Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 15. november 2003, 21:16

ja måske er det en lidt plat tråd ;) men jeg keder mig sku lidt hvad skal jeg lave har i nogle foreslag :D

2

lørdag, 15. november 2003, 21:19

Stene.... Er lige kommet hjem fra arbejdet ..... GAAAB, er bombet.... :]

3

lørdag, 15. november 2003, 21:20

hehe det er da ikke så fedt at arbejde om lørdagen ?(

4

lørdag, 15. november 2003, 21:22

Prøver på at tage mig sammen til at lave projekt... Det virker ikke rigtigt...

Samvittigheden er sgu guds straf til mennesket :(

5

lørdag, 15. november 2003, 21:25

projekt om hvad ?? ellers ku du jo altid se mgp som mig ;) såån er det at have børn

du ka jo osse spille lidt desert combat, den nye er version er sq da helt ok

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

6

lørdag, 15. november 2003, 21:27

Citeret

Originally posted by sehested
projekt om hvad ?? ellers ku du jo altid se mgp som mig ;) såån er det at have børn

du ka jo osse spille lidt desert combat, den nye er version er sq da helt ok

Skal tegne en aksel med akselhus til et drev - samt et klubhus. Akslen bliver i Inventor og huset i AutoCad.

Well, har spillet lidt - men sidder egentlig bare og stener på nettet... Måske skulle man skide det et stykke, og finde en fest istedet :D

7

lørdag, 15. november 2003, 21:29

Se film. Det kan man altid! Eller bare zappe.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

lørdag, 15. november 2003, 21:44

se hvor mange papirs-flyvere du kan lave, indtil du falder i søvn.. :evil:

9

lørdag, 15. november 2003, 21:59

Citeret

Originally posted by kedde

Næ, men lønnen er mildest talt en hel del bedre... :)) ... Jeg lider af blondine-syndromet... Kan ikke sige nej. *G* :]

10

lørdag, 15. november 2003, 22:05

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Næ, men lønnen er mildest talt en hel del bedre... :)) ... Jeg lider af blondine-syndromet... Kan ikke sige nej. *G* :]

Kender det godt. Men det luner tilgengæld også, når checken kommer sidst på måneden :D Skal højest sansynligt i lære fra Januar, så det bliver lidt bedre økonomisk. SU er ikke noget man ligefrem bliver stinkende rig af. Er også svinetræt af skolen, så det bliver sgu helt godt :D

11

lørdag, 15. november 2003, 22:08

Citeret

Originally posted by Torque

Citeret

Citeret

Kender det godt. Men det luner tilgengæld også, når checken kommer sidst på måneden :D Skal højest sansynligt i lære fra Januar, så det bliver lidt bedre økonomisk. SU er ikke noget man ligefrem bliver stinkende rig af. Er også svinetræt af skolen, så det bliver sgu helt godt :D

Hehe,har det lige omvendt.Vil gerne i skole igen og slippe for at arbejde :p
Meeennn,har sq ikke råd

12

lørdag, 15. november 2003, 22:08

Citeret

Det er jo det.... ;) ... Syntes også det går en hel del bedre i forhold til sidst jeg var på SU.... Mildt sagt.... Hader sgu at være en SU-bums... :]

Håber du får en god lærlingeløn... Det svinger jo en hel del hvad lærlinge får inden for de forskellige fag.... 8o

13

lørdag, 15. november 2003, 22:10

Citeret

Citeret

Det er jo det.... ;) ... Syntes også det går en hel del bedre i forhold til sidst jeg var på SU.... Mildt sagt.... Hader sgu at være en SU-bums... :]

Håber du får en god lærlingeløn... Det svinger jo en hel del hvad lærlinge får inden for de forskellige fag.... 8o

Lærelønnen er desværre ikke noget at råbe hurra for. Mener det er omkring 9K før skat. Men okay, det er stadig bedre end de 3900kr jeg får i SU.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Torque" (15.11.2003, 22:10)

14

lørdag, 15. november 2003, 22:14

Citeret

Lærelønnen er desværre ikke noget at råbe hurra for. Mener det er omkring 9K før skat. Men okay, det er stadig bedre end de 3900kr jeg får i SU.

Tja, det var vist noget ligende jeg fik dengang jeg var i lære som mekaniker. :rolleyes: ....

Men de tider er sgu heldigvis forbi.... Rart at have fundet en god arbejdsplads med en god lærlingeløn... :))

15

lørdag, 15. november 2003, 22:15

Jeg ser MGP - totalt go underholdning :)

SIdder og venter på Sugababes kommer - nøj hvor er de cute ;)

Tjek lige hende Camilla ud - hør hendes engelsk. Det er rigtig dansk-engelsk - så SJOVT :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DarkhorZe" (15.11.2003, 22:16)

16

lørdag, 15. november 2003, 22:35

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Tjek lige hende Camilla ud - hør hendes engelsk. Det er rigtig dansk-engelsk - så SJOVT :D

MGP er da for børn.... :))

Men joh, Camilla B. er da sød. Hende ville jeg godt dulle igen... ;)

17

lørdag, 15. november 2003, 22:52

Citeret

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

MGP er da for børn.... :))

Men joh, Camilla B. er da sød. Hende ville jeg godt dulle igen... ;)

Ja ja den er god med dig Grill.
He he he

The_Unforgiven

18

lørdag, 15. november 2003, 23:35

Citeret

Hende ville jeg godt dulle igen... ;)

Ja jeg hørte godt at du var på hende, efter jeg havde droppet hende :)) *G*

19

lørdag, 15. november 2003, 23:36

uhmm... har endelig fået en maskine til at køre som firewall så den står på smøger, kaffe og sikkerheds-tweak ;)

20

lørdag, 15. november 2003, 23:59

Ja jeg keder mig også helt vildt, konen er på et eller andet kursus og jeg sidder bare og stener på nettet, der er intet i fjernsynet der er værd at glo på og ingen nye spil der er værd at spille, iii altså hvor er livet hårdt....

:(

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.