1

mandag, 2. juli 2007, 22:33

Jeg vil bare henvise folk, med særlig interesse i LOTRO, til at kaste et blik forbi www.lotro.dk . Det er en dansk side med nyheder og diskussion om LOTRO. Har allerede smidt linket i tråden kaldet LOTRO Arkivet, men kunne forestille mig, at der er mange der ikke har bemærket, og I skal bestemt ikke snydes for at opdage denne side.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

tirsdag, 3. juli 2007, 11:45

Meget flot grafik, det må jeg nok sige!

Er spillet bygget på meget af filmene / historien? Kan se på mange af de billeder der er, at jeg kan genkende mange af stederne fra filmen.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

3

torsdag, 5. juli 2007, 12:26

Det bygger på bøgerne (LOTR).

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

torsdag, 5. juli 2007, 12:34

Citeret

Originally posted by Berleburg

Ah ok! :P Regner med og få det her til min fødselsdag (D. 7 Juli) i gave.

Minder det ikk på en måde om World of Warcraft?

5

torsdag, 5. juli 2007, 12:51

Citeret

Originally posted by Awokeneyes

Citeret

Ah ok! :P Regner med og få det her til min fødselsdag (D. 7 Juli) i gave.

Minder det ikk på en måde om World of Warcraft?

Jo, i høj grad. Atmosfæren i de to spil er dog vidt forskellig, og for mit eget vedkommende hælder jeg meget mere til LOTRO fremfor WoW.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

6

torsdag, 5. juli 2007, 13:28

Citeret

Originally posted by engel
Jo, i høj grad. Atmosfæren i de to spil er dog vidt forskellig, og for mit eget vedkommende hælder jeg meget mere til LOTRO fremfor WoW.

Ok :ohmy: Hva er max. lvl i LOTRO? Kan man vælge professions? Og hva kan man sådan set ellers?

7

torsdag, 5. juli 2007, 14:21

Citeret

Jeg vil bare henvise folk, med særlig interesse i LOTRO, til at kaste et blik forbi www.lotro.dk . Det er en dansk side med nyheder og diskussion om LOTRO. Har allerede smidt linket i tråden kaldet LOTRO Arkivet, men kunne forestille mig, at der er mange der ikke har bemærket, og I skal bestemt ikke snydes for at opdage denne side.

Du glemte lige at side at du er admin på den side du linker til. ;)

8

torsdag, 5. juli 2007, 14:46

Citeret

Originally posted by Tweak.dk

Citeret

Du glemte lige at side at du er admin på den side du linker til. ;)

Ja, det er jeg. Dvs. jeg er mere skribent end jeg er admin. Det hedder bare admin.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.