En sang i hovedet på mig...

  • Damn, hvad gør jeg...


    Hørte en sang i firmabilen, som simpelthen var for fed. Mit problem er bare, at jeg ikke fik fat i navnet på bandet. Jeg kan ikke lige huske omkvædet (telefon samtidig), men det lød lidt coldplay-travis-mew-the rasmus-agtigt. Nummeret starter ud med godt 10 sekunders guitarriff. F*ck, det er belastende!


    Det er ved at være godt frustrerende, da nummeret var virkelig fedt, og jeg virkelig har lyst til at høre det igen. Jeg regner ikke med at noget kan løse det, ville bare lige melde ud ;)


    Passér gaden :D

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Kan du ikke huske bare lidt af teksten?


    Har et enkelt forslag: Mew - am i wry?


    Sorry - jeg er helt blank kan kun huske guitarsekvensen i starten :(

  • Quote

    Originally posted by Todi
    the darkness - i belive in a thing called love <--- starter da med en riff og den er da pænt irriterende 8o


    også mit forslag, den er for fed!!! 8)

  • Quote

    Originally posted by Hoel
    også mit forslag, den er for fed!!! 8)


    Det kan så diskuteres... :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Et Forslag: Den sang du hentyder til med en guitar i starten......hvad med Tim Christensen...."whispering at the top of my lungs"? Kan det være den? Den er da lidt melankolsk, a'la de grupper du nævnte. Men du nævner dog at guitaren er belastende i starten.....det kan man ikke lige sige at tim's er! Men anyway....fed sang/cd

  • Quote

    Originally posted by Itzibitzi
    Et Forslag: Den sang du hentyder til med en guitar i starten......hvad med Tim Christensen...."whispering at the top of my lungs"? Kan det være den? Den er da lidt melankolsk, a'la de grupper du nævnte. Men du nævner dog at guitaren er belastende i starten.....det kan man ikke lige sige at tim's er! Men anyway....fed sang/cd


    Jeg mente ikke at guitarriffet er belastende, men at det er belastende, at jeg ikke kan huske nummeret :D


    Jeg synes ikke det lød som Tim Chr. - men jeg tjekker lige :D

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Heyyy har lidt samme problem, og uden at highjacke din thread så kan jeg vel godt spørge..


    En sang hvor der er en sort mand der synger':


    FOr the ladies BIG Money .. eller sådan noget!


    Fat Man Scoop :D - be faithful/Get your hands up
    ¨


    -Nu er det din tur - find min sang! :D