Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. september 2007, 07:41

Hey guys, har lavet en sjov lille raidmovie til min guild, og så tænkte jeg at jeg bare lige ville poste den her :D

http://files.filefront.com/Plaguewmv/;8638114;/fil

(Mine editing skillZ er ikke så gode endnu, men jeg har da gjort mit bedste :)) )

2

onsdag, 26. september 2007, 12:50

Lige nogle få ting til næste gang :)

1. Fjern musen i Fraps eller hvad det er du bruger. Den er vildt træls at se på.
2. For alt i verden, hvis du ikke har andet end Windows Movie Editor, så sørg for at det ikke ligner den! Den blå baggrund og den hvide skrift skal for alt i verden væk :D Der findes gratis alternativer.
3. Aran fighten.. Hmm, lad være med at vise hvis du ikke har den ;)

Lige et par ting :)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

onsdag, 26. september 2007, 14:23

Må sige de samme ting som nævnt ovenfor.

Musen skal fjernes imo - men ellers ganske godt

Jeg bruger personligt altid Vegas, da jeg synes det giver lidt flere muligheder.

Hvis du har lyst kan du tjekke:

http://stage6.divx.com/user/chi_aeon

4

onsdag, 26. september 2007, 14:46

En smule kedelig efter min mening. Du kan nemt gøre din editing bedre selvom du bruger Windows Movie Editor. Det musik du har valgt passer meget godt til filmen.
De boss encounters du har filmet er alt alt for korte efter min mening, men ellers er du da sluppet ganske godt fra det ;)

5

onsdag, 26. september 2007, 15:34

tak for kommentarer, og ja musen kan jeg godt se er lidt irreterende, men hvordan fjernes den? og kan godt se at fightene skulle være længere, men har kun 30 seks film per klip (og nej er ikke en undskyldning) men alligevel, og da jeg er tank er det ret svært at filme og tanke samtidig :P
Tror da lige jeg vil tjekke vegas ud :D

6

onsdag, 26. september 2007, 15:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
tak for kommentarer, og ja musen kan jeg godt se er lidt irreterende, men hvordan fjernes den? og kan godt se at fightene skulle være længere, men har kun 30 seks film per klip (og nej er ikke en undskyldning) men alligevel, og da jeg er tank er det ret svært at filme og tanke samtidig :P

I fraps kan du bare smide flueben i at den skal skjule musen - meget simpelt ;)

og btw > De penge jeg smed i fraps for lang tiden siden mener jeg sg* er godt givet ud - billigt program man kan bruge meget (som wow-gamer ihvertfald ;) )

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aerial" (26.09.2007, 15:46)

7

onsdag, 26. september 2007, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

I fraps kan du bare smide flueben i at den skal skjule musen - meget simpelt ;)

og btw > De penge jeg smed i fraps for lang tiden siden mener jeg sg* er godt givet ud - billigt program man kan bruge meget (som wow-gamer ihvertfald ;) )

kunne være man skulle betale det så måske :P Men Aerial, de videoer du havde linket, ved du hvilket addon der bruges i dem? :razz:

8

torsdag, 27. september 2007, 01:42

hvilke addons ? - ja det er jo mine videoer så det ved jeg godt :D

Noget af interfacet har jeg nappet fra muqq fra Nihilum . (www.nihilum.eu) og så ind under interface & addons og find en kæmpe tråd om ham ;)

Udover det har jeg bare f.eks udskiftet lidt unitframes osv for at se hvad der passede bedst ;)

9

torsdag, 27. september 2007, 07:26

for blev ret pissed igår da patchen kom og halvdelen af spillet fungerer nu som lort :rolleyes: skal have fundet mig nogle nye og rigtig gode addons

10

torsdag, 27. september 2007, 14:51

Citeret

for blev ret pissed igår da patchen kom og halvdelen af spillet fungerer nu som lort :rolleyes: skal have fundet mig nogle nye og rigtig gode addons

Alle mine virker lige så fint som før patch 2.2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.