Handle hos usa-stylez.de

  • Hej.



    Jeg er igang med at købe for en god sjat penge fra denne side.
    Jeg vil bare høre om nogle her inde har nogle erfaringer med siden???
    Måske handlet her før?
    Det lidt over 800 euro det drejer sig om :D
    Det er dejligt billigt tøj. Jeg er ikke helt skarp til tysk.
    Så har lidt spørgsmål:


    Hvad vis tøjet ikke passer ? har jeg stadig 14 dages fuld returret? og sender jeg bare lortet retur (og bestiller i anden størrelse), hvad med porto betaler man selv den?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Hvad vis tøjet ikke passer ? har jeg stadig 14 dages fuld returret? og sender jeg bare lortet retur (og bestiller i anden størrelse), hvad med porto betaler man selv den?


    Kender ikke stedet, men generelt: Hvis der ikke er lavet markedsføring i DK kan du kun regne med at de tyske regler gælder (kender dem ikke, så dem må du selv finde), dvs du skal ikke regne med returret. Hvad firmaet har af regler fremgår sikkert på deres side (find en ven der er god til tysk).
    Som standart skal man altid selv betale fragt - har ihvertfald sjældent været ude for andet.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Kender ikke stedet, men generelt: Hvis der ikke er lavet markedsføring i DK kan du kun regne med at de tyske regler gælder (kender dem ikke, så dem må du selv finde), dvs du skal ikke regne med returret. Hvad firmaet har af regler fremgår sikkert på deres side (find en ven der er god til tysk).
    Som standart skal man altid selv betale fragt - har ihvertfald sjældent været ude for andet.


    /ask


    der var en grund til jeg spurgte på tweak :D
    der må være en her inde som kan lidt tysk og hjælpe til :P

  • der er ikke en tysker som lige kan sikre sig jeg har forstået det korrekt?



    så vidt jeg kan læse så kan jeg sende varen tilbage indenfor 30dage. og hvis jeg skal have over 40 euro tilbage så betaler de fragten..

  • Sku noget af en smørre :drink:


    Ifølge deres side har du (køber) max 30 dage til at oplyse dem om evt problemer: skader, størrelse osv. Men gør det straks, så du ikke får bøvl. Du skal skal henvende dig vedr. retur varer i en alle anden form for skriftelig dokumention: fax, mail, brev etc.


    Du skal være opmærksom på, at hvis varen ikke ved returnering er i samme stand som du modtog denne
    kan det medføre afvisning af dit krav. Med andre ord, vær meget omhyggelig når du skal prøve tøjet - ingen nutella finger osv. Åbn org.emballagen forsigtig så tøjet kan pakkes ned igen. Tag en kopi af den vedlagte ordre seddel så du har alle data på din ordre.


    Sørg for din forsendelse er forsvarligt pakket, da du selv hæfter for evt transport skader og hvis jeg var dig vælg en forsendelse med bevis - track & trace etc. da du ellers intet kan bevise hvis pakken forsvinder.



    Så i bund og grund virker det som om de har styr på lortet.


    Årr ja glemte lige, at de oplyse at det er de oplyste tyske handels regler der gælder for siden, også hvis du er bosidende uden for tyskland.



    Ovenstående er en sammenfatning af de vigtigste ting - mener jeg har fået alt det væsentlige med, men jeg vil ikke høre på klager hvis jeg skulle ha overset detaljer - kald det min ansvar fraskrivelse :roller:



  • KANON!!!!
    så forstod jeg i hvert fald det meste korrekt..
    Jeg takker og bukker.
    Nej selvfølgelig skal du ikke hæftes for noget.
    og et lille hint, je ghar skrevet 3 mails til dem nu, omkring lagerstatus :) No Answer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    KANON!!!!
    så forstod jeg i hvert fald det meste korrekt..
    Jeg takker og bukker.
    Nej selvfølgelig skal du ikke hæftes for noget.
    og et lille hint, je ghar skrevet 3 mails til dem nu, omkring lagerstatus :) No Answer


    Så må vi håbe tøjet passer :roller: