Kærestesorger.

  • Hey allesammen.


    Min kæreste kom hjem fra Mallorca for 1 måned siden. Hun havde været på fere med sin kusine og hun fortalte at hun havde kysset med en anden dernede. En svensker. Så hun ville holde en pause fra "os". Der gik 3 uger og så kunne jeg ikke holde det ud længere. Hun er lige rejst på højskole idag. Der skal hun være i 4 måneder. Jeg sagde til hende at jeg ikke ville snakke med hende mere fordi jeg stadig er dybt forelsket i hende og det er hun ikke..i mig. Det er for hårdt for mig! Hun vil are være venner - hvad end det så skal betyde.
    Vi har været kærester i 3 år. Jeg er selv 20 og hun er 19 år. Vi havde aftalt at flytte sammen til næste år.
    Nu skal jeg bare komme over hende - men hvordan fanden gør man det? Nogle der har været i samme situation eller bare nogle der har nogle gode råd? Tænker på hende 24/7. Er så belastende! Vil bare gerne videre!


    Mvh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Hey allesammen.


    Min kæreste kom hjem fra Mallorca for 1 måned siden. Hun havde været på fere med sin kusine og hun fortalte at hun havde kysset med en anden dernede. En svensker. Så hun ville holde en pause fra "os". Der gik 3 uger og så kunne jeg ikke holde det ud længere. Hun er lige rejst på højskole idag. Der skal hun være i 4 måneder. Jeg sagde til hende at jeg ikke ville snakke med hende mere fordi jeg stadig er dybt forelsket i hende og det er hun ikke..i mig. Det er for hårdt for mig! Hun vil are være venner - hvad end det så skal betyde.
    Vi har været kærester i 3 år. Jeg er selv 20 og hun er 19 år. Vi havde aftalt at flytte sammen til næste år.
    Nu skal jeg bare komme over hende - men hvordan fanden gør man det? Nogle der har været i samme situation eller bare nogle der har nogle gode råd? Tænker på hende 24/7. Er så belastende! Vil bare gerne videre!


    Mvh


    hey, er virkelig ked af og høre det, det gør altid forfærdelig ondt sådan noget.


    Du kan gøre en masse men tror nu ikke du skal regne med noget hjælper så meget, vil ærligt sige du bare skal være ked af et den tid du har brug for det, sørg for at finde andre glæder gør de små ting i dagligdagen som gør dig glad om det så kun er for en stund men det kan da løfte humøret.


    og så husk du har og vil altid have dig selv, og vær glad for det.


    et godt råd til frem i livet : Luk aldrig folk mere ind på livet end hvad du kan klare og miste, der kommer nok flere omgange af sådan nogle.


    ellers så PM mig.


    Linda

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Alkohol er svaret på alting.


    Mel virker os, så glemmer man det hele og så er det bare FREMAD!! :D


    Taler erfaring:)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().


  • Du har nok ret mht. det med at lukke folk ind.. Jeg tager i hvert fald mine forbehold fremover..! 8o


  • Den er måske sådan liiiige lovlig lakrids....Man må sgu tage nogen chancer her i livet. Men det er min mening.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Mel virker os, så glemmer man det hele og så er det bare FREMAD!! :D


    Taler erfaring:)



    Mel ? du mener kokain ? Ja alkohol og kokain - det er en god (eller knapt så god lappe-) løsning... :roller:



    <brevkasse cliché>


    Dude, selvom du måske har svært ved at se det skal det nok blive bedre. Fuck hende - hun spiller på at du stadig har følelser for hende og trækker dig rundt.


    </brevkasse cliché>


    Tag ud og se nogen af drengene - vær sammen med nogen mennesker som DXC skrev. Det hjælper rigtig godt på at klare sig igennem den første tid :)



    Cheer up :)

  • Op med humøret. Prøv at skub hende om i baghovedet og kontakt hende ikke. Så se om hun ikke ringer til dig når det skoleværk er overstået. Det er ikke sikkert hun glemmer dig helt. 3 år er alligevel en del. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Op med humøret. Prøv at skub hende om i baghovedet og kontakt hende ikke. Så se om hun ikke ringer til dig når det skoleværk er overstået. Det er ikke sikkert hun glemmer dig helt. 3 år er alligevel en del. :9xo


    Det du skriver dér er en tanke jeg har haft.... Håber det, men regner ikke med det - for så bliver jeg bare mere ked af det hvis det ikke lykkedes! Har bare lyst til at komme over hende og så komme ud og være sammen med nogle nye piger... ...og måske hende, bare uden følelser.. :P It's all about the pussy ;)


    Jeg tager ikke stoffer....men kunne ske man skulle "brude" nogle vaner som nogle foreslår... :$

  • Find en frihed eller lethed i at tingene er som de er... Prøv så vidt muligt at skifte fokus, og så er det ellers bare et spørgsmål om at lade tiden gå. Der er altid en vej :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • 3 år er lang tid. Det kan godt tage lang tid at komme ovenpå igen før du er klar til at finde en erstatning. Måske helt op til et år. På den positive side skal du nok komme igennem det. Tag ud og hyg med vennerne og den slags. Også selvom du ikke har lyst.


    "Bare være venner" er kvindesnak for "Jeg har det dårligt med at slå op, for jeg kan godt huske at jeg syntes at du var sød en gang"


    Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    et godt råd til frem i livet : Luk aldrig folk mere ind på livet end hvad du kan klare og miste, der kommer nok flere omgange af sådan nogle.

    IMHO helt, fuldstændig forkert.
    Det er ligesom børn der lærer at gå. De falder ofte, og det gør ondt. Jo ældre de bliver, jo mere slår de sig når de falder, men til gengæld falder de sjældnere.
    Kærlighedslivet er præcis det samme. Som ung har man ofte mange kortere forhold, og jo ældre man bliver jo længere og mere involverede bliver forholdene, og jo hårdere bliver det at komme over. Eks. skilsmisse og delebørn.
    At sige at man ikke skal involvere sig for meget er som at sige til et barn at det kun må kravle, eller ikke må løbe, for så kan det falde og slå sig. Man lærer af sine fejl, og for at lære er man nødt til at lave nogle fejl, eks. havarerede forhold til det modsatte køn.
    Lev mens du lever og elsk mens du elsker, for du får fandme kun en chance. Dermed ikke sagt at man skal gøre det blindt, men man skal sgu ikke holde sig tilbage fordi den anden måske eventuelt kunne finde på droppe en, eller være utro. Man må lære at føle hvornår et forhold ikke virker længere, og så tage konsekvensen af det, på den ene eller den anden måde.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

    Rettet 2 gange, sidst af Yonzie ().

  • I det mindste har hun sagt sandheden NU og ikke om 2 år, hvor i kunne have fået børn osv. Den slags må jeg indrømme kræver nogen nosser (måske ikke det smarteste ordvalg, men du forstår nok pointen). Det er om at forblive stærk og sige nej hvis det er nødvendigt.


    Næste gang skal du så måske ikke lige se på det ydre, men også det indre, se om det er en person du bare klikker med, så skal der nok komme noget godt ud af det. IMO skal du ikke lade en smule kysseri med en eller anden svensker smadre forholdet sønder og sammen. Det jeg prøver at sige, er at hun ikke er DIN ejendom, men et individ for sig der går sin egen sti, og det må du respektere.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Føler virkeligt med dig. Har næsten lige oplevet det samme for omkring 3 måneder siden. Havde kendt kosten i 3½ år og så vælger hun en aften at være sammen med en af mine nu tidligere kammerater. Var også sønderknust, men er sku ved at komme ovenpå igen. Det har hjulpet mig meget at snakke med mine venner. Har næsten ikke snakket med hende siden, og det tror jeg der er måden at gøre det på. Du skal som andre siger tage i byen og møde nogen nye bekendtskaber, for tro mig, der er mange andre fisk i søen! Men ved også godt at det er utroligt hårdt, især i starten, men du kommer sku ovenpå igen m8!
    Held og lykke!!! :cheers:

  • Et poontang spree er vel løsningen.


    Hun er sikkert sød osv. men 1 måneds ferie og så snaver hun med en anden, den holder bare ikke i længden.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden


    Du har nok ret mht. det med at lukke folk ind.. Jeg tager i hvert fald mine forbehold fremover..! 8o


    Det er en sikker måde ikke at blive såret.. men også en sikker måde ikke at få en kæreste på kan man vel sige..


    Man kommer sig næppe helt over en kæreste før man forelsker sig i en ny.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden


    Det du skriver dér er en tanke jeg har haft.... Håber det, men regner ikke med det - for så bliver jeg bare mere ked af det hvis det ikke lykkedes! Har bare lyst til at komme over hende og så komme ud og være sammen med nogle nye piger... ...og måske hende, bare uden følelser.. :P It's all about the pussy ;)


    Jeg tager ikke stoffer....men kunne ske man skulle "brude" nogle vaner som nogle foreslår... :$


    lev livet indtil videre du er jo single nu det har hun sørget for og "pussy" er der masser f derude. Hyg dig mens tid er chancen for hun kontakter dig er stor I think. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Man kommer sig næppe helt over en kæreste før man forelsker sig i en ny.


    Det siges i hvert fald om kvinder, at vi ikke kommer os over en fyr før vi har ligget under en ny, og det burde også kunne omskrives til fyre.


    Noget helt andet er, at de fleste har en tendens til at puste på yoghurten når man har brændt sig på suppen, men man skal også passe på ikke at puste alt for meget (læs: man skal ikke lukke helt af for kærligheden).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    [quote]Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg tager ikke stoffer....men kunne ske man skulle "brude" nogle vaner som nogle foreslår... :$


    Så er der noget du er gået glip af.. 8o


    :razz:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB