Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 30. september 2007, 19:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spyro

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka
Det er da ikke Source hun sidder og spiller :$

Når man ikke en gang kan se hvad hun spiller, så spiller man sgu selv for meget wow. :roller:

get a life

men sjov video.

Du har vist ikke lige fanget hvad jeg mente.
Jeg hentydede til at den version hun spiller af CS er 1.6, dog er der et enkelt klip fra CS:S.
Jeg er da udemærket klar over at hun spiller Counter-Strike, mente bare at hun netop ikke spillede Source, men derimod 1.6.

Læs lige alle kommentare igennem før du kommer med sådan en bemærkning en anden gang.

22

søndag, 30. september 2007, 19:39

Du kan se at hun sidder og læser op fra et eller andet. Tror ikke på den video.

- Mads Björck

23

søndag, 30. september 2007, 19:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shiver
Du kan se at hun sidder og læser op fra et eller andet. Tror ikke på den video.

Du er satme ikke nem at narre :))

Det er en eller anden klan der har lavet videoen i sjov.

24

søndag, 30. september 2007, 19:42

Citeret

Citeret

Når man ikke en gang kan se hvad hun spiller, så spiller man sgu selv for meget wow. :roller:

get a life

men sjov video.

Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]

25

søndag, 30. september 2007, 19:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen

Citeret

Citeret

get a life

men sjov video.

Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]

Touché? :))

26

søndag, 30. september 2007, 19:53

det er da ret genialt det klip der

27

søndag, 30. september 2007, 20:53

Nøj hvor er hun haxor!
Hun spiller både CSS og CS... ehj.. vælg da granny.. CS er klart bedst?

tror så overhovedet ikke på at damen spiller CS, men rimelig sjov film :D

28

mandag, 1. oktober 2007, 03:19

Jeg sys ikk rigtig det var så sjovt.. minder lidt om folkeskole humor.

29

mandag, 1. oktober 2007, 03:28

endnu en awp-lujah!

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

30

mandag, 1. oktober 2007, 14:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Claes
Jeg sys ikk rigtig det var så sjovt.. minder lidt om folkeskole humor.

det mener du vel ikke

31

mandag, 1. oktober 2007, 16:42

Citeret

Sidder du og kalder mig wanker også?

Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

32

mandag, 1. oktober 2007, 16:49

Citeret

Citeret

Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

Jeg tror du skal til at holde kæft nu, ellers er der en hel masse mennesker der føler sig trådt over tæerne. Du fatter intet af hvad WoW går ud på åbenbart, så hold du dig bare til dit cs.

Lige for at sige det, jeg har spillet cs i 4 år, og WoW siden det udkom. Så jeg kan sagtens forholde mig til begge dele.

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

33

mandag, 1. oktober 2007, 17:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ramaskriget

Citeret

Citeret

Jeg tror du skal til at holde kæft nu, ellers er der en hel masse mennesker der føler sig trådt over tæerne. Du fatter intet af hvad WoW går ud på åbenbart, så hold du dig bare til dit cs.

Lige for at sige det, jeg har spillet cs i 4 år, og WoW siden det udkom. Så jeg kan sagtens forholde mig til begge dele.

arghh bf2 forever

34

mandag, 1. oktober 2007, 17:17

Citeret

Citeret

Stop det sprog, og hold jer til emnet - tak!

35

mandag, 1. oktober 2007, 17:36

Hvorfor ender noget så simpelt som en freaking video om sådan noget, nogle gange ud i at der er nogle der bare går i flæsket på hinanden? :boxed:*
Seriøst, wtf, hvorfor? Jeg fatter det ikke, hvorfor kan man ikke bare holde en normal tone fra start af :cheers:
Tak :rules:

36

mandag, 1. oktober 2007, 17:37

Citeret

:offtopic:

WoW er for mange mennesker en hobby, og nu er 100kr.- om måneden ikke alverden. Ville være rart hvis folk ville lade være at dømme andre folks prioriteringer, så kunne vi ikke lave end at kaste mudder efter hinanden!

37

mandag, 1. oktober 2007, 18:28

Folk betaler 100,- for at spille WoW om måneden.
Nu er det så jeg spørger mig selv, hvad i al verden er det galt i det?
Folk abonerer på diverse ugeblade hver måned, bare et eksempel.
Ja, 100,- om måneden ser måske ud af meget, men hvad betyder det hvis man får flere timers sjov ud af pengene, og det er vel i bund og grund det det hele handler om.

38

mandag, 1. oktober 2007, 18:55

Citeret

Citeret

Du har aldrig betalt for at spille noget som helst?
Mods, han er tydeligvis kriminel, jeg kræver at han får et slag med "Teh banhammer" :P

39

mandag, 1. oktober 2007, 20:39

Citeret

Citeret

Din kommentar var voldwanker. At nedgøre ét computerspil over et andet, med argumentet om at have et liv eller ej. Kan du ikke se der er noget galt der?

40

tirsdag, 2. oktober 2007, 09:12

HAHAHAHA hvor er hun nice man :P

virkelig tør kommentar om world of warcraft til sidst :P

Once you go Mac, you never go back

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.