Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. september 2007, 17:16

Jeg har leget lidt med interface i dag, hvad synes I om det?

Jeg mangler kun et DOT-Timer addon.

http://peecee.dk/uploads/0907/wowscrnshot_092607_171209.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (26.09.2007, 17:18)

2

onsdag, 26. september 2007, 17:25

Ser ikke helt fordelen i, at lukke så meget af billedet. Nu tænker jeg på det sorte område i bunden.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

onsdag, 26. september 2007, 17:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Ser ikke helt fordelen i, at lukke så meget af billedet. Nu tænker jeg på det sorte område i bunden.

fordi så ligner det ALLE de andre der bruger photek.. Crist.. fix nu jeres egne mods.. i photek premods..

4

onsdag, 26. september 2007, 19:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gurk

Citeret

fordi så ligner det ALLE de andre der bruger photek.. Crist.. fix nu jeres egne mods.. i photek premods..

Christ.. fix da dine stavefejl først :)~

Det ser fint nok ud, men som berleburg siger, så synes jeg også du lukker for meget af.

5

onsdag, 26. september 2007, 21:11

Efter 2.2 ser mit UI nogenlunde sådan ud:

http://peecee.dk/?id=69962

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

torsdag, 27. september 2007, 14:19

Citeret

Efter 2.2 ser mit UI nogenlunde sådan ud:

http://peecee.dk/?id=69962

Det sys jeg er rigtig fedt. Overview ftw.

7

torsdag, 27. september 2007, 14:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gurk

Citeret

Hvis han bruger Photek, så lad ham dog, det er da op til hver spiller hvordan de kan lide deres UI.

OT: Ser da nogenlunde fint ud HuleFanden, kan selv godt lide at have et skin i bunden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maleficus" (27.09.2007, 14:48)

8

fredag, 28. september 2007, 00:44

Det ser meget fint ud, men synes bare der er mega tomt dernede i bunden? :P

Og de der knapper ser også lidt skæve ud, måske fjerne 1 række hvis de kan presses ned i de tomme huller?

Men måske også et square minimap(Uden de der mini icons rundt om)

Mit ser nogenlunde sådan ud:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.