41

tirsdag, 12. august 2008, 12:42

Jeg tager ud til bue skydning her i aften, og lige prøver det lidt an.. og så skal jeg som sagt før, også til at cykle lidt mere ;)

toby

:thumbsup:

42

tirsdag, 12. august 2008, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Toby
Jeg tager ud til bue skydning her i aften, og lige prøver det lidt an.. og så skal jeg som sagt før, også til at cykle lidt mere ;)

toby

Hvis du går igang med at cykle, så køb en ordentlig cykel. Ikke et eller andet billigt bras. Du kan virkelig mærke forskel. Jeg har selv lige investeret i en halv pebret racer og det er en sand fornøjelse at komme ud på.

HEJ VEN

43

tirsdag, 12. august 2008, 15:48

gaming... siden man sidder ned, så belaster man i hvert fald ikke benene :ph34r:

der er jo alt muligt... skydning fx.. Bueskydning lyder helt fint, og hvis du kan, så kan du cykle til der hvor i nu skyder. Senere hen kan jeg anbefale noget mild løbetræning eller bare en lille gåtur, hvad man nu kan holde til.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

44

tirsdag, 12. august 2008, 19:10

Fik også selv problemer med knæet, dengang jeg trænede taekwondo... det hjalp nok ikke at jeg kørte meget på rulleskøjter i fritiden også.

Var også lige ved at skulle have "skrabet" et lag af menisken via en operation. Men stoppede heldigvis i tide... Nu, 3 år efter, har jeg ingen problemer med knæet.

45

tirsdag, 12. august 2008, 21:13

så fik jeg prøvet bueskydning..

Det var ikke vidre spændene hehe..

Savner sq det badminton... men det kan jeg så ikke mere jo, har jeg jo ikke kunne i mange år

46

tirsdag, 12. august 2008, 21:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Curious

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Hvad med boksning?

hvad gør en bokser? ;)

Han hopper rundt i ringen, shipper MEGET, løber meget ;)

To ord: Brian Nielsen ;)

Så det er også en mulighed at tage 40kg på og vralte rundt i ringen :crazyeyes:

Ja kan han overhovedet shippe og LØBE? :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

47

tirsdag, 12. august 2008, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Curious

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Hvad med boksning?

hvad gør en bokser? ;)

Han hopper rundt i ringen, shipper MEGET, løber meget ;)

To ord: Brian Nielsen ;)

Så det er også en mulighed at tage 40kg på og vralte rundt i ringen :crazyeyes:

Ja kan han overhovedet shippe og LØBE? :))

tror mere han Lunter afsted hehe

48

onsdag, 13. august 2008, 02:19

Hvad er det lige der er galt med det knæ: Er det "de hårde dele" eller er det menisk, ledbånd
korsbånd ???

Har selv fået skiftet korsbånd og fjernet det meste af min menisk - det er en stor og hård operation med en relativ lang genoptræning - men er sgu det hele værd efterfølgende - om end ikke så bare for, at slippe for smerterne - men hvis du vælger et operativt indgreb, så lige et godt råd... husk der er frit sygehus valg.

Tak til mine 14 fans !

49

onsdag, 13. august 2008, 10:05

Jeg blev kørt ned af en bil på min scooter tilbage i 2001

Mit knæ kom imellem scooteren og bilen.. og så røg jeg rundt...

Efter det, fandt de først ud af, efter 3 år.. at min knæskald sad forkert.. Floooot...

og så har de efter der, retter på mien muskler omkring det, min miniske, og så siger de mit korsbånd er ødelagt.. og der ikke er noget brusk tilbage...

50

onsdag, 13. august 2008, 17:15

Få lortet opereret, det bliver ikke bedre som det er pt. - og med brusken gone så kommer gigten !

Tak til mine 14 fans !

51

onsdag, 13. august 2008, 17:38

Hvad med skydning? Det er nu meget sjovt :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

52

onsdag, 13. august 2008, 20:08

Citeret

Jeg blev kørt ned af en bil på min scooter tilbage i 2001

Mit knæ kom imellem scooteren og bilen.. og så røg jeg rundt...

Efter det, fandt de først ud af, efter 3 år.. at min knæskald sad forkert.. Floooot...

og så har de efter der, retter på mien muskler omkring det, min miniske, og så siger de mit korsbånd er ødelagt.. og der ikke er noget brusk tilbage...

Få det opereret, jeg kan kun anbefale det. Du får en periode hvor ca. 10 måneders genoptræning er nødvendig, men efterfølgende burde du fint kunne spille badminton. Jeg dyrkede uden problemer kampsport på højt plan i længere tid efter min første korsbåndsoperation, at jeg så smadrede mit andet knæ i fodbold er en anden historie.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

53

lørdag, 16. august 2008, 03:44

Rittersport :dance:

54

søndag, 17. august 2008, 18:23

Hvis du skal have motions cykel, så bare et godt råd.
De fleste cykler i klassen under 5000 bliver du lynhurtigt træt af, hvis du skal bruge meget tid på dem.
Men en cykel som Kettler Ergoracer eller lignende, er af en sådan kvaltet at man gider bruge den igen og igen.
Bare en bitter erfaring fra en (knap så hårdt ramt) lidelsesfælle.

God bedring!!!

Man er klog når man ved, hvad man IKKE ved noget om!

55

søndag, 17. august 2008, 18:41

Skydning med salonriffel eller pistol kunne du også prøve, det kræver jo ikke så meget af bentøjet ;)

56

torsdag, 28. august 2008, 03:51

Citeret

Hey...

Jeg har ikke dyrket sport siden jeg blev kørt ned i 2001...

Og den gang spillede jeg Badminton på eliteplan..
Men der var så en dame der valgte at køre mig ned, så jeg ikke har kunne bruge mit ben/knæ til noget.. kan ikke løbe eller stå/gå længe... såå..

Men er der nogle der har nogle ider til hvad man evt kunne gå til at sport..?

Jeg kan ikke selv komme i tanke om noget.. så skulle det være noget pool eller noget, men det er jo bare ikke sport...

og E-sport tæller ikke ;)

Jeg kan anbefale kajak , det belaster ikke dit knæ så satens meget igen :) , og så er det rigtig god træning for overkroppen.

Har selv roet kajak siden jeg var teenager og på et tidspunkt på turnerings plan ( 3x sølvmedaljer ved DM ) , så har noget erfaring med det.

[ ~ 22" Samsung 226BW ~ ]
[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]
[ ~ E8400 @ 3.6 - Stock. ~ ]
[ ~ 8GB Mushkin @ 1200 Mhz ~ ]
[ ~ Gainward GeForce GTX280 ~ ]

[ ~ 3 x 320 GB Samsung SpinPoint T166 Sata II 16 Mb Cache ~ ]
[ ~ 2 x 750 GB Samsung SpinPoint F1 Sata II 32 Mb Cache ~ ]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.