Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 19. august 2008, 17:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hitmanden
Hun rejste på højskole igår, så i aften tager jeg alle hendes ting under armen og kører over til hendes forældre med det... Og så siger jeg pænt farvel og tak til dem... Det er sku også hårdt - for jeg er kommet til at holde af hendes familie og venner... It sucks!

Behold hendes ting? :P Så må du se om hun kommer efter dem.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

22

tirsdag, 19. august 2008, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Citeret

Hun rejste på højskole igår, så i aften tager jeg alle hendes ting under armen og kører over til hendes forældre med det... Og så siger jeg pænt farvel og tak til dem... Det er sku også hårdt - for jeg er kommet til at holde af hendes familie og venner... It sucks!

Tror du ikke at det virker bedst hvis jeg sender hendes ting tilbage?

23

tirsdag, 19. august 2008, 17:48

Citeret

Citeret

Citeret

Sæt det ude på vejen?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

24

tirsdag, 19. august 2008, 18:00

Citeret

Hun rejste på højskole igår, så i aften tager jeg alle hendes ting under armen og kører over til hendes forældre med det...
1) Hun var utro.
2) Hun slog op (en "pause" er det samme, det lærer du bare først om et par år).
3) Hun har ikke hentet sine ting.
Er det dit problem, eller er det hendes problem at hendes lort flyder hos dig?
Send hende en SMS med at hun kan hente sine ting senest [en dag senest indenfor en uge] ellers så ryger det i skraldespanden.
Så pakker du skidtet i en kasse så du ikke skal se på det.
Der er stor sansynlighed for at der kommer nogen og henter det ret hurtigt. Ellers kan du hygge dig med at brænde det :evil:

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Yonzie" (19.08.2008, 18:01)

25

tirsdag, 19. august 2008, 18:14

Jeg synes det er fint hvis du afleverer tingene hjemme hos hendes forældre snarest muligt, det tror jeg vil være et skridt videre i den rigtige retning, for jer begge. Kan godt være hun afsluttede jeres forhold på en tarvelig måde, men på den anden side har hun da været ærlig om sit utroskab og sine følelser for dig, og afsluttet forholdet inden det blev kørt for langt ud. Så jeg ser ingen grund til at brænde hendes eller andre ting... Tænk hvis jeres roller var byttet om, så ville du da heller ikke bryde dig om at få brændt dine ting, eller smidt dem til skrald...

Men det er bare min mening.

I øvrigt tror jeg det er rigtigt som nogen siger, at du ikke bare skal sidde derhjemme og surmule, gør hvad du kan for at få tankerne på noget andet og kom videre. Tag i byen med vennerne og dyrk nogle forskellige aktiviteter, hvor du får fokus rettet på noget andet og væk fra jeres opbrud. :)

Pøj pøj med det. :cheers:

26

tirsdag, 19. august 2008, 18:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Jeg synes det er fint hvis du afleverer tingene hjemme hos hendes forældre snarest muligt, det tror jeg vil være et skridt videre i den rigtige retning, for jer begge. Kan godt være hun afsluttede jeres forhold på en tarvelig måde, men på den anden side har hun da været ærlig om sit utroskab og sine følelser for dig, og afsluttet forholdet inden det blev kørt for langt ud. Så jeg ser ingen grund til at brænde hendes eller andre ting... Tænk hvis jeres roller var byttet om, så ville du da heller ikke bryde dig om at få brændt dine ting, eller smidt dem til skrald...

Men det er bare min mening.

I øvrigt tror jeg det er rigtigt som nogen siger, at du ikke bare skal sidde derhjemme og surmule, gør hvad du kan for at få tankerne på noget andet og kom videre. Tag i byen med vennerne og dyrk nogle forskellige aktiviteter, hvor du får fokus rettet på noget andet og væk fra jeres opbrud. :)

Pøj pøj med det. :cheers:

Jeg brænder intet...
Hun har været en røv på nogle punkter, men også ærlig... Hun er jo stadig den person i verden jeg vil gøre mest for - elsker hende stadig ubegrænset! Meeeeeeee det må te' og se og stop, det er for....fucked up!

27

tirsdag, 19. august 2008, 19:06

Sørg for at komme ind i dine hverdags rutiner igen, så du kan tænke på noget andet. Oven i det, så tilbring så meget tid så muligt sammen med venner og bekendte.. Hvis der er nogen der kan hive mit humør op, så er det vennerne.

Der er ikke så meget andet at gøre, 3 år er lang tid og man må "bare" prøve at komme videre.. For at sige det lige ud og hårdt, er den ikke længere.. Føler med dig, men livet er bunduretfærdigt engang imellem (ihvertfald de fleste gange) ..

Man kan ikke gøre meget andet end at acceptere tingene som de er. Kan man gøre andet da??
Som en sagde tidligere med stofferne.. Den værste ide ever. Har forstået på andre, at man netop tager dem for at glemme problemerne.. Hvad så når man er blevet "normal" igen og begynder at tænke på det store problem igen. Så kører den bare forfra..

Man må videre homie, livet byder på mange nedture, har selv haft en del..

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

28

tirsdag, 19. august 2008, 19:11

her er en god plan til at vinde hende tilbage

1. send hende nogle døde roser

2. send hende en tøj bamse, men prik øjnene ud først

3. ring til hende ofte men sig ikke noget, bare træk vejret dybt

Cisco Certified Network Associate — CCNA

29

tirsdag, 19. august 2008, 19:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens
et godt råd til frem i livet : Luk aldrig folk mere ind på livet end hvad du kan klare og miste, der kommer nok flere omgange af sådan nogle.

Citeret

IMHO helt, fuldstændig forkert.
Det er ligesom børn der lærer at gå. De falder ofte, og det gør ondt. Jo ældre de bliver, jo mere slår de sig når de falder, men til gengæld falder de sjældnere.
Kærlighedslivet er præcis det samme. Som ung har man ofte mange kortere forhold, og jo ældre man bliver jo længere og mere involverede bliver forholdene, og jo hårdere bliver det at komme over. Eks. skilsmisse og delebørn.
At sige at man ikke skal involvere sig for meget er som at sige til et barn at det kun må kravle, eller ikke må løbe, for så kan det falde og slå sig. Man lærer af sine fejl, og for at lære er man nødt til at lave nogle fejl, eks. havarerede forhold til det modsatte køn.
Lev mens du lever og elsk mens du elsker, for du får fandme kun en chance. Dermed ikke sagt at man skal gøre det blindt, men man skal sgu ikke holde sig tilbage fordi den anden måske eventuelt kunne finde på droppe en, eller være utro. Man må lære at føle hvornår et forhold ikke virker længere, og så tage konsekvensen af det, på den ene eller den anden måde

Jeg er helt enig med dig, men der er mange måder og lukke folk ind på. man skal altid holde sig selv nermest, og ikke lade andre overtage den plads.

Ang. hendes ting syntes jeg ikke du hverken skal brænde dem eller andet dumt, aflevere hendes ting stille og roligt eller lad nogen om at hente dem, det kan jo være at i efter 3 år og kender hinden bedre end bare godt kan bygge med tiden et fantastisk venskab op, hvor i har hinanden i tykt og tyndt fordi i har været så tætte på hinanden. lad tiden vise dig hvad tiden vil bringe, lav ingen unødige konflikter eller ubehageligheder.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "nonsens" (19.08.2008, 19:33)

30

tirsdag, 19. august 2008, 20:59

Citeret

Citeret

Citeret

Uanset, hvor stort et svin hun så har været, så synes jeg man viser sig som den stærke ved at aflevere tingene - så at sige. Synes bare det virker mest anstændigt at gøre det sådan. Ingen grund til selv at synke i niveau.

31

tirsdag, 19. august 2008, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Citeret

Citeret

Uanset, hvor stort et svin hun så har været, så synes jeg man viser sig som den stærke ved at aflevere tingene - så at sige. Synes bare det virker mest anstændigt at gøre det sådan. Ingen grund til selv at synke i niveau.

hørt hørt, og helt enig.

32

tirsdag, 19. august 2008, 21:39

Så blev tingene afleveret.. Vendte kassen på hovedet i hendes seng... Fik en god lang snak med hendes forældre... Hendes mor begyndte sågar at græde... Sødt. Hun var bare så ked af det, også fordi hun ikke kan kende hendes egen datter mere..
Men begge hendes forældre var overbevist om at hun nok skulle komme på andre tanker igen..
..og jeg fik lige den sidste med svigerfar. :cheers:

33

tirsdag, 19. august 2008, 21:52

Citeret

Så blev tingene afleveret.. Vendte kassen på hovedet i hendes seng... Fik en god lang snak med hendes forældre... Hendes mor begyndte sågar at græde... Sødt. Hun var bare så ked af det, også fordi hun ikke kan kende hendes egen datter mere..
Men begge hendes forældre var overbevist om at hun nok skulle komme på andre tanker igen..

Er dybt imponeret - det ville jeg aldrig selv kunne have gjort :) Hatten af for dig :9xo

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

34

tirsdag, 19. august 2008, 22:00

Citeret

det syntes jeg er rigtig flot gjort af dig, du kan være stolt af dig selv.

op med hovdet hvis hun ikke kommer tilbage så kommer der helt sikkert en ny.

35

tirsdag, 19. august 2008, 22:31

Citeret

He he he du skal se det ordner sig nok alt sammen. Så har du fat i den lange ende lov mig det. ;)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

36

tirsdag, 19. august 2008, 23:27

Citeret

Jeg tager også hatten af - Synes det var rigtig flot gjort.

Men for din egen skyld, lad vær med at regne for meget med at hun kommer tilbage, selvom hendes forældre siger det. Hvis hun kontakter dig for at forsones igen, så fint, så kan du jo vælge at tage hende tilbage... Men det er ikke så tit det ender sådan, så prøv som sagt at komme videre i tilværelsen på bedste vis. :9xo

37

onsdag, 20. august 2008, 00:14

Lige en lille ting til det med alkohol og kærestesorger... Det hjælper ik en skid hehe... du vågner bare med monster tømmermænd og stadig lige så splittet som før...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

38

onsdag, 20. august 2008, 08:07

Citeret

Sådan mester :9xo

39

onsdag, 20. august 2008, 15:27

Ja tak alle sammen! :) Det følels også rigtig godt! Det er som om at jeg selv er kommet lidt ovenpå igen! Før var det jo hende der ligesom bestemte slagets gang, men nu har jeg jo selv sagt fra og det er sku dejligt nok! Ville stadig give alt for at hun kom tilbage, men på den anden side, så føleles det også are som om at det er hende der er under press nu... Det er jo ikke hendes valg at vi ikke skal være venner! Så måske hun bliver lidt ked af det? Muligvis! Og hvis hun gør/er, så er det bare godt!

40

onsdag, 20. august 2008, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simon Bay

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Jeg tager ikke stoffer....men kunne ske man skulle "brude" nogle vaner som nogle foreslår... :$

Så er der noget du er gået glip af.. 8o

:razz:

Ja chancen for at ende som narkoman Bla.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.