1

søndag, 18. november 2007, 21:01

Hmm, har kigget lidt rundt på nettet nu og kan derved konstatere, at tilsyneladende ikke er den eneste der har problemer med Crysis.

Spænd selen!
1. Når jeg prøver at åbne Crysis, lige meget om det gennem genvejen, autorun eller nogen andre muligheder, står den og tykker højlyst på CD'en i flere minutter indtil den selv konstaterer, at jeg skal putte original cd'en i. Detlyder næsten somom CD er tæt på en explosion inde i drevet1(jeg har lige købt det). Har i oplevet det?

2. Hvis jeg starter spillet uden CD og den beder mig om at sætte cd'en i, hvor jeg derefter trykker "forsøg igen", starter den faktisk spillet, (en gang i mellem), men kun i en lille firkant midt på skrivebordet, hvorfor nu ikke fuld skærm? Og det burde da ikke være nødvendigt at starte spillet på den ondsvage måde -.-'.

3. Jeg har én gang succesfuldt åbnet spillet i fuldskærm og spillet det uden problemer, hvordan ved jeg ikke !

Det skal siges jeg har netop købt ny computer og den kan køre Crysis meget flot, men har ingen idé hvorfor det giver alle disse fejl.
Jeg kører det i Vista, kan det give problemer? Eller kan der være noget galt med mit CD-rom drev, selvom de kører alle andre CD uden problemer?

Jeg fatter det ikke!

Hjælp og vejledning modtaget med kyshånd

Tak :cheers:

RÅFFØL!

2

søndag, 18. november 2007, 21:16

Det er da ikke godt med alle de problemer i crysis det for da en til at overveje om man ikke skulle købe det.

Men det kan være vista der driller lidt eller så har drevet en defekt læser, hvilket jeg selv har været ude for og det gav samme problemer.
Men prøv med et andet drev, hvis du har et.

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

3

lørdag, 24. november 2007, 20:27

har hørt om problemet før.

søg efter på incrysis.com og du skal finde mange der brokker sig. Jeg kører selv med vista og har købt spillet i fysisk form, men ingen probs her. :$

4

søndag, 25. november 2007, 03:15

Da jeg åbnede crysis første gang åbnede den i windowed mode, gik bare ind i options og ændrede det til fullscreen.

HEJ VEN

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.