1

mandag, 21. januar 2008, 10:13

Jeg mangler et addon som gennem alle items du ser (chat/inspect/autionshouse osv) i en database som fx itemsync. Men derudover skal den kunne ændre ens skin, så det kan se ud som man går med et lvl 70 epic i stdet for sit crappy lvl 10 sword. Det er kun som man selv ser det selvfølgelig. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det skulle findes =)
Nogen bud?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Vorsaa" (21.01.2008, 10:15)

2

mandag, 21. januar 2008, 10:28

For at lave skins, skal du ændre på dine wow filer, og det er ulovligt ifølge Blizzard.
Og hvis Warden finder det, bliver du bannet for at ha ændret på filerne.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

3

mandag, 21. januar 2008, 10:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
For at lave skins, skal du ændre på dine wow filer, og det er ulovligt ifølge Blizzard.
Og hvis Warden finder det, bliver du bannet for at ha ændret på filerne.

hmm ok. men når det bare er på mig selv... det kan vel ikke ændre på noget i forhold til andre spillere, eller give fordele.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Vorsaa" (21.01.2008, 10:30)

4

mandag, 21. januar 2008, 10:37

Mener nok, at man accepter i "Terms of Use" når man opretter et account, at man accepter at man ikk må ændre på wow filerne og at Blizzard har tilladelse til og banne dig hvis du gør.

Har hørt om nogle som gjorde det, og det endte ikk godt.

5

mandag, 21. januar 2008, 10:48

ok fair nok... men det kan jo blive pænt kedeligt at kigge på når det er crappy items man har =)

6

mandag, 21. januar 2008, 10:49

Enig! Ikk meget andet man kan gøre end at level hurtigt og få noget bling bling ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (21.01.2008, 10:50)

7

mandag, 21. januar 2008, 12:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Vorsaa
ok fair nok... men det kan jo blive pænt kedeligt at kigge på når det er crappy items man har =)

det er jo ikke fedt at starte med super fedt udseende og sygt godt gear... det fede er jo at se ens character blive sejere i udseende, men også rent "styrke" mæssigt ;)

Og jo det er 100% ulovligt at ændre på wow filer til skins, npcs, etc

"Bæver møder slik- og egetræsstang"

- One thing you must remember: The Technoviking doesn't dance to the music. The music dances to

THE TECHNOVIKING!

8

mandag, 21. januar 2008, 12:49

Skins er imod reglerne fra Blizzard, men folk bliver sjældent taget..

Kan dog ikke see pointen i det...

Once upon a dime

9

mandag, 21. januar 2008, 16:18

Har en ven som engang ændrede skins. Han var Gnome Warlock, men løb rundt som BE med Ashkandi - og det var længe før TBC. Han blev dog aldrig grebet i øret af Blizzard. :P

Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW

Zepto Nox A14

10

tirsdag, 22. januar 2008, 03:36

Det er imod reglerne, men jeg kender ingen som er blevet taget ved brug af det software. Og jo, det kan pænt meget anvendes til at snyde.

En af mine venner lavede alle alliances om til forskellige store farvestrålende kasser, alt efter hvilken class modstanderen var. Så istedet for at sku targete en gnome, ku han klikke på den store blå kasse, som var på størrelse med en tauren.

Derudover kan du ændre i hele verdenen. Den selvsamme ven lavede en fordybning i WSG, så han kunne løbe neden under alle de andre, og bare stikke hen efter flaget.

Pisse unfair, men han blev aldrig fanget.

11

tirsdag, 22. januar 2008, 07:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Claes
Det er imod reglerne, men jeg kender ingen som er blevet taget ved brug af det software. Og jo, det kan pænt meget anvendes til at snyde.

En af mine venner lavede alle alliances om til forskellige store farvestrålende kasser, alt efter hvilken class modstanderen var. Så istedet for at sku targete en gnome, ku han klikke på den store blå kasse, som var på størrelse med en tauren.

Derudover kan du ændre i hele verdenen. Den selvsamme ven lavede en fordybning i WSG, så han kunne løbe neden under alle de andre, og bare stikke hen efter flaget.

haha :)) det må jeg give ham, det var sgu genialt, men det ødelægger ligesom lidt spillet :P

"Bæver møder slik- og egetræsstang"

- One thing you must remember: The Technoviking doesn't dance to the music. The music dances to

THE TECHNOVIKING!

12

tirsdag, 22. januar 2008, 08:34

Sikkert også muligt, at ændre skins sådan man kan se rogues/druids i stealth/prowl.

13

tirsdag, 22. januar 2008, 11:23

Er det imod Tweak.dk's regler og fortælle ham hvor han kan finde skin changes hvis han gerne vil? Ellers holder jeg min mund lukket

Har aldrig selv prøvet og ændre skins, men et par af mine venner har gjort det, og de blev aldrig taget
Mener os at en af de bedste feral druid PvP'ere lavede en eller anden pvp film tilbage lidt før tbc, hvor hans cat form var en gnoll. En del CM's så filmen uden at han blev banned

Men som andre har sagt, det er imod reglerne

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

14

tirsdag, 22. januar 2008, 12:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af AcetaL
Er det imod Tweak.dk's regler og fortælle ham hvor han kan finde skin changes hvis han gerne vil? Ellers holder jeg min mund lukket

Har aldrig selv prøvet og ændre skins, men et par af mine venner har gjort det, og de blev aldrig taget
Mener os at en af de bedste feral druid PvP'ere lavede en eller anden pvp film tilbage lidt før tbc, hvor hans cat form var en gnoll. En del CM's så filmen uden at han blev banned

Men som andre har sagt, det er imod reglerne

Så længe det ikke bliver brugt til at skabe fordel, så er GMs or CMs næsten ligeglade ;)

Once upon a dime

15

tirsdag, 22. januar 2008, 12:44

Det er de nok, men det er jo stadig imod reglerne, så måske de burde ændre i deres regler? Der er mange feral druids der gerne vil bruge det til at ændre deres cat og bear form skin for at modvirke feral range bug

Nå nu må vi se om jeg blivver banned

Vorsaa gå ind på m m o w n e d . c o m, der burde du kunne finde det du leder efter

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

16

tirsdag, 5. februar 2008, 08:21

Det er 100% imod blizzards regler at skifte skin og på følgende hjemmeside der lige blev linket

Citeret

M m o w n e d . c o m
< bare lige for at citere, så siger de alle at du ikke kan spille det på blizzards servere uden at blive snart instant banned.
Jeg personligt selv ville syntes det ville være fedt hvis blizzard lagde nogle skins ud man kunne tage, som kunne lave druids former lidt om, og så nogle twink sæts hvor man kommer til at se voll syg ud selvom man (de fleste twinks) ikke ser så syg ud igen. :T

17

torsdag, 7. februar 2008, 14:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Claes

Det er længe siden kan jeg forstå, det har jeg desværre også mistet en account og en level 56 Warlock på. Men jeg kender det godt, det hed Bubba's et-eller-andet-addon.

Foruden det så kunne man gå på vandet, du kunne 'markere' bestemt destinationer så du kunne teleportere dig imellem alle byens hovedstæder og diverse andre steder uden at bruge HS / Flyve dertil.
Det sjoveste var nu nok mountainclimb. Jeg stod tit i et træ i Elwynn på lowbie og tog pis på de andre noobs.

''Help me! Yeah! You there! I'm up here! I'm stuck, and I'm afraid of height! :(''
-''How the #*&! did you get up there?''
''I climbed, whats the big deal?'' :P

I have not failed, I've just found 10.000 ways that didn't work.

18

fredag, 22. maj 2009, 20:23

Hvis du snakker om at du har skins på så kan du godt blive banned men hvis du bare lukker munden med det sker der intet!!

19

fredag, 22. maj 2009, 20:41

Tråden er nu lidt over et år gammelt.

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

20

tirsdag, 26. maj 2009, 13:02

Citeret

Tråden er nu lidt over et år gammelt.

Haha :))

Vil lige tilføje noget til den sag om modelchanger hvis nogen stadig ønsker at ændrer udseende. Der er et modelchanger program som KUN ændre din race. Den ændre ikke på nogle filer, men tiljøjer blot en fil til wow. Der har været meget diskution om det inde på arenajunkies.com og det er blevet sagt og kontrolleret at det er lovligt og du ikke kan blive bannet for det.

I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse

Seneste tests og artikler

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere
Seneste nyheder

32

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere

0

Cooler Master Seidon 120V Ver 2 vandkøling

Cooler Master har annonceret d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.