1

lørdag, 28. juli 2007, 22:32

Jeg vil meget gerne vide hvordan man sætter en LAN-server op med div. mods (fx GunGame, WC3ft, SuperHero etc.)

Det skal være så man fra Steam går ind i CS 1.6, og kan starte en server med bots som man også selv kan spille på/imod...! (hvis i forstår :) )

Altså præcis som man laver en alm. server/new game når man er til priv. LAN...!

Oestergaard

2

søndag, 29. juli 2007, 04:44

jeg skulle da mene at det skal gøres som når du opretter en internet server, med modsne i hvert fald.

med bots ved jeg ikke lige hvordan man gør... det er 100 år siden jeg har spillet CS 1.6 og 1000 år siden jeg har spillet med bots, sååh

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

søndag, 29. juli 2007, 11:23

Jaeh... men hvor finder jeg så en guide? :)

4

tirsdag, 7. oktober 2008, 16:41

HEY :D

Spiller selv 1.6 på dedicated server bruger AMX Mod
Det skulle også gerne virke på LAN
håber du kan bruge det :D:D

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

5

torsdag, 16. oktober 2008, 19:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx
jeg skulle da mene at det skal gøres som når du opretter en internet server, med modsne i hvert fald.

med bots ved jeg ikke lige hvordan man gør... det er 100 år siden jeg har spillet CS 1.6 og 1000 år siden jeg har spillet med bots, sååh

OFF TOPIC:ja det flot men cs har kun eksisteret i snart 10 år tror jeg...

ON TOPIC: mener du skal have fat i amx mod for at kunne installere wc3 mod

6

torsdag, 16. oktober 2008, 19:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Howa

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx

OFF TOPIC:ja det flot men cs har kun eksisteret i snart 10 år tror jeg...

ON TOPIC: mener du skal have fat i amx mod for at kunne installere wc3 mod

ska du os Howa, plus at AMXModX har indbygget GunGame mod, det er det jeg bruger på min GunGame server.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.