Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 7. februar 2007, 10:26

Hej

Jeg er blevet lidt træt af at spille på min warrior, det at man altid skal tanke og holde styr på alle fjenderne i instances er ved at gå mig på nerverne, så jeg har tænkt mig at starte på en ny character, som virkelig giver høj skade. Jeg ved dog bare ikke om det skal være en warlock eller mage. Warlock er det der frister mest, men jeg vil helst ikke levele en character og så bagefter finde ud af at jeg valgte den forkerte class.

Så, hvad synes I? Mage eller Warlock? (kommentér venligst hvorfor du vil vælge følgende class)

Jeg er også åben over for andre bud. Jeg har allerede en level 30 NE rogue, men af hvad jeg har læst på diverse wow forums, så er rogue blevet en nerf class, ligesom warriors.

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

2

onsdag, 7. februar 2007, 11:41

tjaaa lock er nok noget af det sjoveste :p men rent dps ligger de sådan set tæt men warlock har nok mest potientiale i at du har din minion og felguard til at holde dig i live :)

Vil ikke sige at rogues er nerfet har min lvl 60 rogue endnu og skal til at spiller den op til 70. En klasse der dog tager tid at spille op er priests, men det er super griner at have en priest med 1500+ dps :clap:

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

3

onsdag, 7. februar 2007, 14:25

Tjah, er selv mage med frost spec. Det eneste jeg oplever sådan rigtig kan hamle op med mig i dps er shamans med dualwield og pænt sygt gear eller rogues i længere instances (Raid instances fordi frostbite osv ikke kan procce som det kan i 5 man instances). Warlocks er dog også ret fede, min er dog kun i lvl 50 men pænt nice alligevel :) Men imo er mages bedste dps.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

4

onsdag, 7. februar 2007, 14:31

Skal ikke kunne sige mht locks, men et par stk af dem er blevet trætte af dem fra min guild og rerolled Pally...

Selv er jeg max! glad for min 66 mage ... pyroblast på 2,8 - 3k dmg er sku meget fun, og med den mana pool man kan opbygge meget hurtigt er firebuild blevet max fedt pga den langt! reduceret downtime.... :clap:

My opinion.

Nå ja - glemte vidst at nævne imba imba ice lance... fuck den kommer til at rykke når man speccer frost...

Asus P5K
Intel Core 2 Duo E8500
4GB Corsair XMS2 DDR-6400
Inno 3D 8800GT 512MB
1x WD 500GB SATA
2x Seagate 200GB ATA
Creative Soundblaster X-Fi
Chill Innovation 520W A4
Acer 22" TFT Widescreen
--------------------------------------------------------

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "S_Phoenix" (07.02.2007, 14:34)

5

onsdag, 7. februar 2007, 15:03

Hvis jeg vælger Mage, hvilke talents er så bedst til pvp? Frost?

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

6

onsdag, 7. februar 2007, 15:18

Citeret

Originally posted by Nice2u

Frost er rigtig ondt, men jeg fortrækker nu fire :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

onsdag, 7. februar 2007, 15:51

Citeret

Fire er uber grineren at nakke folk meeeget hurtigt med, men ærlig talt er jeg bare forelsket i frost. Især efter man har fået icelance <3

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

8

onsdag, 7. februar 2007, 17:02

tjae hvad med en hunter..de owner da voldsomt i pvp.......hele vejen op. locks er gode, og har god chance mod alle classes

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

9

onsdag, 7. februar 2007, 17:12

Citeret

Originally posted by Fragman
tjae hvad med en hunter..de owner da voldsomt i pvp.......hele vejen op. locks er gode, og har god chance mod alle classes

Jeg skulle lige til at foreslå en hunter, de laver rigtig lækker dmg og er utroligt alsidige. Jeg havde det let med at lvl min hunter op hele vejen, og i PvP er de rigtig fede som Fragman siger.
Det er s'føli et temperaments spørgsmål, men allerede efter 10-15 lvl's synes jeg man plejer at kunne fornemme om ens karakter er som man vil ha' den, så prøv at lege lidt med de forskellige chars og se hvad du synes.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

10

torsdag, 8. februar 2007, 04:27

kan lige fortælle at jeg som lvl 51 blev backstabbed af en ally rogue lvl 60....mens jeg og min minion var igang med at nakke 2 mobs.....fik spaden alligevel (samt de 2 mobs ...hurra for howl of terror, fear og deathcoil), og døde ikke .......og en lvl 57 warrior prøvede det samme senere...han døde også.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

11

torsdag, 8. februar 2007, 08:50

Tror også du vil få det sjovest med en lock, syntes de er meget mere underholdende at spille end mages... men det er jo kun min mening, elsker bare at smide et hav af dot's på dem smide pet i face og så bare fyre SB afsted som en gal. =)

Men på den anden side gir mages måske lidt mere DMG.

Men som Fruitloop siger tager det ikke ikke så lang tid at spille en op til 15-20, så ved du jo lidt om hvordan de er at spille med...

12

torsdag, 8. februar 2007, 15:45

Warlock - Jeg har spillet utrolig meget Warlock og den er total ownage, jeg taber aldrig en 1on1 i PvP (7-9-13 :)))

Jeg lavede et crit på 1848 i level 48 (på en level 48 elite mob).

De 3 builds kan deles op:

Afflection: God til leveling og curses.
Demonlogy: God fra level 50 (Med Felguard)
Destruction: Utrolig eksplosiv damage over kort tid, du skal bare tit til at genoplade mana med potions.

13

onsdag, 14. februar 2007, 11:25

Citeret

Ifølge de fleste Mages som jeg har snakket med, så er Frost klart bedst efter TBC.

Skiftede selv til Frost fra Fire, da jeg kan grinde lidt hurtigere med Frost end Fire. Pvp mæssigt har jeg dog kun prøvet at forsvare TB mod lvl 60-70 allys, hvilket gik mere end fint.

Især grineren at sende Water element ned og angribe dem. :roller:

Men den højeste DPS får du dog fra Arcane, men så bliver mana et problem.

P.S. skal siges jeg kun er lvl 52 :)

Once upon a dime

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bllets" (14.02.2007, 11:26)

14

tirsdag, 6. marts 2007, 03:11

Citeret

Originally posted by Bllets

Citeret

Ifølge de fleste Mages som jeg har snakket med, så er Frost klart bedst efter TBC.

Skiftede selv til Frost fra Fire, da jeg kan grinde lidt hurtigere med Frost end Fire. Pvp mæssigt har jeg dog kun prøvet at forsvare TB mod lvl 60-70 allys, hvilket gik mere end fint.

Især grineren at sende Water element ned og angribe dem. :roller:

Men den højeste DPS får du dog fra Arcane, men så bliver mana et problem.

P.S. skal siges jeg kun er lvl 52 :)

Ja 40 arcane og resten i f.eks fire giver klar de højeste crits - som 65 kunne jeg få en pyroblast afsted på 5k med grøn trinket.

Jeg kører kun pvp nu og der er jeg skiftet til 61 frost. Man holder sig lidt bedre i live i frost imo, og så er det lidt lettere at nappe flere på en gang når man har iceblock, elemental og coldsnap.

Btw => Har også en lock på lvl64 og har netop grinded en mage op fordi jeg synes locken blev kedelig

15

tirsdag, 6. marts 2007, 12:46

Citeret

Originally posted by Brtlsn
Tjah, er selv mage med frost spec. Det eneste jeg oplever sådan rigtig kan hamle op med mig i dps er shamans med dualwield og pænt sygt gear eller rogues i længere instances (Raid instances fordi frostbite osv ikke kan procce som det kan i 5 man instances). Warlocks er dog også ret fede, min er dog kun i lvl 50 men pænt nice alligevel :) Men imo er mages bedste dps.

Så går jeg ud fra i ikke har nogle 0/40/21 specced warlocks. Det er sku kun fire mages der kan følge med mig. Sacrifice imp for 15% mere firedmg. <3

16

fredag, 16. marts 2007, 04:22

Åbenbart ikke nogle her der har en ordentlig Warlock kan jeg høre.
I snakker alle om de berygtede Demon specs, øhhhh i kender vist ikke til locks. Demon spec er det størts wuzz spec vi har. Du er så totalt en vat arm hvis du bruger det, og specielt i instances med mere en 5 spillere så er en demon værdiløs. Vi er selv igang med både Karazhan og Gruul Lair, og her ville en demonlock aldrig kunne tilbyde et raid noget som en Hunter ikke ville kunne.

Nej vil i have maks skade så gå mod det spec som i gamle dage hed SM/Ruin. Dog har man selvfølgelig flere point nu at sætte.
Det build som vores guild har fundet ud af giver mest i highend raids er http://www.wowhead.com/?talent=AEMr0RfzVZZEx0trzzh0o.

Dette er efter vi har testet faktisk alle relevante builds.
Kan sige jeg både laver Karazhan, Gruul Lair, Heroic Instances og Arena.

Taget fra HuleFanden's indlæg.
Afflection: God til leveling og curses. (Det er alle altså)
Demonlogy: God fra level 50 (Med Felguard) (Er så KUN god indtil lvl 60, derefter er den værdiløs)
Destruction: Utrolig eksplosiv damage over kort tid, du skal bare tit til at genoplade mana med potions. (Potions? Hvad fanden har du Lifetap til? Jeg har som Warlock KUN drukket potions når priests er døde, en warlock som ikke bruger Lifetap mellem kampe er det samme som en warrior-tank der ikke bruger Sunderarmor.)

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

17

fredag, 16. marts 2007, 10:30

Citeret

Originally posted by SShadowS
Åbenbart ikke nogle her der har en ordentlig Warlock kan jeg høre.
I snakker alle om de berygtede Demon specs, øhhhh i kender vist ikke til locks. Demon spec er det størts wuzz spec vi har. Du er så totalt en vat arm hvis du bruger det, og specielt i instances med mere en 5 spillere så er en demon værdiløs. Vi er selv igang med både Karazhan og Gruul Lair, og her ville en demonlock aldrig kunne tilbyde et raid noget som en Hunter ikke ville kunne.

Nej vil i have maks skade så gå mod det spec som i gamle dage hed SM/Ruin. Dog har man selvfølgelig flere point nu at sætte.
Det build som vores guild har fundet ud af giver mest i highend raids er http://www.wowhead.com/?talent=AEMr0RfzVZZEx0trzzh0o.

Dette er efter vi har testet faktisk alle relevante builds.
Kan sige jeg både laver Karazhan, Gruul Lair, Heroic Instances og Arena.

Taget fra HuleFanden's indlæg.
Afflection: God til leveling og curses. (Det er alle altså)
Demonlogy: God fra level 50 (Med Felguard) (Er så KUN god indtil lvl 60, derefter er den værdiløs)
Destruction: Utrolig eksplosiv damage over kort tid, du skal bare tit til at genoplade mana med potions. (Potions? Hvad fanden har du Lifetap til? Jeg har som Warlock KUN drukket potions når priests er døde, en warlock som ikke bruger Lifetap mellem kampe er det samme som en warrior-tank der ikke bruger Sunderarmor.)

Jeg er faktisk enig, Destruction er også min fortrukne.

Dog synes der er nogle af de aff talents du har i dit link der er lidt ubrugelige.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (16.03.2007, 11:10)

18

fredag, 16. marts 2007, 14:09

Undskyld jeg siger det, men det var da et tosset build, så mange point der er spildt fordi de er sat for mig tilfældige steder og overhovedet ikke vil have nogen effect i raids.

Lige nu er jeg fuld destruction 7/7/47, hvilket er kanon både i PVP og PVE (Karazhan etc).

Nu siger du godt nok demonology ikke holder til Karazhan, har du overhovdet selv en lock? Og har du overhovedet selv prøvet det? Der er INGEN der kan følge med en godt gearet warlock og hans felguard der cleaver som en gal, det er syg dps.

Jeg er ikke i tvivl om at SM/Ruin er fint til raids og w/e, men at sige det er bedre end andre er noget hø. Går du fuld destruction skal du jo også huske at ændre dit gear efter det, dvs få fat i noget crit gear. Jeg vil vove at påstå at alle builds er lige gode hvis spilleren der sidder bag pc'en bare har lidt indsigt i hvordan en lock fungere, og hvilket gear der skal bruges til hvilke builds.

Mine fem øre er at alle builds fungere lige godt hvis de spilles korrekt.

Edit:

Citeret

Felguard værdiløs? Har du overhovedet prøvet en felguard som lvl 70? Han laver mere end 10% dps af en 5 mands grp, tilføj det til din egen dps og der er ingen klasser der kan følge med dig. Dette fungere selvfølgelig også i raids, jeg kan slet ikke beskrive hvor meget DPS han kan lukke ud med det rigtige gear.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (16.03.2007, 14:13)

19

mandag, 19. marts 2007, 19:04

Skal vi ikke konkludere at alle specs er lige gode, hvis geeken bag PC'en ved hvad han foretager sig, og i det hele taget kan finde ud af det valgte spec.

Adder dog lige noget: Mine egne erfaringer med warlock er at affliction og demo er bedst, ens pet kan nakke 2+ mobs alene, semtidig med man selv gir meget skade. I afflicton kan man bare rende rundt og DoT'e alt man ser, som så dør af det.

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

20

tirsdag, 10. april 2007, 03:34

hvilken slags gear er så godt til henholdsvis demon, affliction og destruction?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.