks ass... end of story..


    Ik' en s... hva' er der galt med Realplayer ?( Ku' da godt tænke mig at få at vide helt konkret, hvad der er galt i stedet for bare at få at vide - den der "smartguy" bemærkning som nogen bruger. X(
    Jeg har da ikke flere problemer med Realplayer end jeg har med Mediaplayer el. Quicktime.

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Ik' en s... hva' er der galt med Realplayer ?( Ku' da godt tænke mig at få at vide helt konkret, hvad der er galt i stedet for bare at få at vide - den der "smartguy" bemærkning som nogen bruger. X(
    Jeg har da ikke flere problemer med Realplayer end jeg har med Mediaplayer el. Quicktime.


    Tror nu ikke der er noget "smart" over at synes RP er noget bras. WMP9 og Quicktime er de eneste playere jeg bruger. Synes Realplayer er for langsom og tyngende. En overflødig standard, hvis du spørger mig :)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tror nu ikke der er noget "smart" over at synes RP er noget bras. WMP9 og Quicktime er de eneste playere jeg bruger. Synes Realplayer er for langsom og tyngende. En overflødig standard, hvis du spørger mig :)


    og ALT for forvirrende.. Mediaplayer og Quicktime er helt klart de bedste... gode og simple.. så'en ska det være :)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tror nu ikke der er noget "smart" over at synes RP er noget bras. WMP9 og Quicktime er de eneste playere jeg bruger. Synes Realplayer er for langsom og tyngende. En overflødig standard, hvis du spørger mig :)


    Jeg bruger alle 3 og har det fint med det.
    Til det der med smartguy-bemærkninger f.eks. "sucks ass" o.lign., så gi'r jeg ikke en dyt for sådanne meninger, som for mig virker latterlige og usaglige. Og de personer der bruger dem har jeg ikke stor tiltro til. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Jeg bruger alle 3 og har det fint med det.
    Til det der med smartguy-bemærkninger f.eks. "sucks ass" o.lign., så gi'r jeg ikke en dyt for sådanne meninger, som for mig virker latterlige og usaglige. Og de personer der bruger dem har jeg ikke stor tiltro til. :rolleyes:


    trist hva... jeg har prøvet det en gang.. og jeg har hadet det siden den gang.. det var extremt forvirrende, grimt og for mange reklamer, for lille billede..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    trist hva... jeg har prøvet det en gang.. og jeg har hadet det siden den gang.. det var extremt forvirrende, grimt og for mange reklamer, for lille billede..


    "Prøvet det en gang . . ." 8o Det siger vist alt :baby:

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    "Prøvet det en gang . . ." 8o Det siger vist alt :baby:


    ja ja whatever... jeg synes realplayer er dårligt.. du synes det er godt... det er en uendelig diskution..

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Til det der med smartguy-bemærkninger f.eks. "sucks ass" o.lign., så gi'r jeg ikke en dyt for sådanne meninger, som for mig virker latterlige og usaglige. Og de personer der bruger dem har jeg ikke stor tiltro til. :rolleyes:


    Tja, det er jo så dit valg. Men bemærk, at ordbruget og jargonen er vidt forskellig alt efter alder, og andre faktorer. Jeg er enig i, at man bør tale ordentligt til hinanden (der er dog undtagelser) - men så længe det ikke er et personligt angreb, kan det ikke støde mig at nogen siger at "RP sucks ass" - det er jo bare en talemåde, om du vil. Og hvad har tiltro- eller tillid med ordvalget at gøre? Vi har da allesammen grænser, meeen der skal nu lidt mere til at rykke i mig... ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Tror nu ikke der er noget "smart" over at synes RP er noget bras. WMP9 og Quicktime er de eneste playere jeg bruger. Synes Realplayer er for langsom og tyngende. En overflødig standard, hvis du spørger mig :)


    ja, men ser du, der ER ikke nogen der spør dig...desuden har det INTET som helst med emnet at gøre, så gider dig og de andre brokhoveder ik godt lade vær med at skifte emne, over til noed i faktisk ikke engang kan li'??? :rolleyes:


    emnet var Bertelsen og han er max grinern i det klip...
    hvis du så er så underlig at du simpelthen NÆGTER at have et småt, enkelt program på din computer som realplayer one, fordi du syns det "sucks ass", så må du jo bare undvære den morskab og underholdning alle vi andre kan nyde, fordi vi sådan set er RIMELIG ligeglade med hvordan programmet ser ud og fungerer, og primært ejer det, fordi det er et krav til visse filer... :]


    ...og kan vi så få emnet tilbage hvor det startede????


    - tak!!! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    ja ja whatever... jeg synes realplayer er dårligt.. du synes det er godt... det er en uendelig diskution..


    HØR HER: det er en LIGEGYLDIG diskution!!!


    - Du har din underlige mening - du syns det sucks - derfor kan du ikke se berthelsen - det kan vi andre -
    Diskution: færdig - finito - slut!


  • Jo, Bentzin spurgte faktisk... og jeg svarede... :]