Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. juni 2007, 14:13

Hey, jeg har ikke spillet WoW i godt og vel 8 måneder nu, men har besluttet at så småt begynde igen, og så tænkte jeg om der måske var nogle gode råd og lignende til hvordan man hurtigst og bedst når lvl 70? Eller om man bare skal queste/grinde :D

Hvis det er til nogen hjælp, så er min main en Tauren Warrior :evil:

På forhånd tak :rules:

2

fredag, 1. juni 2007, 14:29

Det bedste og nemmeste til lvl 70, det er bare og quest, det gir så sindsygt godt..

Questene gir en sindsyg xp reward, + grind samtidig med.. Så tar det ingen tid overhovedet. Evt nogen enkelte instance run for at det ikke skal blive kedeligt :)

3

fredag, 1. juni 2007, 17:24

se om du ikke kan finde et sted hvor du kan downloade

Joana_s_Horde_Leveling_Guide_1-70

Den er noget af det bedste jeg længe har set.. og det går dæleme stærkt med XP'erne

4

fredag, 1. juni 2007, 17:38

Du kan selvfølgelig også købe den (!!) Istedet for at hente den ulovligt. Det er desuden også meget bedre da du har film mm.

5

fredag, 1. juni 2007, 17:54

Citeret

Originally posted by Zjapper
Du kan selvfølgelig også købe den (!!) Istedet for at hente den ulovligt. Det er desuden også meget bedre da du har film mm.

det er vel ikke ligefrem ulovligt, tvivler på at han/hun har copyright på den guide

Cisco Certified Network Associate — CCNA

6

lørdag, 2. juni 2007, 10:42

Citeret

Originally posted by Prectar
Hey, jeg har ikke spillet WoW i godt og vel 8 måneder nu, men har besluttet at så småt begynde igen, og så tænkte jeg om der måske var nogle gode råd og lignende til hvordan man hurtigst og bedst når lvl 70? Eller om man bare skal queste/grinde :D

Hvis det er til nogen hjælp, så er min main en Tauren Warrior :evil:

På forhånd tak :rules:

Quests og så instances.

En almindelig quest som går ud på at dræbe X antal mobs, gir ca. 10k til 14k xp hver gang.

Der er en del Group Quests i Outland. Uden for instances. Disse kan tit tage lang tid og finde grupper til, men lad være med at fokusere mere på dem. Bare hop på vognen hvis nogen søger eller skriv i /1 eller /4 (Som du joiner når du bruger LFG værktøjet) engang imellem.

Once upon a dime

7

mandag, 4. juni 2007, 08:49

Citeret

Originally posted by ^Genzo^

Citeret

det er vel ikke ligefrem ulovligt, tvivler på at han/hun har copyright på den guide

Joana har copyright på den. Har selv købt guiden.. Ved og downloade den, tager du
kun røven på dig selv. Joana har købt alle rettigheder til guiden :)

Citeret

This guide is copyright protected. It is unlawful to distribute it.

Tager fra Joanasworld.com - members area

Kig evt. selv på siden, klik her

Edit:
Man skal da være noget af en skovl, hvis man ligger en guide ud på internettet
og sælger den til andre for penge. Og så ikk har copyright på den?

Citeret

Originally posted by Gurk

Den er noget af det bedste jeg længe har set.. og det går dæleme stærkt med XP'erne

Jaeh, Joana har nok lavet den bedste guide jeg har selv! Og hvis man ikk kan finde ud af en quest, kan man se filmen. Også et bevis på, at det ikk er snyd og bedrag.

Jeg købte den, istedet for at downloade ulovligt.
Joana har virkelig brugt tid på og lave den, og han fortjener hver en øre man betaler!

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (04.06.2007, 09:43)

8

mandag, 4. juni 2007, 09:59

Citeret

Originally posted by Awokeneyes

Citeret

Originally posted by ^Genzo^

Citeret

Joana har copyright på den. Har selv købt guiden.. Ved og downloade den, tager du
kun røven på dig selv. Joana har købt alle rettigheder til guiden :)

Citeret

This guide is copyright protected. It is unlawful to distribute it.

Tager fra Joanasworld.com - members area

Kig evt. selv på siden, klik her

Edit:
Man skal da være noget af en skovl, hvis man ligger en guide ud på internettet
og sælger den til andre for penge. Og så ikk har copyright på den?

Citeret

Originally posted by Gurk

Jaeh, Joana har nok lavet den bedste guide jeg har selv! Og hvis man ikk kan finde ud af en quest, kan man se filmen. Også et bevis på, at det ikk er snyd og bedrag.

Jeg købte den, istedet for at downloade ulovligt.
Joana har virkelig brugt tid på og lave den, og han fortjener hver en øre man betaler!

Hvad koser den ?

9

mandag, 4. juni 2007, 10:11

$37 dollar + nogle af 80,- (DK) at betale via. banken. Ved ikk lige hvor meget $1 dollar
står i lige nu..

Edit:
Og det du får for de $37 dollar er:
Joana's 1-25 Blood Elf Leveling Guide.
Joana's 1-60 Horde Leveling Guide.
Joana's 60-70 Outland Step-by-Step Guide.
Joana's 60-70 Outland Reference Guide.

Og til sidst, en 'Change Log' for alle Joana's Guides.

Alle Joana's Guides kan printes ud, hvis ens computer crasher imens man har IE eller Firefox
oppe. Jeg syntes selv det er letter, at ha det på papir, eller på en anden skærm..
Istedet for at Tab+Alt :)

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (04.06.2007, 10:20)

10

mandag, 4. juni 2007, 10:46

Dengang jeg started ud med og søge efter en leveling guide, spurgte jeg IRL m8s, og ingame m8s,
om de kunne give et link til en god guide, og næsten alle sagde at Joana's guide var det
eneste der holdte.. Så fik jeg endelig købt den, og gik igang :)

Fik min Orc Warlock op på level 46, med lidt mere end 4 dage /played
Den har mere end 4 dage /played nu, pga. jeg har brugt den til bank + AH scanner..
Og holdt pause på den, for at få noget rested XP

Imens jeg level'ed den, passed jeg mit arbejde og vennerne.
Arbejdet fra 08:00 til 14:30 hver dag, og så kom vennerne i første række efter.

Brugte guiden her i weekenden igen, fik min Orc Hunter fra 64 til 67.
Fri om fredagen, i byen hele lørdag, og så søndag "slappe af dag".
Kun fredag og søndag jeg fik spillet på den!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (04.06.2007, 10:47)

11

mandag, 4. juni 2007, 15:07

Tror bare jeg quester og grinder som normalt, plus bruger en guide jeg har fundet på nettet som var gratis :D

12

tirsdag, 5. juni 2007, 12:56

Citeret

Originally posted by Awokeneyes
$37 dollar + nogle af 80,- (DK) at betale via. banken. Ved ikk lige hvor meget $1 dollar
står i lige nu..

Edit:
Og det du får for de $37 dollar er:
Joana's 1-25 Blood Elf Leveling Guide.
Joana's 1-60 Horde Leveling Guide.
Joana's 60-70 Outland Step-by-Step Guide.
Joana's 60-70 Outland Reference Guide.

Og til sidst, en 'Change Log' for alle Joana's Guides.

Alle Joana's Guides kan printes ud, hvis ens computer crasher imens man har IE eller Firefox
oppe. Jeg syntes selv det er letter, at ha det på papir, eller på en anden skærm..
Istedet for at Tab+Alt :)

Jeg gik fra 1-70 på 12 dages played, jeg kan ikke se hvorfor det skal gå hurtiger. De fleste tror nok at de sjoveste først kommer i level 70, men jeg syntes nu det er tusinde gange sjovere at level sin char første gang, bagefter er det bare så bare ikke sjovt mere da man har gjort det før.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.