Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 27. august 2007, 08:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Tja, jeg må sige at jeg overvejer da godt nok stærkt om jeg ikke skal starte igen. Og så have en lvl 70 når den nye udvidelse kommer. Men synes bare det bliver for ensformigt i længden de to gange jeg er gået igang. Så er aldrig kommet længere end lvl 25 :P

så start en char op på thunderhorn, horde ofc :D

22

mandag, 27. august 2007, 08:11

At levele fra 1-40 er nok noget af det mest dødsyge der findes.

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

23

mandag, 27. august 2007, 09:32

Faldt lidt ud af det hele her i sidste udvidelse men har kikket lidt på ders side og overvejer enlig at starte igen..

Noget med X :clap:

24

mandag, 27. august 2007, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Tja, jeg må sige at jeg overvejer da godt nok stærkt om jeg ikke skal starte igen. Og så have en lvl 70 når den nye udvidelse kommer. Men synes bare det bliver for ensformigt i længden de to gange jeg er gået igang. Så er aldrig kommet længere end lvl 25 :P

Er det en PVP server?

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

25

mandag, 27. august 2007, 12:38

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Er det en PVP server?

Niks ;)

26

mandag, 27. august 2007, 13:58

Har en lvl 70 mage, grunden til jeg spiller er at jeg vil opdage alt. Har opdaget hele Outland men mangler stadig meget af Kalimdor og Eastern Kingdoms.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "redrolf" (02.09.2007, 08:12)

27

lørdag, 1. september 2007, 18:37

Jeg spiller stadig, men pt. er jeg mere eller mindre inaktiv. Jeg er netop flyttet til Århus, og bor på kollegie, starter mit studium på Mandag, så jeg har rigeligt at se til udover WoW.

28

lørdag, 1. september 2007, 19:19

har droslet gevaldigt ned og leavet guild......bruger lidt tid på CSS for tiden og en smule wow.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

29

onsdag, 12. september 2007, 16:10

Jeg har efter lang tids overvejelse besluttet at stoppe med WoW, eller ihvertfald holde en lang pause, da jeg simpelt hen ikke syntes det er værd at bruge tid på længere, men hold op det har været to fede år :)

30

onsdag, 12. september 2007, 19:15

Efter at guilden gik i opløsning stoppede jeg, det er bare ikke sjovt at lave 5 mands instances når man har været med helt fremme :)

Men starter nok igen når jeg har fundet en ny seriøs guild eller når WOTLK udkommer :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

31

onsdag, 12. september 2007, 20:40

Det blev simpelthen for ensformigt, :roller: jeg ville ikke kunne lvl 70-80 uden at dø af kedsomhed. Men nu udkommer Darkfall jo også på et tidspunkt. Overvejer at checke det ud siden det lyder fedt. :9xo

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

32

torsdag, 13. september 2007, 19:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freakshow
Det blev simpelthen for ensformigt, :roller: jeg ville ikke kunne lvl 70-80 uden at dø af kedsomhed. Men nu udkommer Darkfall jo også på et tidspunkt. Overvejer at checke det ud siden det lyder fedt. :9xo

Præcis. Jeg lavede stort set ikke andet end at tonse rundt i IF indtil jeg besluttede at nu var det sku nok , men hvem ved, begynder sikkert en gang igen når WOTLK går i luften :$

33

torsdag, 13. september 2007, 20:32

Kæmper for at holde et hvil fra det, har haft pause i tre dage nu, men jeg begynder allerede at blive trukket tilbage til WoW igen :roller:

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

34

torsdag, 13. september 2007, 20:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nice2u
Kæmper for at holde et hvil fra det, har haft pause i tre dage nu, men jeg begynder allerede at blive trukket tilbage til WoW igen :roller:

Sådan plejede jeg også at have det, men nu har jeg simpelt hen slet ikke lyst til at logge på mere.
Var dog lige en smut på her idag for at se hvordan det stod til, og om den nye patch evt var gået i luften, hvilket den jo ikke var.

Der mangler simpelt hen noget nyt indhold i WoW. PvP er helt dødt undtagen arena, og 5 mans samt heroics er gået hen og blive kedelige i længden, og raiding...tjaaa, jeg har hverken tiden eller lysten til det mere - så det bliver spændende at se hvad Blizzard hiver op af hatten næste gang.

35

torsdag, 13. september 2007, 21:31

Tjah, for at være helt ærlig, så synes jeg faktisk at TBC ødelagde det originale WoW på en måde.

Der er simpelthen ikke den gode stemning som der var før.

36

torsdag, 13. september 2007, 21:44

Citeret

Tjah, for at være helt ærlig, så synes jeg faktisk at TBC ødelagde det originale WoW på en måde.

Helt enig med dig. 40 mans instances var bare det bedste, det betød ikke noget hvis du lige blev nød til at gå AFK, hvor imod det nu betyder at hele raidet skal vente på at du kommer tilbage, whatever.
Blizzard har ikke gjort meget ud af designs af våben & udstyr i TBC.
Der er omkring 5 rogue tier2 head look alike bare i en anden farve, og så er der sørme også tier1 sets til stort set alle class fra 5 mans/heroics - helt ærligt Blizzard, det er sku for ringe på det plan.

Virker som om Blizzard ikke rigtig ved hvad de skal stille op med WoW længere, og bare forsøger at vride den sidste slat penge ud af folk inden alle er skredet.

37

fredag, 14. september 2007, 15:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka

Citeret

Helt enig med dig. 40 mans instances var bare det bedste, det betød ikke noget hvis du lige blev nød til at gå AFK, hvor imod det nu betyder at hele raidet skal vente på at du kommer tilbage, whatever.
Der er omkring 5 rogue tier2 head look alike bare i en anden farve, og så er der sørme også tier1 sets til stort set alle class fra 5 mans/heroics - helt ærligt Blizzard, det er sku for ringe på det plan.

Virker som om Blizzard ikke rigtig ved hvad de skal stille op med WoW længere, og bare forsøger at vride den sidste slat penge ud af folk inden alle er skredet.

Hvis det ikke betyder noget at en eller flere går afk, så var det lavet for let - imo skal det være så svært at alle skal fokusere 100% hele tiden.

38

fredag, 14. september 2007, 15:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka

Citeret

Hvis det ikke betyder noget at en eller flere går afk, så var det lavet for let - imo skal det være så svært at alle skal fokusere 100% hele tiden.

Selvfølgelig, men det ødelægger det for alle andre i raidet hvis en spiller smutter afk i 10 min for at spise, whatever - og det gjorde det slet ikke før TBC, ihverfald ikke 40 man encounters, hvilket til tider var rigtig dejligt.
En stor fejl Blizzard lavede var jo netop at fjerne 40 man encounters, og det har ført til at en masse guilds har måttet ryde gevaldigt op/gået i opløsning.
Tag nu Karazhan som et eksempel. 10 fra guilden er samlet, det kan på ingen måde måle sig med de 40 mennesker som var samlet før TBC for at raide sammen som en hel guild, ikke bare en enkel håndfuld.

39

søndag, 16. september 2007, 15:25

jeg stemte at jeg holder en lille pause :)

40

mandag, 17. september 2007, 08:09

Har stoppet min Subscription. Opvejede Cost vs. Gain, og jeg har hverken tid eller penge til det spil mere. Men det har været sjovt i de 3 år det varede.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.