1

mandag, 7. maj 2007, 14:10

Hej jeg spiller wow og har 2 level 70 men har ikke rigtigt spillet Wc3 eller andre WC spil så jeg ved ikke så meget om historien..

Jeg kan godt gå i gang med at læse en masse sider på engelsk men det gider jeg næsten

Nogle der kender et sted med wow's eller noget af wow's historie på dansk?

Vil vildt gerne vide noget og deathwing,the scourge,lich king osv

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "andersm" (07.05.2007, 14:11)

2

fredag, 11. maj 2007, 08:34

Jeg tror ikke rigtig du kommer uden om at skulle i gang med noget der foregår på engelsk.

Hvis du ikke er så glad for at læse en lang engelsk text, kan du dog (ville endda anbefale dette selv hvis du læste det) gå ind på Warcraftmovies, og søge efter "Pre-wow" mener jeg det er. Ellers, så prøv at ændre lidt på det så skal du nok finde noget. Der er en venlig sjæl der har edited og uploadet alle cutscenes og lignende fra Warcraft 3.

3

fredag, 11. maj 2007, 12:59

Du får hele historien at vide i Warcraft 3 & TFT - også nogle kanon fede spil.
Mener også jeg har hørt noget om nogle Warcraft bøger, på dansk endda - dog ikke sikker

4

fredag, 11. maj 2007, 13:13

DU kan næppe finde noget på dansk.

Men så kan du jo lære noget engelsk samtidigt ;) Det er vistnok det som a man kalder en win-win :D

http://www.wow-europe.com/en/info/story/index.html#history

5

mandag, 14. maj 2007, 11:29

Citeret

Originally posted by MoO
Mener også jeg har hørt noget om nogle Warcraft bøger, på dansk endda - dog ikke sikker

Godnat bøger om World of Warcraft? lol-lol bliver det vidst kaldt :))

Rigtigt nok man får historien afvide i forfilmen i Warcraft 3 & TFT, der kan man også selv "gå ind i historien" ved og spille Single Player.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (14.05.2007, 11:30)

6

mandag, 14. maj 2007, 12:14

Citeret

Originally posted by Awokeneyes

Citeret

Originally posted by MoO

Rigtigt nok man får historien afvide i forfilmen i Warcraft 3 & TFT, der kan man også selv "gå ind i historien" ved og spille Single Player.

Der er flere Warcraft bøger på engelsk. Og de skulle endda også være populære ;)

Once upon a dime

7

mandag, 14. maj 2007, 12:17

Citeret

Mente altså på dansk ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (14.05.2007, 12:17)

8

mandag, 14. maj 2007, 12:20

Citeret

Originally posted by andersm
Hej jeg spiller wow og har 2 level 70 men har ikke rigtigt spillet Wc3 eller andre WC spil så jeg ved ikke så meget om historien..

Jeg kan godt gå i gang med at læse en masse sider på engelsk men det gider jeg næsten

Du kan finde starte på Warcraft 3 & TFT :)

Hvem siger du skal betale penge for det?
Noget som hedder 'crack version' ;)

9

mandag, 14. maj 2007, 16:07

Citeret

Citeret

Originally posted by andersm

Og som er ulovligt, og derfor meget vel strider imod reglerne på tweak.dk

10

fredag, 18. maj 2007, 19:53

http://www.wowi.dk/content.php?article.68

Her er en direkte oversættelse af hvad blizzard har skrevet. Det er dog kun hvad der skete før det første Warcraft spil... altså skabelsen af verdenen og alt det lir :) det er god læsning

11

fredag, 18. maj 2007, 23:14

Citeret

Velkommen til .

Læs venligst vores regelsæt i toppen af forummet !

12

mandag, 21. maj 2007, 08:36

Siger jo ikk lige frem at han SKAL downloade det? Siger der er noget som hedder det.
Så ro på..

13

tirsdag, 22. maj 2007, 08:35

Citeret

Siger jo ikk lige frem at han SKAL downloade det? Siger der er noget som hedder det.
Så ro på..

Det er stadig imod reglerne

Citeret

6. Ingen Warez-snak på Tweak.dk

HEJ VEN

14

tirsdag, 22. maj 2007, 08:40

Kan da godt slette det? Er sådan set ligeglad om den er der eller ej?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (22.05.2007, 08:40)

15

tirsdag, 22. maj 2007, 18:10

Citeret

Kan da godt slette det? Er sådan set ligeglad om den er der eller ej?

Man skal vel bare lade vær med at poste noget der strider imod reglerne til at starte med :P

16

tirsdag, 15. februar 2011, 13:37

:cheers: :cheers: :cheers:hej jeg hedder petter og jeg har 7 i lvl 85 og har spillet det i 6 år min bedste man har 372 item lvl og jeg kunne virklig godt bruge noget viden om wow jeg kender ikke historien bag wow

17

tirsdag, 15. februar 2011, 15:24

Jamen det er jo fint, men behøver du bringe en snart 4 år gammel tråd til live pga det?! :crazyeyes:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

18

tirsdag, 15. februar 2011, 15:41

Tja/Tjo.... det sparer jo lidt på det antal tråde der er at finde på forumet. ;)

Men for at svare dig - der er ikke alverden til dansk oversat historie i Warcraft universet, men den korte manga serie der blev lavet for et par år siden er da et sted at starte. Den omhandler de blå drager, Sunwell og Lich King såvidt jeg husker. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.