Gjort det "umulige med ipod touch"

  • jeg har nu gjort det som Apple mente ikke var muligt.. jeg har åbenbart riset mit glas på min ipod touch.


    Utroligt nok, og jeg ved ikke engang hvordan, det er lidt ærgeligt...


    men det er grim fed risse..


    Jeg vil bare vide hvad jeg skal gøre, ved ikke lige hvordan jeg for fat i en supporten via mail eller lign, syns deres support er lidt af ht =)

  • hehe der kan komme ridser på alt, Men IKKE EN IPOD TOUCH... Stamped: Copyright Apple..

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har de ridsegaranti på deres ipods for ellers er det vel bare en selv der bærer skylden!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Har de ridsegaranti på deres ipods for ellers er det vel bare en selv der bærer skylden!


    Anders


    de ville ikke gøre en skid ved det i telefonen så nu må jeg tage ud til en eller anden apple butik :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    de ville ikke gøre en skid ved det i telefonen så nu må jeg tage ud til en eller anden apple butik :)


    Men kører Apple med udvidet garanti. For den almindelige reklamationsret dækker ikke ridser forårsaget efter køb.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Øh hvor er det lige at Apple skriver at det er umuligt at ridse en iPod Touch?
    -en ridse er at sidestille med en kosmetisk skade og det er der typisk ingen garanti imod, heller ikke med de her "ekstra forsikringer"

  • Har også fået en grim ridse i min iPhone jeg har købt i USA... :( Håbede der var en form for polering der kunne udjævne ridsen eller noget i den stil

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • iPod Touch/iPhone er meget svær at ridse på skærmen, men det er desværre ikke umuligt.
    Du må ikke prøve at polere det væk, eller rense med vinduesrens eller lignende rengøringsfnidder, da det kan ødelægge overfladen på skærmen.
    Det eneste du kan gøre er at skifte fronten, men det er hverken let eller billigt.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • de var ellers så fine at skrive at den ikke kunne ridses da den kom ud.. og derfor også alle de videos på youtube omkring at de ridser den.. jeg ved ikke hvor de ridser kommer fra.. jeg har den i en lomme uden noget andet i.. :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    de var ellers så fine at skrive at den ikke kunne ridses da den kom ud.. og derfor også alle de videos på youtube omkring at de ridser den.. jeg ved ikke hvor de ridser kommer fra.. jeg har den i en lomme uden noget andet i.. :finger:


    Syntes sgu elektronik er ved at være ret tilbøjeligt til at modtage ridser nu om dage.
    Jeg ramte engang en ven på låret med en fodbold, og det resulterede i at skærmen på hans mobil flækkede.

  • pastic covers = :pokey:
    men en iPhone har safirglas :p

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • så tabte jeg også lige min iphone på en grus sti, da jeg var stiv og brugte den som flashlight til at finde hjem :D Så fik skærmen sku et lille hak, død irreterende :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Det eneste elektronik jeg har eget (og stadig stædigt holder fast i) som ikke har kunne få skærm ridser (har aldrig set andre med en ihvertfald) er min Nokia 8800 russian black special edition telefon.
    ...hvis bare alt andet var bygget som den skulle du slet ikke bekymre dig om ridser

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Det eneste elektronik jeg har eget (og stadig stædigt holder fast i) som ikke har kunne få skærm ridser (har aldrig set andre med en ihvertfald) er min Nokia 8800 russian black special edition telefon.
    ...hvis bare alt andet var bygget som den skulle du slet ikke bekymre dig om ridser


    Det er sgu også en nice telefon! :) Den koster også bare rigtigt mange penge! :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Det er sgu også en nice telefon! :) Den koster også bare rigtigt mange penge! :(


    FT-display med 262.144 farver, der er beskyttet af ridsefast, safirbelagt glas




    Det troede jeg sku da også iPhonen havde, men den ka man åbenbart godt ridse? eller er vi bare skide uheldige

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W