Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 17. januar 2008, 16:48

Hejsa.. nu har jeg efterhånden fået gennemført crysis 5-6 gange (NØRD)

Men, nu ville jeg så godt lige prøve a bruge nogen cheats
( http://cheatplanet.gamesradar.com/gb/pc/…032914441159019 )

Men, jeg kan ikek få lov til at aktivere Consolen... Jeg gik på Cheatplanet.com for a finde ud a hvordan jeg skulle gøre (The codes can be entered in the console or in a user-created
System.cfg file. The console must be unlocked by using
"con_restricted = 0" before any of the cheats can be used in the console.
Press the tilde (~) key to access the console.) Men, hvor skal man indsætte "con_restricted = 0"?

Prøvede i diff_normal (Da det er den sværheds grad jeg spiller i) men det kunne jeg ikke få lov til.. Den afviste a mappen lå der hvor den stod som a liggge?

Hva Faa'en skal jeg gøre? Nogen kloge ord?

(Og hvis ikke jeg skal ligge den i en a "diff_" mapperne.. Hvor så?? :O )

2

torsdag, 17. januar 2008, 19:23

Jeg skrev bare -devmode i genvejen.
"C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32\Crysis.exe" -devmode

Så har du nogle funktioner på F1,2,3,4 osv.

i_giveallitems mangler på den side du linker til.

De commands skriver du i ingame konsollen, du kan få den til at give en liste eller skrive resten hvis du trykker på TAB.

3

torsdag, 17. januar 2008, 20:43

Jamen hvordan får jeg konsollen frem?

4

torsdag, 17. januar 2008, 20:47

Ved ikke om det er her men når jeg trykker ½/§ kommer der en mærkelig grøn ting frem hvor du kan skrive noget....

(under Esc knappen)

-FredeK

5

torsdag, 17. januar 2008, 20:48

Har vista.. Er det så ikke noget med a man skal unlocke den med et eller andet?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.