1

fredag, 15. februar 2008, 12:58

Hej...
Her kan i poste jeres mening om DotA, og også gerne jeres "profil" i DotA...

Mig:
fav. team: The Sentinel
fav. hero: Dwarven Sniper
fav. beskeftigelse i spillet: nakke crips med long range, til high lvl, og så KILL EM' ALL
fav. mode: -apem -arem

Hvad Jeg Syntes Om DotA:
Det er i god grund og bund et meget fedt spil som man sagtens kan få lang tid til at gå med, spillet varierer meget og derfor ved man aldrig helt hvad der vil komme til at ske.
spillet har mange forskellige modes, og der kommer kun flere med de nye versioner af spillet. FEDT SPIL! :D

Gaming Grej:
Logitech G11 Gaming Keyboard
Logitech G9 Laser Gaming Mouse
SteelSeries S&S Mouse Pad

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "soNarY" (15.02.2008, 13:12)

2

fredag, 15. februar 2008, 14:06

Ugh, hader DOTA. Konceptet er fedt nok, så det er bare fjong, men DOTA er bare blevet for meget. Spiller lidt Hands of sorrow knight istedet (en imellem).

3

fredag, 15. februar 2008, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Ugh, hader DOTA. Konceptet er fedt nok, så det er bare fjong, men DOTA er bare blevet for meget. Spiller lidt Hands of sorrow knight istedet (en imellem).

ok, fedt nok, det er jo din mening :D

Gaming Grej:

4

fredag, 15. februar 2008, 14:35

Synes det er lidt overrated det DoTa der :P Synes det er lige så fedt som så mange andre warcraft maps :P

5

fredag, 15. februar 2008, 14:58

Har aldrig kunnet få lortet til at virke.....

Main rig:
  • Asus P8P67-Mpro
  • i5-2500K - Scythe
  • Asus 560TI
  • Intel 510 - 128 GB
  • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
  • Powered by Corsair
  • Contained by Silverstone SG02

6

fredag, 15. februar 2008, 17:49

Jeg spiller tit DotA og hedder det samme som jeg gør herinde ;)
Spiller Balanar en del, men ellers bare random heroes.. :P

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
iPhone 5, iPad 4.

7

fredag, 15. februar 2008, 18:50

Jeg hader D&D universet, så dotA er lort, ligesom resten af Warcraft.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

8

fredag, 15. februar 2008, 20:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af xdream
Jeg spiller tit DotA og hedder det samme som jeg gør herinde ;)
Spiller Balanar en del, men ellers bare random heroes.. :P

Det er bare fedt, balanar er en ekstemt go' agility hero! :clap:

Til alle jer andre som ikke kan få DotA til at virke:
http://www.dotaportal.com
http://www.getdota.com

Gaming Grej:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "soNarY" (15.02.2008, 20:12)

9

lørdag, 16. februar 2008, 14:28

Lorte spil.. mest pga. alle de tards der bare skrider hvis de dør 2 gange.

10

lørdag, 16. februar 2008, 15:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Lorte spil.. mest pga. alle de tards der bare skrider hvis de dør 2 gange.

Jeg er ikke enig med dig når du siger DotA er et lortespil...
Men jeg HADER de tards som leaver med det samme de dør! X(

Gaming Grej:

11

mandag, 18. februar 2008, 02:37

har det lidt ligesom fqwadwad (eller whatever) med at DOtA har et fint koncept, men det er bare det det er blevet så trættende at høre på i længden.

ja, jeg spiller da DotA engang imellem, når der lige skal slås noget tid ihjel, og så bare med en eller anden random hero over LAN med nogle venner.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

12

mandag, 18. februar 2008, 09:42

Må ærligt indrømme at jeg aldrig har prøvet det, men hvad går det præcist ud på?

Jeg spiller selv meget Tower defense og Hero line war.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

13

mandag, 18. februar 2008, 21:38

Dota... sucks 1/100000

min mening...

[SIZE=7]HardWare:
1x AMD Athlon64 6000+X2 Dual Core AM2 S-940
1x 160GB Maxtor 7200rpm SATA2
1x 512MB Galaxy GeF 7950GT DDR3 PCI-E
2x 1GB PC2 PC5400 667MHz 1.Part
1x Winfast K8M890M2MA S-940

1x Razer: Lachesis
1x SteelSeries 5Hv2
1x tyk skærm
1x skod tastatur
1x anlæg med 2x250 watts højtalere
1x sorround: logitech x-750
1x razer mantis speedpad

SoftWare:
Windows XP Home
AlienWare XenoMorph
Spybot - Search&Destroy
Avg 8.0 Free
[/SIZE]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HoWaa" (18.02.2008, 21:38)

14

tirsdag, 19. februar 2008, 05:15

Jeg er træt af alle de noobs som vælger Kardel Sharpeye. No offense #1!
Hvis man ikke kan finde ud af dota, kan man altid være ham, og han er stensikkert altid med i AP games.

15

tirsdag, 19. februar 2008, 11:12

Jeg syntes det er monstor grineren. Vi er begyndt at spille det over Hamachi et par gange om ugen, mig og nogle fra min klasse.

Men Shadow Shaman :D

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

16

tirsdag, 19. februar 2008, 16:30

synes det er sjovt nok, men jeg er mega dårlig til det:P men synes ikk at dota er noget specielt iforhold til andre wc3 maps...

Lenovo T510i

17

tirsdag, 19. februar 2008, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Må ærligt indrømme at jeg aldrig har prøvet det, men hvad går det præcist ud på?

Så er vi i samme båd. :))

18

tirsdag, 19. februar 2008, 18:28

Synes det var mega fedt i starten, men sysnes sku ikk det så sjovt længere da det bliver meget det samme og samme igen der er jo ikke noget nyt i dem?

19

onsdag, 20. februar 2008, 21:35

DOTA FOR LIFE!!!!!!

jeg spiller kun normale games.. ikke alt det em shit. dog undtagelser hvis jeg skal i seng og lige vil have et hurtigt game.

nu læste jeg ikke alle indlæg, men jeg mener selv jeg pænt vild til det, da jeg spiller ofte 2-3 games om dagen, dvs et rigtigt game uden leavers flamers osv, varer ca 50-80 min..
og mine favorit heros er jo mit valg og jeg har dem pga de er "svære" at spille for mange andre..

jeg har flere da der ikke er nogle jeg vælger hele tiden, og jeg ville ALDRIG vælge min fav hero medmindre at mit lineup mangler en sådan hero.

Jeg hedder Warm_Sauce på bæ.net og sammen med min andre m8s der hedder sauce ruler vi bæ.net :P haha

ej vi har det sku hygge nok og dota er helt sikkert her for at blive. det med at sige der er mange andre fede warcraft maps, jaeh det er der jo, men community i dota er så stort og derfor finder du alle de bugs der er og nye ting hele tiden.. f.eks andre ting som Footmen wars, WMW osv osv, der er alt for mange "bugs" dvs du kan altid finde et weak point alt for hurtigt, og det er normalt den samme måde de weak points er på i hvert eneste map, f.eks i TD's kan det aldrig betale sig at sælge og købe et stort tower, hellere flere små en et MONSTER stort.. altså og mange andre ting der er altid en race som er SINDSYG i forhold til alt andet..

dota er balanceret og du kan altid vælge hvis folk giver spille bare nogenlunde seriøst..
det var min kop te.. add mig endelig til friends hvis i vil have nogle lækre games, jeg hoster ALLE games selv, og er NSG på banlist.nl (dvs at mine bans er rimelig shared med resten af folket der bruger banlist)

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

20

onsdag, 20. februar 2008, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe

Så er vi i samme båd. :))

måske dobbelt post, men svare lige på det her.

Det går ud det er 5vs5..

scourge mod alliance.
der er 3 MAIN lanes, hvor der spawner creeps og angriber..
der er 3 tårne i de her lanes..
man skal så sørre for at pushe hver enkel lane helt indtil basen og der er så nogle barracks, 1 for den ranged creep og 1 for melee creeps. når de er smadret i alle 3 lanes får man mega creeps som så gør at ens creeps er langt mere overlen end modstanders.. for hver barrack du ødelægger for du også lidt stærkere creeps.

det er faktisk i grove træt, men alt i alt drejer det sig om teamwork. du kan ikke vinde et spil alene, det kan være du kan 1on1 mange af heros men du vil adrig kunne klare et gank, dvs alt flere folk kommer ned i en lane hvor du står og tjener lidt penge og exp og dræber dig.

det er værd at prøve i hvert fald, kan man lide lidt RPG ting osv, så er det lækkert, det med items lærer man hen af vejen

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.