Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 11. november 2007, 15:21

Hey tweak har lige downloaded highway tempa men når jeg prøver at joine en server kommer der det her har instaleret den nyeste patch

2

søndag, 11. november 2007, 15:43

Kører du Vista?

Har du prøvet at slette det hele og installere for fra?

Og ellers så prøv at tage kontakt til EA's danske support, de er sku altid flinke og gode til at hjælpe, har de i hvert fald været for mig.

3

søndag, 11. november 2007, 15:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan
Kører du Vista?

Har du prøvet at slette det hele og installere for fra?

Og ellers så prøv at tage kontakt til EA's danske support, de er sku altid flinke og gode til at hjælpe, har de i hvert fald været for mig.

Jeg kører ikke vista men xp

4

søndag, 11. november 2007, 16:04

Går ud fra det et mod du har installeret?

Jeg ville fjerne moddet og se om spillet virker derefter. Hvis det gør er det jo helt klart mod'et den er gal med.

Du kunne evt. gå ind på hjemmesiden til det mod og se om andre har samme problem.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

søndag, 11. november 2007, 16:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
Går ud fra det et mod du har installeret?

Jeg ville fjerne moddet og se om spillet virker derefter. Hvis det gør er det jo helt klart mod'et den er gal med.

Du kunne evt. gå ind på hjemmesiden til det mod og se om andre har samme problem.

Highway Tampa er et map til BF2... Og det burde virke, men det kan jo være der som sagt er gået noget galt...

6

søndag, 11. november 2007, 16:09

Ah ok, spiller ikk BF2 mere hehe

Jamen så fjern mappet og prøv? :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

søndag, 11. november 2007, 16:48

tak for svarene :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.