1

lørdag, 20. oktober 2007, 15:19

Jeg er en ny bruger af denne side og vil gerne vide om der er nogle NeedForSpeed-spillere derude.

- Jeg har prøvet NFS Underground 2 til Playstation 2 hos en ven, ved godt det er ret gammelt, og synes det er sjovt. Nu vil jeg gerne spørge herinde om der i de nye NFS spil (Carbon, Most Wanted, ProStreet (ved godt det ikke er udgivet, men måske nogen har noget info om det alligevel)) er ligeså stor mulighed for at 'gejle' sine biler (motoren såvel som udseendet) i de nye spil som i NeedForSpeed Underground 2?

- Er der kommet nye biler eller banebrydende features i de nyere spil?

- Jeg kan godt lide at man "kender" bilerne fra hverdagen, f. eks er der biler som Peugeot 106 og 206, Golf, Opel Corsa mm. i NFS Underground 2. er der samme biler i de nye spil?

- Er det muligt at købe rat og pedaler der kan sluttes til Playstationen så man kan spille NFS på den måde? - hvis ja, så hvilke?

På forhånd tak!

/Nr27

2

lørdag, 27. oktober 2007, 19:26

Jeg synes dog nfs most wanted er bedst da det handler mere om at køre og ikke style sin bil.
Jeg var ret skuffet da jeg fik købt nfs carbon kæft et lorte spil. Det er bare min mening.

3

lørdag, 27. oktober 2007, 19:42

har spillet:

Need for speed underground 1 +2, Need for speed most wanted og need for speed Carbon. Det bedste af de 3 er helt klar og uden tvivl Most Wanted - det er jo politi med det er alt for fedt.

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

4

lørdag, 27. oktober 2007, 19:50

Glæder mig til at se pro street det skal nok blive sjovt. Men hvis det er lige så nemt som carbon at gennemføre så bliver det vist pænt kedeligt.

Men det nfs spil jeg bedst kan lide er helt klart nfs hot pursuit mener det er fra 1998. mega fedt spil spiller det stadig på livet løs.

5

søndag, 28. oktober 2007, 17:09

Kan lide dem alle. Skal jeg vælge en favorit er det Most Wanted. Spiller i øvrigt på XBox.

6

søndag, 28. oktober 2007, 17:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Glæder mig til at se pro street det skal nok blive sjovt. Men hvis det er lige så nemt som carbon at gennemføre så bliver det vist pænt kedeligt.

Men det nfs spil jeg bedst kan lide er helt klart nfs hot pursuit mener det er fra 1998. mega fedt spil spiller det stadig på livet løs.

YE!! og man kunne spille 2 på en gang på 1 pc i det!!! Det var et konge spil!

Men 2.ern var også konge!! Der ku man bare ik spille 2 på en pc :(

Mvh Mads :T

7

søndag, 28. oktober 2007, 17:45

jeg kan spille to sammen på en pc med det gamle nfs spil jeg har.
Det er nice.
Og når man lige kigger på hvor gammelt det endelig er så er der faktisk en rigtig god grafik.

8

søndag, 18. november 2007, 13:04

NFS - Prostreet ser vildt ud, især grafikken fra traileren.
Tror jeg bliver nødt til at købe det nu!
Har NFS Underground 2 og Most Wanted, men spiller stadig Underground 2 da jeg ikke kan lide Most Wanted!

\\PoLLuX
CPU - Intel Core 2 Quad Q6600 - 2.4Ghz @ 3.0Ghz
MB - Asus Striker, nForce 680i
RAM - 2048MB DDR2 800Mhz
GFX - 2x nVidia Geforce 8600GTS Silent SLi
PSU - 750W Thermaltake Toughpower
HDD - 250GB WD C16 +500GB WD +250GB Maxtor
OS - Windows Vista Ultimate
KAB - Antec P182

9

søndag, 18. november 2007, 13:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af PoLLuX-_-
NFS - Prostreet ser vildt ud, især grafikken fra traileren.
Tror jeg bliver nødt til at købe det nu!
Har NFS Underground 2 og Most Wanted, men spiller stadig Underground 2 da jeg ikke kan lide Most Wanted!

Grafikken i Pro Street er ikke nået at snakke højt om... Ej heller er noget som helst i det spil værd at snakke højt om... :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.