1

fredag, 14. december 2007, 13:05

Det kunne lade til at det er 'bekræftet' fra Blizzard, måske ikke helt så officielt og fint som det måske burde have været, men alligevel:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread…geNo=2&sid=1#38

Og så er der lidt mere om det her:
http://dailyrush.dk/boards/1460/topics/56963/
http://www.sk-gaming.com/content/15295-B…en039s_MMO_game

Hvad tror i? "World of Starcraft", Diablo III? Eller måske noget helt andet?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

2

fredag, 14. december 2007, 13:21

Jeg kunne ikke forestille mig at Blizzard ville være dumme nok til at køre 2 mmo'er på samme tid. De ville jo kæmpe om kunder med sig selv, uanset om genren er anderledes eller ej.

Men det kan jo være det er til konsol? Måske er de allerede igang med afløseren til wow?

3

fredag, 14. december 2007, 13:42

IMO ville det nu være at skyde sig selv i foden hvis man vælger at lave et MMO til konsoller, så det håber jeg da bestemt ikke er tilfældet :)

Desuden, nu hvor et eventuelt spil ikke er annonceret endnu heller, må man vel formode at det sikkert er noget der ligger et godt stykke ude i fremtiden. Hvem ved, måske et spil der skal tage over hvor opmærksomheden omkring WoW er aftaget markant.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

fredag, 14. december 2007, 14:04

Jeg tror da de siger Next generation MMO at det måske så bare er til deres fremtidige spil, men som sådan ikke at de går og planlægger et ny mmo som sådan. Men måske et Warcraft IV :))

5

fredag, 14. december 2007, 14:35

mit bet ligger på Diablo III... de to første var da super spil, og hvis de kan gøre det igen, så bliver Diablo III da til et hit.

6

fredag, 14. december 2007, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
Jeg tror da de siger Next generation MMO at det måske så bare er til deres fremtidige spil, men som sådan ikke at de går og planlægger et ny mmo som sådan. Men måske et Warcraft IV :))

Det er også et ret god bud. Desuden kunne jeg ikke forestille mig at de ville fortælle deres blizzard-postere på wowforummerne om fremtide spil. Hans udtalelse kan man nok ikke bruge til så meget.

7

fredag, 14. december 2007, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Det er også et ret god bud. Desuden kunne jeg ikke forestille mig at de ville fortælle deres blizzard-postere på wowforummerne om fremtide spil. Hans udtalelse kan man nok ikke bruge til så meget.

Der er to slags posters på WoW forums.. Moderators og CMs (Community managers)... Moderators job siger sig selv. CMs job er at kommunikere mellem spiller og udviklere. Så du kan godt tage en CMs ord for noget. Da næsten alt hvad de skriver på WoW forums, kommer fra andre steder.

Der er ingen der ved noget, og det er 100% at Blizzard holder alle kortene tæt på kroppene. Selvom de skulle være igang med et andet MMORPG, så går der laaang tid før der overhovedet kommer så meget som en nyhed om det. De har jo stadig gang med WoW med uhyggelig stor succes.. Og starcraft 2 bliver også spået til at blive en massiv succes, i hvert fald i asien..

Om det bliver WC, SC, Diablo eller noget helt fjerde er der så ingen der ved. Jeg håber ikke på Diablo eller WC, da jeg nu hellere så D3 som noget ala. D2 og det næste warcraft spil som et strategi spil.

Once upon a dime

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bllets" (14.12.2007, 15:41)

8

fredag, 14. december 2007, 15:57

Citeret

Jeg kunne ikke forestille mig at Blizzard ville være dumme nok til at køre 2 mmo'er på samme tid. De ville jo kæmpe om kunder med sig selv, uanset om genren er anderledes eller ej.

Tja der findes jo også folk som syntes at WoW sutter kogle, eller som bare er blevet lidt trætte af det.

Men hvis det er dumt at udvikle noget nyt, hvorfor kører vi så ikke alle sammen stadig Windows95 ? - Microsoft sidder jo solidt på markedet, så hvorfor udvikler de hele tiden nye styresystemer ? :crazyeyes: (Retorisk spørgsmål hvis nogen skulle være i tvivl :crazyeyes:)

Personligt kan/kunne jeg nu godt li Diablo & Starcraft :razz:

PS. konsoller er for små børn :boxing:

9

fredag, 14. december 2007, 19:34

Selvfølgelig skal de da lave nye spil hele tiden, sådan er deres firma bygget :D Forstil jer at de bare stoppede med at lave spil efter WoW... rofl hvor fucked.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

10

fredag, 14. december 2007, 20:48

Håber på en Diablo mmo det ville være for fedt!

11

lørdag, 15. december 2007, 01:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Tja der findes jo også folk som syntes at WoW sutter kogle, eller som bare er blevet lidt trætte af det.

Men hvis det er dumt at udvikle noget nyt, hvorfor kører vi så ikke alle sammen stadig Windows95 ? - Microsoft sidder jo solidt på markedet, så hvorfor udvikler de hele tiden nye styresystemer ? :crazyeyes: (Retorisk spørgsmål hvis nogen skulle være i tvivl :crazyeyes:)

Personligt kan/kunne jeg nu godt li Diablo & Starcraft :razz:

PS. konsoller er for små børn :boxing:

Som sagt, så kan det være som en erstatning for wow, ligesom vista skal erstatte xp (teoretisk ihvertfald). Der er ingen der har sagt at det er dumt at udvikle noget nyt, men det er dumt at køre 2 mmo'er på en gang, eftersom største delen af verdens mmo spillere, spiller wow.

12

lørdag, 15. december 2007, 06:00

der sidder jo rigtig mange derude og venter på en efterfølger tils tarcraft , så det ville være mit gæt umiddelbart, for rigtig mange er trætte af wow, og den næste expansion vil få mange til at stoppe istedet for at fortsætte...og så er det jo godt for blizzard hvis de folk stadig smider penge i blizzards kasse....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

13

lørdag, 15. december 2007, 14:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
der sidder jo rigtig mange derude og venter på en efterfølger tils tarcraft , så det ville være mit gæt umiddelbart, for rigtig mange er trætte af wow, og den næste expansion vil få mange til at stoppe istedet for at fortsætte...og så er det jo godt for blizzard hvis de folk stadig smider penge i blizzards kasse....

Mange som vil stoppe med WoTLK? Hvor får du det fra?
Sjovt nok blev præcist det samme sagt før TBC kom OG efter TBC kom... men det var vidst ikke helt det der skete.. Antallet af folk som spillede WoW steg...

Once upon a dime

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Større hukommelse i den nye iPhone og iPad

Ifølge en taiwanesisk rapport
Læs Mere

1

Grand Theft Auto 5 til PC næsten færdigudviklet

Rockstar Games har udtalt, at
Læs Mere

0

AMD arbejder på ny Dynamic Frame Rate Control funktion

AMD arbejder på en ny funktion
Læs Mere

0

MSI lancerer nyt Z97I Gaming ACK Mini-ITX bundkort

Mini-ITX formfaktoren er virke
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.