1

søndag, 22. april 2007, 11:55

Stem løs :) Husk at skriv hvorfor I synes det I synes.

Det kan være pga. alt som fx udseende, racial eller hvad I nu måtte have af grunde.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

søndag, 22. april 2007, 14:42

Bloodelf FEMALE ! fordi de er hotte...

EDIT: I hvert fald flottere end de andre..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lemon" (22.04.2007, 14:43)

3

søndag, 22. april 2007, 15:06

Stemte Undead! De er klart fedest pga. Udseende og Lore. Jeg har bare et eller andet med undead i alle rollespil, hvorfor ved jeg ikke. Jeg synes det er lidt synd at man ikke kan udforske Lordaeron by (den ovenover UC) ligesom man kan med Silvermoon.

Nu til Blood Elves. Jeg synes koneptet er fedt, racen er også mega fed, at de er blevet onde og alt det der. Om det skulle have været en playable race er jeg uenig i. Jeg synes det skulle have været sådan to faction i blood elves, dem som var afhængige af magi og derfor blev onde. Og så nogle som fortsatte som før, som High Elves, som så skulle være playable som Alliance. Men så kunne Draenei ikke være der, de er også fede nok på en eller anden måde, men ejg synes bare det har tager overhånd med rumskibe og alt det gøgl der :P

Humans / NE / Dwarves, det er alliance de er bare fede på en eller anden måde. Kunne skrive en bibel her ;)

Trolls er fede nok, men ikke ligefrem noget at skrive hjem om.

Orcs er nogenlunde neutrale.

Tauren er klamme imo, men jeg elsker bøf, så hvis i spiller tauren på Outland, så se jer for ;)

4

søndag, 22. april 2007, 17:51

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Stemte Undead! De er klart fedest pga. Udseende og Lore. Jeg har bare et eller andet med undead i alle rollespil, hvorfor ved jeg ikke. Jeg synes det er lidt synd at man ikke kan udforske Lordaeron by (den ovenover UC) ligesom man kan med Silvermoon.

Nu til Blood Elves. Jeg synes koneptet er fedt, racen er også mega fed, at de er blevet onde og alt det der. Om det skulle have været en playable race er jeg uenig i. Jeg synes det skulle have været sådan to faction i blood elves, dem som var afhængige af magi og derfor blev onde. Og så nogle som fortsatte som før, som High Elves, som så skulle være playable som Alliance. Men så kunne Draenei ikke være der, de er også fede nok på en eller anden måde, men ejg synes bare det har tager overhånd med rumskibe og alt det gøgl der :P

Humans / NE / Dwarves, det er alliance de er bare fede på en eller anden måde. Kunne skrive en bibel her ;)

Trolls er fede nok, men ikke ligefrem noget at skrive hjem om.

Orcs er nogenlunde neutrale.

Tauren er klamme imo, men jeg elsker bøf, så hvis i spiller tauren på Outland, så se jer for ;)

Du har helt glemt Gnomes :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

5

søndag, 22. april 2007, 23:06

taurens all the way baby :) + racials + /moo + luksus udseende med warrior GM settet

selvom jeg selv er draenei heh ;)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

6

mandag, 23. april 2007, 09:52

Dværge.. De har den fede accent og er grimme på den kewle måde, og så har de treasure tracker, +5 gun skill, og stoneform..

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

7

mandag, 23. april 2007, 11:00

Ja det er rigtigt, jeg tror jeg "overså" gnomes..

8

mandag, 23. april 2007, 11:45

Jeg stemte orc, men må indrømme at human female er ret seje, de er uden tvivl min ynglings modstander.

9

mandag, 23. april 2007, 12:10

Hallo, TAURENS! :dance:

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

10

mandag, 23. april 2007, 12:25

Stemte taurens, racial er simpelthen geniale.
Nu vi snakker racials, er UD sku heller ikke værst, men imo mere pvp agtigt.
Ellers er jeg vil med beastmaster orc hunters, troll mage og dwarf priests. :clap:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

11

mandag, 23. april 2007, 15:32

Stemte Dwarf. Ved ik rigtig hvorfor, men der er noget over dem.

12

mandag, 23. april 2007, 17:01

Jeg stemte Tauren...
Ved ikke hvorfor... jeg syntes bare at de er seje... jeg kan også godt lide "Trolls"

13

torsdag, 26. april 2007, 09:18

Blood elf female - Fordi min paladin er en :)
Deres våben er lidt små, men det er jo ikke størrelsen det kommer an på ;)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

14

torsdag, 26. april 2007, 12:31

Klart undead. Will of the forsaken og cannibalize er ueber.

Bloodelves må til gengæld være den absolut klammeste race. Fy for satan hvor er de bare nederen at se på, og de er jo overalt! Jeg troede ikke man kunne lave en race der var klammere end night elf, men det lykkedes sgu alligevel.

15

torsdag, 26. april 2007, 12:47

Synes BE er federe end NE. Ne er totalt overproportionerede flere steder på kroppen. BE ser mere naturlige ud, mht. til proportionerne. Dog kan man mene, at BE male har en fesen "idle" animation.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

16

torsdag, 26. april 2007, 19:02

Stemte orc pga. racial, men jeg har en tauren selv.

Gid drenei blev skudt ned fra deres klamme rumskibe! *PEW* *PEW*

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Freakshow" (26.04.2007, 19:03)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.