1

mandag, 28. januar 2008, 19:32

Ohøj,

Er fornylig gået igang med at lvl en bette lock op, som pt. er lvl 21.
Jeg har smidt 5 talent point i imp corruption og resten i demonology. Mit spørgsmål er sådan set bare, hvilket spec vil egne sig bedst til at lvl op som lock. Er på bar bund da jeg stort set aldrig har spillet lock før, så al hjælp modtages med kys hånd.

Kom glad. :)

2

tirsdag, 29. januar 2008, 00:01

Affliction på lavere levels.

Selv er jeg en stor fan af Felguard'en til grinding etc, så demonology fra omkring level 55.

3

tirsdag, 29. januar 2008, 08:38

Affliction er über, i de lavere lvls :) Felguard er vild nok, hvis man vil PvE.

Selv igang med og lvl en warlock, og er pt. 61 og jeg kører 21 / 31 / 0 :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

4

tirsdag, 29. januar 2008, 13:49

Så jeg skal bare gå affliction indtil omkring lvl 55 hvor jeg kan få felguard? :)

Tak for inputs.

5

tirsdag, 29. januar 2008, 17:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus
Så jeg skal bare gå affliction indtil omkring lvl 55 hvor jeg kan få felguard? :)

Tak for inputs.

Efter min mening ja. :)

Der er mange der synes fuld affliction er federe, men det er alt sammen et spørgsmål om spillestil osv. Så prøv dig lidt frem med begge dele.

6

tirsdag, 29. januar 2008, 18:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deef

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Tak for inputs.

Efter min mening ja. :)

Der er mange der synes fuld affliction er federe, men det er alt sammen et spørgsmål om spillestil osv. Så prøv dig lidt frem med begge dele.

Det vil jeg gøre, tusind tak. :)

7

tirsdag, 29. januar 2008, 19:30

Jeg har altid fået af vide at demonology er bedst til at lvle med, så får man jo Felguard. Jeg har selv en Undead Warlock og går direkte efter Felguard, derefter ved jeg så ikke helt hvor jeg vil smide resten af mine TP.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

8

tirsdag, 29. januar 2008, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Jeg har altid fået af vide at demonology er bedst til at lvle med, så får man jo Felguard. Jeg har selv en Undead Warlock og går direkte efter Felguard, derefter ved jeg så ikke helt hvor jeg vil smide resten af mine TP.

Har også haft den samme opfattelse. Men felguard kan du jo først få i lvl 50, desværre.

10

onsdag, 30. januar 2008, 21:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bllets
http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRrzqtb til level 50

http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczIizzxst når level 50 eller vente med at skifte til du bliver 55 http://www.wowhead.com/?talent=IVZbxczIizzxst

Fornemt Bllets, tak skal du have. :)

EDIT: Har hørt noget om en Warlock quest i lvl 28, hvor reward er en grøn hat? Hvor får jeg den quest, hvis den da er tilgængelig for Hordes?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maleficus" (30.01.2008, 22:13)

11

torsdag, 31. januar 2008, 09:29

Lavede kun min Imp og Voidwalker quest. Spild af penge, og købe abilitys til alle dine pets, når du kun bruger dem en gang imellem. (Lav quests til de andre, og køb alle +64 abilitys til dem, når dem selv er lvl 70)

Jeg gik Demonology fra starten. Men, det var også pga. Kazoon og mig speed leveled sammen.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (31.01.2008, 09:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.