1

søndag, 22. april 2007, 19:44

Jeg står med et ret kedelig problem, jeg har ikke haft lyd i WoW i 6 måneder nu, grunden er nok at jeg installerede et par add ons, tror det var Ace2 siden da har det ikke virket, jeg har gjort at slettet ace2, slettet add on mappen og startet forfra med add ons, slettet wow (det virker indtil jeg lægger add ons ind igen)

Jeg har sat Script Memory godt op for at prøve det, men virker ikke.. Nogen der har nogle forslag ville virkelig gerne have mit lyd tilbage :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

2

søndag, 22. april 2007, 23:00

Citeret

Originally posted by guGGe
Jeg står med et ret kedelig problem, jeg har ikke haft lyd i WoW i 6 måneder nu, grunden er nok at jeg installerede et par add ons, tror det var Ace2 siden da har det ikke virket, jeg har gjort at slettet ace2, slettet add on mappen og startet forfra med add ons, slettet wow (det virker indtil jeg lægger add ons ind igen)

Jeg har sat Script Memory godt op for at prøve det, men virker ikke.. Nogen der har nogle forslag ville virkelig gerne have mit lyd tilbage :)

Ctrl+ S? :)
arj pas, ehm prøv og tag et addon a gangne så finder du nok problemmet husk osse og tømme din WTF mappe ;)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.