Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Maior risus, acrior ensis: quadragesima octava regula quaesitus
- The bigger the smile, the sharper the knife: the 48th rule of acquisition
(8 ord)
Olim habeas eorum pecuniam, numquam eam reddis: prima regula quaesitus
- Once you have their money, you never give it back: the 1st rule of acquisiton
(10 ord)
Machina improba! Vel mihi ede potum vel mihi redde nummos meos!
- You infernal machine! Give me a beverage or give me my money back!
(11 ord)
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam
- I have a catapult. Give me all your money, or I will fling an enormous rock at your head
(13 ord - og meget cool)
Da mihi sis bubulae frustrum assae, solana tuberosa in modo gallico fricta, ac quassum lactatum coagulatum crassum
- Give me a hamburger, french fries, and a thick shake
(17 ord og meget nørded)
...nu ved jeg ikke lige hvor onde de er, men de er lange (måske ikke hele historier)
et par stykker af jer, gider ikke til at skrive navne, har det med at man bliver sur, hvis man ikke helt kan formuler sig, som i gerne vil ha det...
hvis jeg havde skrevet længer teskt.. havde i nok kommet med et digt eller ngoet..
Som jeg ikke er ude efter
hvis jeg havde skrevet kort tekst, havde i nok kommet med det små 3-10 ord eller noget..
Det jeg er ude efter er noget hvor der evt er et par linjet...
Den som fra The BoomDog saints
Men det har jeg da også overvejet,, meeen da det er fra en film, er det lidt træls
Det er så, åbenbart, svært for mig at beskrive hvad jeg er ude efter...
Men det er noglet hvor der gerne er et par sætninger, og 3-7 ord pr sætning eller noget...
Svært at skrive hvad og hvor meget, da det jo kommer an på hvad der står og hvad betydning det her...
Derfor jeg søger her ved jer, så i måske kunne hjælpe...
Og ja. der er så en der har lært at læse/stave godt, som jeg så ikke, har, da jeg er ordblind.. så det beklager jeg, og ordbog.dk hjælper mig ikke vildt meget der... beklager
Oprindeligt indlæg af Angelus
et par stykker af jer, gider ikke til at skrive navne, har det med at man bliver sur, hvis man ikke helt kan formuler sig, som i gerne vil ha det...
hvis jeg havde skrevet længer teskt.. havde i nok kommet med et digt eller ngoet..
Som jeg ikke er ude efter
hvis jeg havde skrevet kort tekst, havde i nok kommet med det små 3-10 ord eller noget..
Det jeg er ude efter er noget hvor der evt er et par linjet...
Den som fra The BoomDog saints
Men det har jeg da også overvejet,, meeen da det er fra en film, er det lidt træls
Det er så, åbenbart, svært for mig at beskrive hvad jeg er ude efter...
Men det er noglet hvor der gerne er et par sætninger, og 3-7 ord pr sætning eller noget...
Svært at skrive hvad og hvor meget, da det jo kommer an på hvad der står og hvad betydning det her...
Derfor jeg søger her ved jer, så i måske kunne hjælpe...
Og ja. der er så en der har lært at læse/stave godt, som jeg så ikke, har, da jeg er ordblind.. så det beklager jeg, og ordbog.dk hjælper mig ikke vildt meget der... beklager
SLETTET. Gad ikke det OT mere x)
Det han skrev med ordbog.dk er i overkanten imo. Meget..
Og så lige en mere jeg synes om:
If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.
Man kan helt sikkert finde nogle fede citater fra J.R.R. Tolkien eller andre store forfattere (OT har lige haft Ringenes Herre marathon med alle 3 extendet versions på en dag i en hjemmebiograf, det var top nodge!)
"Bæver møder slik- og egetræsstang"
- One thing you must remember: The Technoviking doesn't dance to the music. The music dances to
jeg har ikke helt fundet ud af hvor den skal sidde i nu... kommer lidt an på hvad teksten omhandler om, og hvor lang den er... men ryggen/skulderbladet er nok ikke et sted, selv om det ville være bedst.. men er igang med at tegne noget der til
Tolkin har lavet nogle ret fede, ja, har kigget lidt på det
jeg skal selv ned og ha lavet en hvori der med tribal bogstaver skal stå "tigtum inubis remen un igris" hvilket betyder noget helt specielt for mig..... måske du skulle få lavet det samme..... altså bare med en sætning der betyder noget helt specielt for dig fx de første 2 linier af en sang som en af dine venner altid går og synger eller noget i den stil det skal bare være noget som giver mening
kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger