1

lørdag, 2. juni 2007, 21:05

Mangler en hånd mht addons... har ikke brugt vores dkp site siden TBC kom ud og nu står vi pludselig og skal bruge den igen.
Problem(er): Plejede at bruge QEdkp men nu kan jeg ikke finde en CT raid tracker som kan bruges til at uploade dkp til vores side... de passer ganske simpelt ikke sammen længere, men virker fint hver for sig... Nogen gode ideer til hvad man kan gøre for at få det til at køre ?? eller er der nogen der er faldet over en ny raid tracker eller noget som kan bruges i stedet ??

2

mandag, 4. juni 2007, 11:10

Har ikk hørt og nogle guildes bruger dkp mere efter TBC udkom.
Den guild jeg er med I, dem som kan bruge det som nu dropper, bliver der bare rollet om.

Off Topic:
Inden TBC udkom, ved jeg at "The Evil Monkeys" brugte ikk dkp, men "bananer" istedet for :))

Edit:
Kigget lidt på curse-gaming.com, og jeg fandt "CT_RaidTracker (Eqdkp & MLdkp)" opdated
til 2.1.0 patchen.
Kan ikk give dig et link til siden, pga. jeg bruger en anden browser, for at undgå at
siden bliver lukket :O "Please contact your network administrator!!"

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (04.06.2007, 11:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.