Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 17. november 2003, 00:58

Du kan også være fræk og "under-clocke" din måler lidt.... :))

Det er jo det man gør med skatten hvis man kan komme til det.... Nogle gør... :))

22

mandag, 17. november 2003, 03:20

The_Hans - Hvor mange ting har du på standby ?(
Husk der efterhånden mange ting som har det. Er der ikke noget om at hver ting der står på standby koster ca. 1 kr. om dagen. Jeg tjekkede lige hvor mange jeg havde - microovn, køleskab, fryser, vækkeuur, forstærker, fjernsyn, lysdæmper til uplight, skærm, usb-hub og mx700-oplader. Der er en liste, over hvad de enkelte ting forbruger, hos Nesa her: http://www.nesa.dk/privat/prv_spar_i_hus…tandbytabel.htm
Så hvis man har mange af de "slemme" ting, så ka' det godt løbe op :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (17.11.2003, 03:21)

23

mandag, 17. november 2003, 21:15

Citeret

Originally posted by bentzin
The_Hans - Hvor mange ting har du på standby ?(
Husk der efterhånden mange ting som har det. Er der ikke noget om at hver ting der står på standby koster ca. 1 kr. om dagen. Jeg tjekkede lige hvor mange jeg havde - microovn, køleskab, fryser, vækkeuur, forstærker, fjernsyn, lysdæmper til uplight, skærm, usb-hub og mx700-oplader. Der er en liste, over hvad de enkelte ting forbruger, hos Nesa her: http://www.nesa.dk/privat/prv_spar_i_hus…tandbytabel.htm
Så hvis man har mange af de "slemme" ting, så ka' det godt løbe op :(

Tak for infoen Bentzin. Det er nogenlunde det samme jeg er kommet frem til med min energimåler, så det er helt sikkert ikke der problemet er. ;)

24

tirsdag, 18. november 2003, 16:36

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Kan du ikke bare slå ALT fra i en time og så se om tælleren bevæger sig ?... For hvis du slår ALT fra, så burde den jo stå helt stille...

Ved godt at det ikke er så fedt og slå alt fra... dvs. og køleskab, fryser osv, men det tager jo ikke skade af det når det bare er en times tid.

Så får du også mulighed for at læse en bog i fred... :))

Ja i skæret fra en lommelygte :D

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.