køre dagen efter fest.

  • Det jo ikke til at sige, der er flere forskellige parametre der spiller ind.


    Hvor længe siden drak du sidst?
    Hvor meget drak du i alt?
    Hvilket køn?


    Etc.


    Tømmermænd i min verden skyldes dehydrering, så derfor drikker jeg altid en helvedes masse vand inden jeg går i seng efter en by tur. Det tager det meste, og har til dato ikke været ude og "snakke i den store telefon" efter jeg er begyndt at bruge den teknik, selvom det har været en seriøs bytur :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^


    altså tænker ikk så meget på når man er stiv.. det ved jeg godt det du skrev:P men når man nu ikke er stiv mere men har tømmermænd ?


    Du må godt køre med tømmermænd, så længe du kan køre forsvarligt (det vil sige at det nok ikke er en god ide hvis der er chance for at knække sig bag rattet.)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Bare fordi man har tømmermænd så kan man stadig have alkohol i blodet. Om du må køre eller ej kommer an på mængden af alkohol i blodet (promillegrænse).


    Om du har det er svært at afgøre. Ganske vist forbrænder man nogenlunde 1 genstand i timen, men det er en tommelfingerregel. Ting som bl.a. vægt, køn og stofskifte spiller ind. Det kan være at lige præcis du kun forbrænder 0,7 genstand i timen.


    Er du i tvivl så lad være med at køre!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvis du har tømmermænd betyder det ikke du er beruset, men omvendt betyder det heller ikke at du ikke er.


    -Hvis du vil være på den sikre side frem over, så må du købe dig et alcohol-meter, eller hva det nu hedder. Man kan vidst få nogle billige nogen.
    Der findes ikke noget dummere end at køre promille-kørsel.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb