Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 20. juni 2007, 13:46

Citeret

Originally posted by Awokeneyes

Citeret

Originally posted by ThAtZ
Altså med 99 % sikkerhed kan jeg sige det er ikke din linje eller hardware den er gal med det er WoW selv som efter patch 2.10 er gået skævt.

hvis du surfer lidt på www.wow-europe.com/en under forums og technical vil du finde en masse om FPS problemer og hardcore lag efter patchen selv folk med de vildeste linjer og maskiner.

så enten læs de tråde og prøv de ting de siger eller vent til blizzard tar sig sammen og fikser det har selv problemet med min e 6600 2 gb ram og XFX 8800gtx.

Læste det meste igennem derinde, og prøvet hva der stod.. Det hjælp min fps til +15 mere
end normalt, og kun første gang jeg loggede ind :(

Måske er det min computer som skal skiftes ud..?

vil tro blizzard fikser det på et tidspunkt siden det er folk med uberste comps der har samme problemer men en ny comp er da altid rar at få :=)

22

torsdag, 21. juni 2007, 08:16

Citeret

vil tro blizzard fikser det på et tidspunkt siden det er folk med uberste comps der har samme problemer men en ny comp er da altid rar at få :=)

Jaeh er det.. For den er 4 eller 5 år gammel :O

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

23

torsdag, 21. juni 2007, 10:11

Citeret

Citeret

Jeg har pt. ca. 60fps på min computer, og den er fra da jeg blev konfimeret... :ph34r: (Dog opgraderet hist og her)

Once upon a dime

24

torsdag, 21. juni 2007, 11:14

Citeret

Originally posted by Bllets

Citeret

Citeret

Jeg har pt. ca. 60fps på min computer, og den er fra da jeg blev konfimeret... :ph34r: (Dog opgraderet hist og her)

Også fået min opgraderet.. Men den har også stået og samlet støv, imens der er blevet lavet hus 8o Tror en rengøring kunne skabe underværker!

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (21.06.2007, 11:14)

25

torsdag, 21. juni 2007, 11:53

Citeret

Citeret

Originally posted by Bllets

Citeret

Citeret

Også fået min opgraderet.. Men den har også stået og samlet støv, imens der er blevet lavet hus 8o Tror en rengøring kunne skabe underværker!

:roller:

Once upon a dime

26

torsdag, 27. september 2007, 13:22

Jeg har ca det samme problem. Wow kører med mellem 6-11 FPS i et crowded area.

Jeg kører en:
Pentium 4, 3,6 Ghz
1,5 Gb DDR RAM
7800 GTX 256 Mb PCIE

Jeg har skiftet PSU, RAM, og prøvet med et Nvidia 6610 med fuldstændigt samme resultat. Det usædvanlige er at jeg kan køre WOW i fuld opløsning med alle features slået til og på højeste niveau, og gøre det modsatte og sætte laveste opløsning og fjerne alle effects og køre med fuldstændigt samme FPS.

Har opdateret BIOS, GRFX drivere og MotherBoard drivere. Har endda nedgraderet til en tidligere GRFX driver for at teste versionering. Har kørt en test på DirectX driveren og opgraderet den også. Kan køre andre spil tilsyneladende uden større problemer. BioShock kører pænt, men ikke super.

Min nuværende konklusioner er at motherboardet (et MSI i dette tilfælde) skaber problemet, men jeg gider næsten ikke købe et nyt for at finde ud af det.

Hvis nogen har haft problemet og rent faktisk har debugget sig ud af det, vil jeg meget gerne høre mere om det.

Mvh
Fred

27

torsdag, 27. september 2007, 14:21

Fragman, jeg har præcis samme processor og gfx kort som dig! Hvis jeg overclockede min processor, ville jeg så få meget mere ud af mit gfx kort? Og i så fald, hvor meget? :)

Jeg har ikk styr på hvordan man gør, men er faktisk meget nysgerrig.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.