Lorte reklamer

  • Hvilke reklamer irriterer jer vildt meget? Sådan at når i hører første sekund af reklamen så føler man bare en destruktiv lyst?


    Lige for tiden er det den reklame fra Telia med de der høretelefoner der irriterer mig voldsomt, og jeg har virkelig lyst til at fyre fjernbetjeningen ind i fjernsynet og smadre det lort så jeg ikke kan høre eller se på den lorte reklame.


    Der er bare noget over de der guld høre-bøffer og den "jamren" de kommer med som går helt ind i min knoglemarv og frembringer meget desktruktive lyster!


    ARGH!!


    - ahh det var godt at komme af med

  • Helt enig den teila reklame er bare larm! ARRGG


    En anden som bare er støj er fra Sonofon, hvorfor delen skal de synge deres budskab ud det holder bare ikke.


    Må også jeg indrømme at jeg er ved at blive godt træt af at hører "ommer" fra Turborg.


    Mvh Stubkier


    PS tuborg light er en ommer ;)

  • Nu ser jeg heldigvis ikke så mange reklamer (eller tv for den sags skyld). Jeg har kun TV2 som kører med reklamer og når der endelig er reklamer bruger jeg dem til at gå på toilet eller andre ting så det er ikke det store irritationsmoment.


    Men ham fra Suzuki synes jeg er enormt irriterende. Og så ellers dårligt lavede reklamer som vaskepulver hvor de bare har stemmesynkroniseret en engelsk/tysk reklame bryder jeg mig ikke om. Faktisk så køber jeg generelt ikke ting ved reklamer der er dårlige (så skal det være fordi de laver et exceptionelt produkt). Det er min egen lille personlige straf til dem der laver dårlige reklamer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Nu ser jeg heldigvis ikke så mange reklamer (eller tv for den sags skyld). Jeg har kun TV2 som kører med reklamer og når der endelig er reklamer bruger jeg dem til at gå på toilet eller andre ting så det er ikke det store irritationsmoment.


    Men ham fra Suzuki synes jeg er enormt irriterende. Og så ellers dårligt lavede reklamer som vaskepulver hvor de bare har stemmesynkroniseret en engelsk/tysk reklame bryder jeg mig ikke om. Faktisk så køber jeg generelt ikke ting ved reklamer der er dårlige (så skal det være fordi de laver et exceptionelt produkt). Det er min egen lille personlige straf til dem der laver dårlige reklamer.


    Anders


    kæft du skal på toilet tit så :D haha

  • Dårlige reklamer? Pyh der er mange synes jeg...


    Superbrugsen reklamerne om "svækkede smagsløg", er da så elendige at jeg selv plejer at blive svækket af at se dem... :boxed:



    Haha - De er sku da de eneste sjove! :))


    "Du er sku da syg i potten, mand! Tuborg skal sku da ik' rende rundt og slå på tykke mennesker!"
    - "(griner) Hvis ikke Tuborg skal, hvem skal så ?"
    "OG HVIS IK' JEG SKAL RÅBE OM'ER, HVEM SKA' SÅ??!"


    :cheers:


    Men Telia-reklamen er da godt nok bare en pestilens. :rolleyes:

  • Der er mange reklamer som jeg sagtens kunne undvære.
    Men den sjoveste er klart den fra cypercity hvor de sider i bilen og spiser.


    "det kunne da være smart hvis der var nogen som lavede det lige som dba bare med resturaner"
    "Der er da ikke nogle som vil købe brugt mad"


    er flad af grin hver gang jeg ser den synes det er humor :T


  • JEG HAR DET PÅ PRÆSES SAMME MÅDE !!!! :ph34r: fuck en lorte reklame !

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Har det så samme måde! Jeg spasser FULDSTÆNDIG rundt når reklamen for Storebælt Overfarten kommer. Hende der Sanne kunne jeg bare skyde hovedet af.. Hun råber os skriger og er pisse irreterende både at høre og se på.. Hvorfor laver man reklamer der er så elendige, når man kan lave nogle der er så gode? Der er åbenbart nogle reklamemænd der ikke har skykken af selvrespekt.


  • Jeg kan til gengæld ikke klare den reklame når den fede mand der åbner hovedet. "Tusindtak Lightman, den gjorde mig glad." det lyder så wack... Får brækfornemmelser når jeg høre det... Arrrrh!!




  • True - verdens mest irriterende reklame! . En anden jeg også er træt af, er den med pølsevognen, hvor en fyr spørger om hvad en hotdog koster.



    Tilgengæld kan jeg godt lide reklamerne fra Thansen, syntes de rigtig morsomme, især den med "scooterfjæs" osv osv :D "skal jeg gi' mere kage?" :D

  • Hader! Den der Telia reklame.
    Men kan heller ikke klare den der Cilit Bang reklame "Bang, og snavset er væk :evil:"
    Som en anden siger er den der med Cypercity ret sjov men er ved at blive af den efter at ha' set den så meget! Og jeg hader også den der "O'mer" reklame.


    -FredeK

  • De der nye lamme reklamer fra Skousen ARRRGGHHHHHH Brænd op i helved..!!!! :finger:

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

  • Hvis jeg engang ender med en livstruende sygdom og får at vide jeg kun har en uge at leve i, vil jeg bruge resten af den tid på at gå rundt og slå folk fra reklamerne ihjel :ph34r: :ph34r: :ph34r:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg kan så slet ikke fordrage McD reklamer, hverken i radio eller fjernsyn. Men elsker dog derimod Carlsbergs reklamer i radioen.. Flæske, flæske, flæskesvær... :D:D

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.