Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 27. januar 2008, 20:53

Hey yoyo!!!

Ved godt dette ikke er det helt rigtige sted at poste, men alligevel smider jeg den her!!!

Tit når jeg spiller Warcraft 3 TFT over nettet, bliver jeg smidt af div. costum servere. Det sker også når jeg laver min egen at nogen af de andre bliver smidt af, men ikke alle. Det er lidt surt når man lige sidder og gamer noget WMW sammen med sin makker, at pludselig bliver en af os -eller modstanderne, smidt ud.

Nogen som ved hvad dette skyldes???
Jeg ved at jeg har de rigtige porte åbnet på min router, så mener ikke det er der at problemet ligger...

På forhånd tak.

2

mandag, 28. januar 2008, 07:40

Er det på den officielle server?

Jeg går ud fra at det er fordi du har trådløst internet ellers :) Det sucks til online gaming.

3

mandag, 28. januar 2008, 08:42

Pga. dårlig host

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

4

mandag, 28. januar 2008, 09:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
Pga. dårlig host

Hvad er dårligt host??

Han kan, som han selv siger, hoste et map hvor folk random bliver smidt ud..

Jeg har prøvet det før, og det kaldes vist nok netsplit.. De der bliver smidt ud, spiller selv videre i deres eget map.. Altså hvis det er et map med 8 spillere, og 4 stk. bliver smidt af. så laver de 4 stk. et game for sig selv, og spillere videre. mappets spillere bliver delt i 2.

Det er godt nok længe siden jeg har prøvet det, men tror google kan hjælpe dig :)

Sker der kun i samme map?

5

mandag, 28. januar 2008, 10:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Pga. dårlig host

Hvad er dårligt host??

Jeg har prøvet det før, og det kaldes vist nok netsplit.. De der bliver smidt ud, spiller selv videre i deres eget map.. Altså hvis det er et map med 8 spillere, og 4 stk. bliver smidt af. så laver de 4 stk. et game for sig selv, og spillere videre. mappets spillere bliver delt i 2.

Det er godt nok længe siden jeg har prøvet det, men tror google kan hjælpe dig :)

Han har ikk hurtig nok forbindelse til og hoste maps :)

6

mandag, 28. januar 2008, 11:44

Citeret

Citeret

Citeret

Pga. dårlig host

Hvad er dårligt host??

Hvilket ville resultere i lag, og ikke et split ;)

Keand, hvilken forbindelse har du?

7

mandag, 28. januar 2008, 12:26

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Pga. dårlig host

Hvad er dårligt host??

Hvis deres forbindelse bliver afbrudt eller noget, DC'er den fra host.

8

mandag, 28. januar 2008, 12:28

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Pga. dårlig host

Hvad er dårligt host??

Hvis deres forbindelse bliver afbrudt eller noget, DC'er den fra host.

Ja, som du selv siger.. hvis forbindelsen bliver disconnected - ikke fordi den er for langsom ;)

9

mandag, 28. januar 2008, 12:32

Citeret

Ja, som du selv siger.. hvis forbindelsen bliver disconnected - ikke fordi den er for langsom ;)

Hvis der går X antal sekunder / minuter, uden host "besvarer" DC'er den fra host.

10

mandag, 28. januar 2008, 12:46

Citeret

Citeret

Hvis der går X antal sekunder / minuter, uden host "besvarer" DC'er den fra host.

Ja, det er jeg godt klar over.. men selv et 56k kan hoste ud disconnect.. Det skyldes som regl et crash ;) eller et andet program der suger forbindelsen

11

mandag, 28. januar 2008, 12:48

Citeret

Citeret

Citeret

Ja, det er jeg godt klar over.. men selv et 56k kan hoste ud disconnect.. Det skyldes som regl et crash ;) eller et andet program der suger forbindelsen

56k kan sikkert godt hoste maps.. Men ikk et map jeg ville være med i :)) "LAAAG!"

12

mandag, 28. januar 2008, 22:42

har 2/512 så ville da mene at det ikke er der at problemet ligger. Min ven som jeg spiller med har 10/1 og hans gør præcis det samme... Og nej, det sker mere eller mindre i alle baner vil jeg mene, men ikke altid...

13

tirsdag, 29. januar 2008, 08:40

Prøv og geninstalle det hele. Ved ikk lige ellers, hva man kan gøre..

14

tirsdag, 29. januar 2008, 09:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af keand
har 2/512 så ville da mene at det ikke er der at problemet ligger. Min ven som jeg spiller med har 10/1 og hans gør præcis det samme... Og nej, det sker mere eller mindre i alle baner vil jeg mene, men ikke altid...

Hvilken udbyder har du / i ??

Hvilket realm spiller i på??

I har installeret opdates rigtigt osv. ?

Hvad har jeres computere ellers til 'fælles'?

15

tirsdag, 29. januar 2008, 10:58

Citeret

Hvilken udbyder har du / i ??

Hvilket realm spiller i på??

I har installeret opdates rigtigt osv. ?

Hvad har jeres computere ellers til 'fælles'?

Realm? :)) Har nu godt nok ikk været på Battlenet i snart 2 år, men der er ikk kommet realms
til Warcraft 3 RoC / TFT.

16

tirsdag, 29. januar 2008, 12:31

Jeg har Cybercity, kører upåklageligt... Han har Oncable mener jeg -altså det gennem kabel tv. Jeg går da ud fra at alle updates er installeret rigtigt, da den selv downloader så snart man har installeret spillet og logger på BNet. Tror desværre ikke det vil hjælpe at prøve at geninstallere, da det er et problem som jeg også havde på min gamle computer. Og desuden har min kammerat lige geninstalleret Windåse og den gør det også stadig hos ham...
Vil ikke mene at vores computere har så meget til fælles, hans er en AMD og min en intel, men kan heller ikke se at det er der problemet skulle ligge... :boxed:

17

tirsdag, 29. januar 2008, 13:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af keand
Jeg har Cybercity, kører upåklageligt... Han har Oncable mener jeg -altså det gennem kabel tv. Jeg går da ud fra at alle updates er installeret rigtigt, da den selv downloader så snart man har installeret spillet og logger på BNet. Tror desværre ikke det vil hjælpe at prøve at geninstallere, da det er et problem som jeg også havde på min gamle computer. Og desuden har min kammerat lige geninstalleret Windåse og den gør det også stadig hos ham...
Vil ikke mene at vores computere har så meget til fælles, hans er en AMD og min en intel, men kan heller ikke se at det er der problemet skulle ligge... :boxed:

tænker mere på opsætning / software?

Bruger i samme firewall eller anti-virus program? kunne være der lå noget i det..

Har selv spillet wc3tft i en del år efterhånden, og har aldrig det problem længere.. Spiller en del dota hvor vi er 3-6 på samme VT der spiller sammen, og det sker aldrig..

Hvilket realm spiller i på? Kan ikke lige huske navnene, men sidst jeg prøvede det var jeg på en af de 2 US. realms.

18

tirsdag, 29. januar 2008, 16:17

Ooooh... Jeg kører med vista og han med xp. ved sku ikke lige hvad han har på af firewall... Men har selv slået den fra i vista når jeg spiller...

Okay, men det kan også bare være at der er bugs i banerne vi spiller??

Er næsten sikker på at vi spiller på Europe, hvis det er det som du kalder realm...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.