1

lørdag, 22. november 2003, 13:39

PC bord og Tv.. m plads til reciver og video og dvd
hmm det skal være 2forskællige borde ;) bare så ikke misforstår.. det må gerne være i en slags glas or whatever :D noget der ser godt ud til tv rack ..

Mvh Voltmod

2

lørdag, 22. november 2003, 13:55

Hvis du vil have noget lort, så gå i Bilka .... Hvis du vil have noget ordenligt så lav det selv... :))

... Ellers så er der jo butikker som Ikea og ligende. De har jo også et par enkelte ting her og der...

4

lørdag, 22. november 2003, 14:03

Citeret

My Comp SuX :( But not soon :D

But not soon-->but not for long
Hehe, bare lge en lille rettelse ;)

5

lørdag, 22. november 2003, 14:07

Er vi gået i rette-mode, så klinger det her heller ikke helt...

" My new pc is comming soon :D this suxs :D "

Bi-meningen med den sætning er at selve det at din nye PC kommer, sutter røv..... og det gør det jo nok ikke.. ;)

Jeg ville nok skrive noget ligende dette :

" My new pc is comming soon because this ons suxs onions " ......... Eller noget ligende.... :))

6

lørdag, 22. november 2003, 14:14

eller bare"my new pc is arriving soon :D this one sux :D

8

lørdag, 22. november 2003, 14:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Er vi gået i rette-mode, så klinger det her heller ikke helt...

" My new pc is comming soon :D this suxs :D "

Bi-meningen med den sætning er at selve det at din nye PC kommer, sutter røv..... og det gør det jo nok ikke.. ;)

Jeg ville nok skrive noget ligende dette :

" My new pc is comming soon because this ons suxs onions " ......... Eller noget ligende.... :))

Der er så også en fejl ;)
" My new pc is comming soon because this ons suxs onions " ons, det er ikke korrekt, men i stedet one, he he bare fordi vi lige er inde på rette stimen lige nu, så syntes jeg at jeg ville være med :D

9

lørdag, 22. november 2003, 14:47

Du burde ta' en tur i Ilva når vi snakker tv-borde.

Min lillebror har lige købt et rigtig fedt tvbord i glas+børstet stål. Der er plads til widescreen og surround+dvd osv. Kablerne bliver gemt i sådan en mærkelig boks bagi. Det ser virkelig fedt ud ;)
(kunne desværre ikke finde et billede på deres site)

Synes generelt Ilva har nogle rigtig fede møbler :D

10

lørdag, 22. november 2003, 15:06

Citeret

Originally posted by *.*SeBBer*.*
Der er så også en fejl ;)
" My new pc is comming soon because this ons suxs onions " ons, det er ikke korrekt, men i stedet one, he he bare fordi vi lige er inde på rette stimen lige nu, så syntes jeg at jeg ville være med :D

Ja, mine tykke morgen-fingre ramte den forkerte tast... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.