Din livret?

  • Hvad er din livret?


    En god bornholmsk plankebøf er uden tvivl en af mine favoritter, folk der har smagt sådan en sag vil med garanti gi' mig ret i at det smager tæske godt.
    Går heller ikke af vejen for en god omgang mexicansk, og så skal det helst være dejlig stærkt. :)

  • en (meget) stor portion amerikanske spareribs med friturestegte pomfritter er super dejligt, tacos er oss godt, og en fransk hotdog kan man altid spise :dance:

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Hurtig aftensmad: Pasta Carbonara
    Junk: Deep pan pizza med skinke og champignon
    Restaurant: Stor fed 400 grams fætter fra arbejdet :D http://www.gyldneokse.dk


    Er derudover ret glad for pasta og skinke og kylling. Er ved at blive sindssyg af "traditionelle danske retter", hader dem. Brun sovs skal brænde op i sovsehelvede :))

  • Entré cotes med fritter. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hurtig aftensmad: Pasta Carbonara
    Junk: Deep pan pizza med skinke og champignon
    Restaurant: Stor fed 400 grams fætter fra arbejdet :D http://www.gyldneokse.dk


    Er derudover ret glad for pasta og skinke og kylling. Er ved at blive sindssyg af "traditionelle danske retter", hader dem. Brun sovs skal brænde op i sovsehelvede :))


    Deep Pan er også helt klart en af mine favoritter hvis vi taler junk.
    Desværre har Pizza Hut fjernet deres buffet fra en hel del af restauranterne, hvis ikke alle (?).
    Var sgu fedt dengang man kunne plyndre deres buffet sammen med vennerne efter en tur i biffen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Deep Pan er også helt klart en af mine favoritter hvis vi taler junk.
    Desværre har Pizza Hut fjernet deres buffet fra en hel del af restauranterne, hvis ikke alle (?).
    Var sgu fedt dengang man kunne plyndre deres buffet sammen med vennerne efter en tur i biffen.


    Den i århus har stadig all you can eat :) dog i et begrænset tidsrum :)

  • Har et par livretter må jeg sige


    - Hjemmelavet FED lasagne!
    - En hjemmelavet burger med det hele
    - Røget medister og flødekartofler
    - Ægte italiensk pepperoni pizza (fra en lille sidegade i Venedig)


    Men der er sgu meget mad jeg synes er godt, så har ikke en livret, jeg er bare glad for mad! :D

  • Tournedos med bacon og noget græsk salat og hassel-back kartofler :)


    Ellers så er dampet laks med hollandaise og nye kartofler og godt! :D


    -Min far er kok..


    OG MCD KAN BRÆNDE OP I HELVEDE. DERES MAD ER KLAMMERE END L***

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SMLDK
    Stegt flæsk med persillesovs , uhmmmmmmmmmmm.




    SMLDK


    jups :drink: :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg kan lide det meste, omend jeg har mere fokus på sund mad end jeg tidligere har haft.


    En lækker salatbar er bestemt ikke dårlig, og den kan kombineres med en masse lækkert fedtfattigt kød. Lige pt. er jeg dog på flydende kost, og så er favoritten nok tomatsuppe :D


    Har lige spist to portioner tomatsuppe til aftensmad. Smager især godt med en omgang pasta i. :)

  • Pandekager...det har været min livret i minimum 26 år (og jeg bliver snart 29).


    Men derudover så er min "livret" at eksperimentere og lave ting jeg selv finder på eller i hvertfald er nye for mig.


    I sidste uge havde jeg en veninde på besøg og der lavede jeg guldforeller indbagt i en saltskorpe. Det var en stor succes. Det er første gang jeg har brugt knap 2 kg salt til mad til 2 personer :crazyeyes:


    Vi fik opildnet hinanden til at vi skulle prøve at spise et fiskeøje hver (og det skulle tygges og smages på). Det er så egentig ikke min livret :boxed:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------