Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 20. december 2007, 21:57

Jeg er lige begyndt at spille spillet, og jeg har lige gået et dyr, jeg så døde det sq. Hvordan får jeg et nyt, eller hvordan får jeg det til live igen?

2

torsdag, 20. december 2007, 22:11

Speelbook -> Revieve pet ;)

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

3

torsdag, 20. december 2007, 22:58

hehe (no offense) hvor sødt :clap: Der er langt mellem newbies disse dage (no offense igen)

Kan godt huske de dage :))

4

fredag, 21. december 2007, 11:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
hehe (no offense) hvor sødt :clap: Der er langt mellem newbies disse dage (no offense igen)

Bl.a. nogen som først opdagede talents points i 40'erne. Nogen som ikke vidste at tingene kunne gå i stykker, nogen som ikke vidste de kunne købe bedre spells...

Listen er lang :roller:

Til Mathias-H: Held og lykke med WoW, og et meget godt tip er: 'Vær ikke bange for at spørge om hjælp' :)

Once upon a dime

5

fredag, 21. december 2007, 13:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bllets

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Bl.a. nogen som først opdagede talents points i 40'erne. Nogen som ikke vidste at tingene kunne gå i stykker, nogen som ikke vidste de kunne købe bedre spells...

Listen er lang :roller:

Til Mathias-H: Held og lykke med WoW, og et meget godt tip er: 'Vær ikke bange for at spørge om hjælp' :)

det kan godt være nogle måske griner af et givent spørgsmål, men alle har være newbies engang, så hvis de ikke kan huske det og bære over med et par spørgsmål, så er de bare nogle n00bs :))

6

lørdag, 22. december 2007, 22:53

Citeret

'Vær ikke bange for at spørge om hjælp' :)

Men sørg for guds skyld om at spørge her! På de officielle forums får du formegentlig ikke meget hjælp. :rules:

7

lørdag, 22. december 2007, 23:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Citeret

'Vær ikke bange for at spørge om hjælp' :)

Men sørg for guds skyld om at spørge her! På de officielle forums får du formegentlig ikke meget hjælp. :rules:

Sandt. Der er pænt mange forum-trolls på wow forum..

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.