1

tirsdag, 25. marts 2008, 17:53

Ville i anbefalde at købe assassin's creed til PS3 eller til PC?

I må meget gerne komme med nogle + og - for og imod begge ting.

personligt tror jeg der er federe med mus og keyboard men det kan man selvfølgelig også slå til sin ps3. Har dog ikke prøvet det. Er det noget der fungere optimalt?

...på forhånd tak for svarene

Jeg har ikke været hjemme de sidste 4 måneder så har ikke fulgt med hvad der sker ude i verden.

2

tirsdag, 25. marts 2008, 21:35

Det fungerer pisse godt på en xbox kontroller, så mon ikke også det gør det på en PS3 kontroller?

3

tirsdag, 25. marts 2008, 21:45

Har det til PS3 og vil sige at der fungerer rigtig godt. Grafikken er super sprød på PS3'ern, købte det til 289 i Elgiganten, så det var sgu et røverkøb.

Mener at det kræver en rimelig kraftig PC for at køre, så vidt jeg har læst.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

4

tirsdag, 25. marts 2008, 22:06

Assassin's Creed systemkrav kan du se her

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maleficus" (25.03.2008, 22:08)

5

tirsdag, 25. marts 2008, 22:07

Ja, tror også den kommer til at kræve en hel del fra ens pc. Men nu er det sådan at min allerede er rimelig godt kørende så det skal også tages under betragtning at den kan køre spil i rigtig god opløsning mm.

edit. link virker ikke...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JosyBoss" (25.03.2008, 22:08)

6

tirsdag, 25. marts 2008, 22:10

Klart PC :hb: - syntes fandme også jeg har ventet lang tid på det spil X(

7

tirsdag, 25. marts 2008, 22:32

Spiller det også PC, har en Saitek controller.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - 7970Ghz -
Corsair 750TX

8

tirsdag, 25. marts 2008, 22:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Øhm du gør hvad med dit pirat-software ? :crazyeyes:

9

fredag, 28. marts 2008, 08:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af JosyBoss

personligt tror jeg der er federe med mus og keyboard men det kan man selvfølgelig også slå til sin ps3. Har dog ikke prøvet det. Er det noget der fungere optimalt?

Jeg har ikke været hjemme de sidste 4 måneder så har ikke fulgt med hvad der sker ude i verden.

det blev oprindeligt udviklet til konsoller, så, jeg vil mene at de klare det skide godt, dog, har jeg selv, ikke vildt meget lyst til at sidde med en kontroller i hånden, da mus og keyboard, giver en meget bedre følelse med spillet,

kontrollere, (konsoller) er kun til spil som Fifa, mm. syntes jeg.

10

fredag, 28. marts 2008, 10:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Busted.. hehe :crazyeyes:

Asus Z97-P | CM Devastator 2 | Asus GTX 780 DirectCU ll OC @ 1254mhz
Core I7 4790K @ 4.70 Ghz |
Crucial Ballistix SP 16GB 4x4GB DDR3 @ 1866CL10

Custom mod AIO Antec H620 Kuhler + Northq Siberian tiger Dual rad/pump loop
Coolermaster 600 watt | Bitfenix Nova
320 GB Samsung 2.5 HDD

https://www.youtube.com/watch?v=fAxP8W3Gjck

11

fredag, 28. marts 2008, 17:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cas123

Citeret

det blev oprindeligt udviklet til konsoller, så, jeg vil mene at de klare det skide godt, dog, har jeg selv, ikke vildt meget lyst til at sidde med en kontroller i hånden, da mus og keyboard, giver en meget bedre følelse med spillet,

kontrollere, (konsoller) er kun til spil som Fifa, mm. syntes jeg.

Er enig i at konsoller mest er til sportsspil og bilspil... men man kan jo netop tilslutte keyboard og mus så det bliver noget andet. Men om det fungere optimalt er jeg så ikke klar over...

12

søndag, 30. marts 2008, 00:33

Citeret

Er enig i at konsoller mest er til sportsspil og bilspil... men man kan jo netop tilslutte keyboard og mus så det bliver noget andet. Men om det fungere optimalt er jeg så ikke klar over...

Jeg har nu aldrig prøvet, men kan da lige prøve, når jeg kommer hjem, her på mandag :)

men igen, så er pc at foretrække, i mit lille univers, da den kan forbedres, man kan hente en masse ekstra ting, uden at det koster noget, samt man (nogen gange) får lov til selv at ændre på ting i spillet. :ph34r: :pokey:

13

søndag, 30. marts 2008, 11:49

Citeret

Citeret

Jeg har nu aldrig prøvet, men kan da lige prøve, når jeg kommer hjem, her på mandag :)

men igen, så er pc at foretrække, i mit lille univers, da den kan forbedres, man kan hente en masse ekstra ting, uden at det koster noget, samt man (nogen gange) får lov til selv at ændre på ting i spillet. :ph34r: :pokey:

Kan du da også på konsollerne.

Anyways, har det til PS3 og det er helt kanon. Det er jo også udviklet primært til konsollerne. Kan slet ikke forestille mig at spille det med keyboard + mus :ph34r:

HEJ VEN

14

tirsdag, 1. april 2008, 09:13

nå jeg prøvede lige at spille playstation med mus og keyboard, og var mystisk, men kan lade sig gøre, dog foretrækker jeg stadig pc.

SeePee; det koster da penge at melde sig til den online shop, ihvertfald som jeg har forstået det, så udgifter til internet, shoppen, nogle af tingene til spil, hvor med pc der nøjes man med internettet, da resten er gratis :)

15

tirsdag, 1. april 2008, 16:06

Citeret

nå jeg prøvede lige at spille playstation med mus og keyboard, og var mystisk, men kan lade sig gøre, dog foretrækker jeg stadig pc.

SeePee; det koster da penge at melde sig til den online shop, ihvertfald som jeg har forstået det, så udgifter til internet, shoppen, nogle af tingene til spil, hvor med pc der nøjes man med internettet, da resten er gratis :)

ok... køber det til pc... tak fordi du lige kiggede på det...

16

lørdag, 12. april 2008, 15:10

er der nogen af jer der ved hvad man får ud af samle alle de flag? jeg har samlet alle 20 musyaf flag men det virker ikke som der skete noget ved det. så hvis der ikke er nogen mening med det gider man jo ikke at samle videre i byerne f.eks.

17

lørdag, 12. april 2008, 18:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ginyu
er der nogen af jer der ved hvad man får ud af samle alle de flag? jeg har samlet alle 20 musyaf flag men det virker ikke som der skete noget ved det. så hvis der ikke er nogen mening med det gider man jo ikke at samle videre i byerne f.eks.

Xbox Achievements!

18

mandag, 14. april 2008, 11:27

kører fint på min nye pc
2.4 quad
4gb ram
8800GT OC 512mb

tror fraps siger omkring 200fps men den svinger gevaldigt hele tiden

Cisco Certified Network Associate — CCNA

19

mandag, 14. april 2008, 11:54

Har også fået det til pc nu. og det kører også fint... Den fucker dog op hvis jeg prøver at køre spillet med DX10. Med DX9 køre den uden problemer...

Kender I et sted hvor jeg kan downloade en DX10 patch og hvor man ikke skal have et betalene medlemskab?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.