Har en fået en lille baby :D:D hvor er jeg glad...

  • :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Den til højre eller venstre? ;)


    den til venstre ;) telefonen :)) den anden er jeg nu også glad for hehe

  • Tillykke! Den er rigtig fed den der!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg vil adoptere den, kan man ikke det? :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    den til venstre ;) telefonen :)) den anden er jeg nu også glad for hehe


    det ville da ellers være ret hensigtsmæssigt at give sin søn beklædning med skriften "rygning kan dræbe" :)):D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Samsung laver nogle fede foner, med utrolig gode TFT-displays. Er det en T100?


    Nope det er en A800 .. uden farvedisplay.. gider jeg ik ha.. ka ik bruge det til en skid..

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Ah, okay - de ligner bare hinanden en del ;)


    Tja.. T100 er mere tyk i det hehe... tror det er S300 der er præcis magen til, bare med farvedisplay og 1000 kr dyrer...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Nope det er en A800 .. uden farvedisplay.. gider jeg ik ha.. ka ik bruge det til en skid..


    UDEN farvedisplay??? det skal man sq da have...


    ellers er det for nedern syns jeg....så vil det altså sige at det er en gammeldags søn du har fået...?

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    UDEN farvedisplay??? det skal man sq da have...


    ellers er det for nedern syns jeg....så vil det altså sige at det er en gammeldags søn du har fået...?


    Farvedisplayet betyder vel ikke det helt store, når man kun bruger den til samtaler samt at skrive sms? ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg sidder sgu stadig med en gammel brugt 3210.


    Med undtagelse af at batteriet dør hurtigt, knapperne ikke reagerer, samtaler stopper pludseligt, dårligt signal konstant, kan ikke holde sig selv sammen, den starter samtaler automatisk, opladeren tager 1 hel dag om at oplade, den ikke er kompatibel med det headset jeg købte til den som den burde være og at den gir' extrem dårlig lydkvalitet, så syn's jeg den er fino til mig... :D

  • Quote

    Originally posted by Bobcat
    Jeg sidder sgu stadig med en gammel brugt 3210.


    Med undtagelse af at batteriet dør hurtigt, knapperne ikke reagerer, samtaler stopper pludseligt, dårligt signal konstant, kan ikke holde sig selv sammen, den starter samtaler automatisk, opladeren tager 1 hel dag om at oplade, den ikke er kompatibel med det headset jeg købte til den som den burde være og at den gir' extrem dårlig lydkvalitet, så syn's jeg den er fino til mig... :D


    hehe ork ja, den lyder da som skræddersyet til selv det mest krævende forretningsgeni.... ;)

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Enig - har både en T65 og T68i og de er sgu begge lige gode...


    lige gode??? 8o
    tjahh det kommer da an på hvad man mener med lige gode, vil jeg da sige
    ...t68i'eren har da en del flere egenskaber så vidt jeg ved...;)

  • Yea, siden hvornår er det blever nødvendigt at ringe i farver.. *gG*'


    Med de ringe spil og muligheder der er med de nye dyre telefoner, så holder jeg mig sq til PC hvis jeg får lyst til at spille i farver.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    UDEN farvedisplay??? det skal man sq da have...


    ellers er det for nedern syns jeg....så vil det altså sige at det er en gammeldags søn du har fået...?


    hva ska jeg med det?! det er jo ik fordi man ka bruge det til noget... det er kun blær ..