Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. april 2007, 22:03

hey.

har ikke spillet i 3 måneder ca pga tidsmangel så ville jeg begynde her igen igår men kunne ikke huske brugernavn jeg havde, så jeg gik ind og skrev min mail men der siger den at der ikke er nogle bruger i den mail :-(

Bliver ens acc slettet hvis man ikke er aktiv i x antal tid`?

Kan man få sit brugernavn at vide ved at oplyse sin key?

håber nogle kan hjælpe så jeg slipper for at købe et nyt og starte forfra

Hilsen Lasse

2

torsdag, 12. april 2007, 22:08

Jeg tror ikke ens account bliver slettet hvis man er inaktiv et stykke tid, en af mine venner holdte engang 6 måneders pause fra WoW, og hans account var "i samme stand" som da han havde stoppet.

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

3

torsdag, 12. april 2007, 22:08

Du er helt sikker på, at du ikke har tilknyttet en anden mail til din account?

Nej, der sker intet med din account. Du kan have den aktiv og inaktiv så meget som du har lyst.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (12.04.2007, 22:09)

4

torsdag, 12. april 2007, 22:47

har prøvet alle mine mails, så er totalt lost....

5

fredag, 13. april 2007, 16:32

ups..

var kommet til at gå ind på .com isteden for europe det er sku en smule blondt :O

6

fredag, 13. april 2007, 16:42

Haha. Det gjorde jeg også en af de første gange jeg skulle ind. :P Irriterende.

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

7

lørdag, 14. april 2007, 18:08

Selvfølgelig sletter de ikk din acc.. det er jo den der følger med det spil du har købt. Ligemeget hvor lang tid der går, så sletter de den ikke.

8

lørdag, 14. april 2007, 18:34

Citeret

Originally posted by Claes
Selvfølgelig sletter de ikk din acc.. det er jo den der følger med det spil du har købt. Ligemeget hvor lang tid der går, så sletter de den ikke.

Medmindre man laver noget Fy-fy

Once upon a dime

9

lørdag, 14. april 2007, 18:48

Citeret

Originally posted by gysnik
ups..

var kommet til at gå ind på .com isteden for europe det er sku en smule blondt :O

Haha, jeg gjorde præcis det samme sidst jeg startede op igen.
Blev sgu helt bange for at de havde spæret min konto.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.