Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 1. november 2007, 16:46

Efter at have mistet nogle folk som desværre er kørt død i WoW åbner vi igen dørene for nye folk.

Vi er en dansk guild som huser både raiders såvel som social members.

Som titlen antyder tilbringer vi primært tid i Black Temple og Hyjal, hvor vi i sidstnævnte er meget tæt på et Archimonde kill.
Dette betyder dog ikke at attunement til disse instances er et must, men derimod "kun" et mega plus.

Vi raider Søndag - Torsdag fra 19:00 til 23:00. Derfor kræves det at man er klar til raide 3+ dage om ugen.

Som det ser ud lige pt søger vi følgende classes:

Feral/Restoration Druid
Enhancement Shaman
Warlock
Mage
Holy Paladin

Hvis det skulle have vækket interesse hos nogle, så tag da et smut forbi på forum : Kapow og smæk en application sammen og håb på det bedste :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Maesty" (11.11.2007, 18:50)

2

fredag, 9. november 2007, 01:59

vi søger stadig folk

3

fredag, 9. november 2007, 10:01

troede der var lukket for tilflytning til kazzak ? eller det passer måske ikk ? :O (ikke sikker men synes at ha hørt noget om man ikk ku fordi serveren var full)

Core i7 2600K @ 3.4
AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
Sapphire Radeon HD6850
4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
750Gb Samsung Spinpoint F1

4

fredag, 9. november 2007, 11:18

Der er ikke lukket, vi på kazzak gider bare ikke at have flere migraters ^^

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

5

fredag, 9. november 2007, 20:56

vi vil gerne ha migrators,

og nej der er ikke lukket!

6

fredag, 9. november 2007, 21:05

Ja gief!! vi skal have flere til kapow!!! :D:D:D carstone? WHERE ARE U!! :)

og vi vil kun have danske migratorz

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

7

fredag, 9. november 2007, 21:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af argargar
Ja gief!! vi skal have flere til kapow!!! :D:D:D carstone? WHERE ARE U!! :)

og vi vil kun have danske migratorz

jaja tvedt start nu bare selv med at raide ikk :D

8

lørdag, 10. november 2007, 15:57

giv mig da attunement din retard så skal jeg fandme vise dig!!! :D

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

9

søndag, 11. november 2007, 18:51

Søger stadig folk , kom glad, smid en apply til os

10

mandag, 19. november 2007, 08:11

resto shaman søges osse

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.