1

lørdag, 10. november 2007, 17:43

Jeg selv er level 33 Guardian med fuldt legendary/unique gear. Har tævet normal mange gange, men det lader til at nightmare bare er umuligt :(

Hvor langt er i nået?

2

søndag, 11. november 2007, 18:56

lvl 30 marksman, har fundet nogen få stykker legendary jeg selv ka bruge... også nogen uniques med kun til andre classes...

Jeg er lige nået til nightmare efter jeg nakkede sidste bossen 4 gange for nogen items...

Synes ikk nightmare er umuligt, men de slår fandme hårdt lige pludselig... Tror bare man skal sørge for at have nok defense, lagde lige mærke til jeg har mange gamle legendarys hvis stats er mega gode, men ifht rustningerne med 70 armor og 50 shields er det rigtig skod...

Hvilken server spiller du på så? Og har du måske noget interresant at bytte med?

3

mandag, 12. november 2007, 00:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
lvl 30 marksman, har fundet nogen få stykker legendary jeg selv ka bruge... også nogen uniques med kun til andre classes...

Jeg er lige nået til nightmare efter jeg nakkede sidste bossen 4 gange for nogen items...

Synes ikk nightmare er umuligt, men de slår fandme hårdt lige pludselig... Tror bare man skal sørge for at have nok defense, lagde lige mærke til jeg har mange gamle legendarys hvis stats er mega gode, men ifht rustningerne med 70 armor og 50 shields er det rigtig skod...

Hvilken server spiller du på så? Og har du måske noget interresant at bytte med?

Jeg spiller på sydonai :) Og jeg har en del ting som måske ku være af interesse. Men ved det ikke endnu! Du kan skrive til "Hjalte" derinde og se om jeg er online :) om ikke andet, så kan vi prøve at stable et 5-mands hold på benene, og raide sydonai et par gange. Jo flere mennesker, des bedre drops.

4

lørdag, 8. december 2007, 14:25

lvl 49 gardian vi farmer/raider dagligt sydonai på nightmare et par gange alt efter dropraten :)

5

lørdag, 8. december 2007, 14:35

Nu kender jeg ikke lige til spillet, men koster det at spille online og kan man også spille singleplayer?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

6

lørdag, 8. december 2007, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Nu kender jeg ikke lige til spillet, men koster det at spille online og kan man også spille singleplayer?

di kan både spille gratis online og du kan betale for det, hvis man betaler for man pt meget lidt ekstre for sine ca 100 kr per måned.
og ja der er en sp i spillet også :)

7

torsdag, 3. januar 2008, 08:43

[Off Topic] Har kigget lidt på google.dk, og syntes de billeder som er der, får Hellgate London til og minde meget om Quake / Half-Life. Men samtidig, men at "farme/raide" minder det om World of Warcraft?

Hva går spillet ude på, bare sådan i store træk? :) Og er spillet bygget på en historie?

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.