Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 30. april 2008, 14:24

Da jeg grindede High warlord var jeg dybt afhænig.. jeg blev nød til at lave over 500.000 honor
pr uge for at blive ved at stige i rank efter rank 10.. endte med at lave 750.000 honor om ugen
for at få rank 14.. det var for sygt..

HWL Cellar lvl 70 undead rogue
Welvet lvl 70 undead warrior
Varx lvl 70 undead mage

22

onsdag, 11. juni 2008, 05:25

Du er helt klart afhængig af World of Warcraft, når din kærestes bukser har for lav droprate!

23

onsdag, 11. juni 2008, 08:34

I 3. G. da jeg raidede meget var jeg ved at komme for sent op da vi havde raidet til klokken 1 og haft officermøde efterfølgende... Jeg ligger i min seng groggy som jeg er og tænker "Fuck vækkeuret, de kan sq da summon mig når timen starter"

Jeg siger jer et shock jeg fik da jeg vågnede klokken halv 10, og kom i tanke om hvorfor jeg havde slukket for vækkeuret.

24

torsdag, 12. juni 2008, 14:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
I 3. G. da jeg raidede meget var jeg ved at komme for sent op da vi havde raidet til klokken 1 og haft officermøde efterfølgende... Jeg ligger i min seng groggy som jeg er og tænker "Fuck vækkeuret, de kan sq da summon mig når timen starter"

Jeg siger jer et shock jeg fik da jeg vågnede klokken halv 10, og kom i tanke om hvorfor jeg havde slukket for vækkeuret.

hahaha :P

25

fredag, 13. juni 2008, 18:54

Da jeg spillede, strejfede tanken om hvor nemt det ville være at komme hjem med en heartstone, min hjerne ofte.

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

26

tirsdag, 24. juni 2008, 00:12

Mig og mine venner gør tit lignende.. en af mine nære venner (som spiller rogue) har tit sagt følgende sætning til mig i byen
"Hende der kunne jeg sq godt lige lave et ambush på!"
eller
"Hende der er så grim at jeg kun ville lege med hende hvis du Poly'er hende for mig"

Så jo, WoW følger sq med.. jeg har også tit selv oplevet at sidde IRL og tænke WoW.. Især her op til S4 udgivelsen... Det tager overhånd! men nu er der sommerferie så NU SKAL DER NØRDES!

WoW er ikke et spil, det er en livsstil

27

tirsdag, 24. juni 2008, 00:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultztheman
Til topic starter

Folk som også er afhængig af wow på youtube

i starten er der en person som forklarer hvordan er han er blevet afhængig.
Rent faktisk meget spændende.

Fuck dig... hahaha :D

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

28

tirsdag, 24. juni 2008, 10:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freakshow

Citeret

Til topic starter

hva? giver jo ingen mening? :crazyeyes:

Eller er det bare for tidligt på morgenen for mig? :P

29

tirsdag, 24. juni 2008, 11:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Citeret

Til topic starter

Du er aldrig blevet Rick Rolled før?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rick_roll

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (24.06.2008, 11:32)

30

tirsdag, 24. juni 2008, 11:38

Nope det er jeg så ikke :P

31

tirsdag, 1. juli 2008, 13:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

HAHA . Har aldrig grinet så meget :))

32

tirsdag, 1. juli 2008, 15:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Citeret

Til topic starter

Du er aldrig blevet Rick Rolled før?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rick_roll

Den var også helt ny for mig :boxed:

pLife->nerd++;
Prøv da Motocross: link

33

onsdag, 9. juli 2008, 11:09

-Vi så Resident Evil 3, vegasscenen hvor Milla slagter løs.. Jeg sætter mig ret op, kigger med ramme alvor og spørger så min ekskæreste; hvorfor fanden looter hun dem ikke?

-Jeg sad i kassen, en fellowgamer skal betale, jeg giver penge tilbage og nævner så pænt at det er "3 guld og 50 copper" jeg giver ham i hånden. Ja, 30,50kr.

-Igen Resident Evil 3, omringet af døde og jeg skriger; FEAR! FEAR FOR HELVEDE!

Jeg holdt en *lille* wow-pause efter det.

1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r3411y n33d 70 g37 l41d

34

onsdag, 9. juli 2008, 12:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af LailaC
-Vi så Resident Evil 3, vegasscenen hvor Milla slagter løs.. Jeg sætter mig ret op, kigger med ramme alvor og spørger så min ekskæreste; hvorfor fanden looter hun dem ikke?

-Jeg sad i kassen, en fellowgamer skal betale, jeg giver penge tilbage og nævner så pænt at det er "3 guld og 50 copper" jeg giver ham i hånden. Ja, 30,50kr.

hahahahahaha :))

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

35

onsdag, 9. juli 2008, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af LailaC

Hehe :razz:

36

onsdag, 21. oktober 2009, 23:31

Over i USA bekymrer Amerikanske forældre sig ikke længere om unges druk, da man skal være 21 for at købe alkohol. Bekymringen vedr. alkohol varer i 24 timer efter at de unge fylder 21 da man har en "21-for-21" tradition, der koster liv. Nok om det. Det kan I selv surfe på og finde ud af hvorfor at de dør af denne tradition.

Denne tråd handler om World of Warcraft og afhængighed af Internet / computerspil som World of Warcraft er årsag til stor bekymring i USA og i Asien.

En kinesisk dreng blev prylet til døde her i sommers og man måtte indføre en lov imod brugen af elektrochok i behandlingen af Internet afhængighed.

Her er en artikelside på en dansk side om genopdragelse med links til lokale artikler om dette dødsfald: Guangxi Qihang Survival Training Camp (link til Secret Prisons for Teens)

I USA er det også slemt. Her kan forældre bestille et transport firma til at hente teenageren i egen seng hvorefter at det er afsted ligesom Camilla Broe i lænker på hænder og fødder. Opholdet byder ofte på en overlevelsestur efterfulgt af efterskole - vel at mærke en med hegn omkring der er fifty-fifty imellem en efterskole og psykiatrisk afdeling. Her er en mors beretning om hvad hun er ved at udsætte sin søn for: WowAnonMom

Skal vi ikke bare nøjes med at være glade for at vi bor her i landet, hvor at vi kan snakke med de gamle, hvis de synes at der spilles for meget?

37

torsdag, 22. oktober 2009, 10:55

tillykke JonasEllers du har lige hevet en år gammel tråd frem for derefter at ævle om alt muligt pis

:goodpost:

Cisco Certified Network Associate — CCNA

38

torsdag, 22. oktober 2009, 10:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
tillykke JonasEllers du har lige hevet en år gammel tråd frem for derefter at ævle om alt muligt pis

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

39

torsdag, 22. oktober 2009, 12:12

So?

Det var ganske underholdende at læse denne tråd igen og det er da meget interessant det som han poster :)

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
Gigabyte GA-EP35-DS3
Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

40

lørdag, 24. oktober 2009, 16:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

.. og du fik lige suget alt god energi med dit elendige brok.. Skal man sprede dårlig stemning, så kan man i det mindste bruge familien, så det ikke går ud over os andre.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.