Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. april 2007, 13:14

Nyt dansk horde guild

Nogle venner og jeg starter et guild til sommer. (Navn mangler stadig) Vi er alle seriøse, og forventer gode modne danske spillere.

Da Karazhan er et 10 mands raid gider vi ikke starte ud med 50 members, vi vil starte med nok til at vi kan raide Karazhan mere eller mindre hver aften. Derefter vil vi stille og roligt bygge vores guild stille med aktive members. Vi tager selvfølgelig hensyn til at nogle har noget sommerferie de skal, det er helt fint - vi har også et liv ved siden af. (Nogle af os har. Hej Stefan :crazyeyes:)

Info:

Realm: Ukendt pt - vi vælger et sammen, vi er pt. splittet over det hele. (Gode ideer modtages gerne)
Faction: Horde
Alder: Vi er alle 17, eller fylder det meget snart.

Krav til dig:

Du er klar på at skifte realm, hvis du ikke allerede er på det realm vi vælger.
Du er ikke arrogant eller pop smart.
Du forstår dansk.
Du har gear så du kan raide Karazhan (Ikke så vigtig, hvis blot du opfylder de andre krav.)
Du kan raide en del i sommerferien, det er okay det foregår i perioder, vi fortsætter selvfølgelig efter ferien.
Du kan sidde på Ventrilo når vi raider, og lytter til det der bliver sagt.

Liste over chars pt. Dem der står i grupper er fordi de er på samme account. Alle chars der ikke er 70 allerede vil blive leveled færdig, og træde til hvis det er nødvendigt.

Orc Warlock, 70. Guild master.

Orc Warlock, 70 Classleader.

Orc Warlock, level ukendt

Undead Rogue, 65
Orc Warrior, 70 (Tanker ikke!) Classleader.

Troll Rogue, ukendt.

Blood Elf Paladin, 67

Blood Elf Paladin, ukendt.

(Der er flere, skal bare have deres JA!)

Jeg kender alle personerne meget godt, de fleste fra min efterskole - de er flinke og gode wow spillere. Vi skal alle på ungdomsuddannelser osv næste år, derfor vil der blive lavet en masse end game raids om aftenen.

Vi har en del locks ja, men en mere er okay. Dog er vi mest ude efter tanks og healers pt. Men lige meget hvad du har på hjertet så send en ansøgning til HuleFanden@hotmail.com - eller send mig en privat besked her på sitet.

Flere spørgsmål eller andet må meget gerne blive stillet her i tråden så andre kan se svarene.

At skifte server

Ja.. nogle tænker nok - kan det virkelig betale sig at betale for at skifte server.

Ja det er netop det der adskiller os fra andre, vi er ikke bare de 20 første random tards der kunne skrabes sammen på et tomt realm i de sene nattetimer. Så ja, det er det hele værd.

Ledelse

Guildet vil blive styret med hård retfærdig hånd ovenfra, af en rigtig ledertype der både har været ingame leder og som er en typisk leder type i det virkelige liv. (Læs: Godt overblik mm.)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (23.04.2007, 13:17)

2

mandag, 23. april 2007, 13:19

Held og lykke med det!

Jeg vil anbefale Kazzak som realm. Det er et formidabelt sted, mange mennesker (en del fra skandinavien).

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

mandag, 23. april 2007, 13:27

Jeg vil også gerne anbefale Kazzak. Som Berleburg skriver, så er der mange spillere fra Skandinavien, og folk er meget venlige (ifh til Lightning's Blade)

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

4

mandag, 23. april 2007, 13:28

Citeret

Originally posted by Berleburg
Held og lykke med det!

Jeg vil anbefale Kazzak som realm. Det er et formidabelt sted, mange mennesker (en del fra skandinavien).

Tak skal du have Berleburg - det vil jeg overveje. Var det ikke noget for dig at starte på ny med et super guild?

Citeret

Originally posted by Nice2u
Jeg vil også gerne anbefale Kazzak. Som Berleburg skriver, så er der mange spillere fra Skandinavien, og folk er meget venlige (ifh til Lightning's Blade)

Okay tak - det vil komme med i overvejelserne.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (23.04.2007, 13:29)

5

mandag, 23. april 2007, 13:33

Jeg har en 41 priest derinde, men er nu gået over til shaman. Ikke fordi jeg ikke kan finde ud af priest, har tværtimod fået meget ros :D - men fordi jeg simpelthen havde brug for noget mere action ;)

Er pt. blot med i en Boomtown guild, så der sker ikke så meget på den front :P I kommer bare!!

:cheers:

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

mandag, 23. april 2007, 14:42

Citeret

Originally posted by Berleburg
Jeg har en 41 priest derinde, men er nu gået over til shaman. Ikke fordi jeg ikke kan finde ud af priest, har tværtimod fået meget ros :D - men fordi jeg simpelthen havde brug for noget mere action ;)

Er pt. blot med i en Boomtown guild, så der sker ikke så meget på den front :P I kommer bare!!

:cheers:

Okay, er du også frisk på at migrate hvis det er, valget falder på noget andet.

7

mandag, 23. april 2007, 14:45

Nej. Har nogle venner inde på Kazzak. Derfor jeg selv valgte dén til at starte med. Samt jeg havde hørt at den var ret populær.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.