41

fredag, 5. oktober 2007, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Claes

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spyro

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]

Sidder du og kalder mig wanker også?

Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

Du har aldrig betalt for at spille noget som helst?
Mods, han er tydeligvis kriminel, jeg kræver at han får et slag med "Teh banhammer" :P

Teh Banhammer, well.. Spyro kan jo ikke gøre for han "kun" er årgang 1989 så bær over med ham.. han lærer det jo nok en dag..

42

fredag, 5. oktober 2007, 18:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gurk

Citeret

Citeret

Citeret

Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]

Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

Mods, han er tydeligvis kriminel, jeg kræver at han får et slag med "Teh banhammer" :P

Teh Banhammer, well.. Spyro kan jo ikke gøre for han "kun" er årgang 1989 så bær over med ham.. han lærer det jo nok en dag..

Fordi alle på 17-18 år er sådan. En ting er du god til, og det er fandme og skærer alle over én kam! :9xo

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

43

fredag, 5. oktober 2007, 19:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ramaskriget

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gurk

Citeret

Citeret

Citeret

Fordi alle på 17-18 år er sådan. En ting er du god til, og det er fandme og skærer alle over én kam! :9xo

hey hey, nu syntes jeg ikke vi skal generalisere, jeg er 17 snart 18, og jeg vil sige at jeg aldrig har kommet med sådan nogle udtalelser herinde, eller andre steder for den sags skyld :P

44

fredag, 5. oktober 2007, 20:03

Jeg bruger lige en uge på at tænke over min opførsel her på forummet.

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (05.10.2007, 20:37)

45

fredag, 5. oktober 2007, 20:07

Jeg bruger lige en uge på at tænke over min opførsel her på forummet.

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (05.10.2007, 20:36)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.