Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 24. august 2007, 18:20

Hey!!! Har lavet dette script: bind "F10" "buy ak47; buy m4a1; buy primammo; buy secammo", smider det ind i config filen i steam, og gemmer det. Men ryger sku bare ud af CSs når jeg rammer F10 tasten, hvorfor??? Cfg. filen er ikke skrivebeskyttet eller noget...

2

fredag, 24. august 2007, 18:22

fordi F10 er det samme som alt+F4, prøv med K eller en anden normal knap du ikke bruger i CS

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

fredag, 24. august 2007, 19:12

Har prøvet med andre knapper men uden held, på min gamle computer havde jeg sat det op så jeg kunne købe på alt fra F5-F12, Har også prøvet at skrive cl_showfps 1 hvilket plejer at lave en fps tæller men den dukker heller ikke op....

4

lørdag, 25. august 2007, 13:25

der burde ikke være noget alt i det der... prøv evt. at exec'e din config i consolen?

Genzo, self kan man da bruge f10 til det man vil.. noget vrøvl du siger der

5

lørdag, 25. august 2007, 13:42

Jeg lavede mit buy-script for flere år siden, men det fungerer stadig perfekt.
Fx ser min til AK sådan her ud:

alias +ak "buy; menuselect 4; menuselect 2; buy; menuselect 6"

Ovenstående skal ligge i "autoexec.cfg".

I din cfg binder du så bare en knap til "+ak". Mere skal der ikke til.

6

lørdag, 25. august 2007, 14:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
der burde ikke være noget alt i det der... prøv evt. at exec'e din config i consolen?

nå så hvis du trykker F10, så hopper du ikke ud af spillet?

tillykke :clap:

Cisco Certified Network Associate — CCNA

7

fredag, 12. oktober 2007, 11:56

Keand:

Skriv i console:

bind "f5" "buy ak47;buy m4a1;buy vesthelm; buy flash; buy flash; buy hegrenade; buy smokegrenade; buy defuser"

For at få konsollen frem skal du adde "-console" i target, ved at højreklikke på CS genvejen og gå ind under egenskaber.

Der er ingen grund til at rode med cfg'en.

8

fredag, 12. oktober 2007, 12:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

nå så hvis du trykker F10, så hopper du ikke ud af spillet?

tillykke :clap:

F10, er en ganske almindelig knap som alle andre er... Den er bare binded til quit ;) Unbind, eller bind til en ny funktion som du lyster

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=72589[/IMG]

Så nej, jeg ryger ikke ud af cs når jeg trykker på f10... Tak for dit bifald ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Schultz" (12.10.2007, 12:27)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.