1

torsdag, 28. december 2006, 20:46

Kan jeg lave en macro som f.eks bruger bloodrage og battle shout? og er det muligt som mage at lave en der buffer en med Arcane intellect, frost armor, dampen magic og combustion? Gerne fortæl om andre nyttige macros i har?

(\__/)
(O.o )
(#|#)

2

torsdag, 28. december 2006, 21:29

Citeret

Originally posted by Jacorik
Kan jeg lave en macro som f.eks bruger bloodrage og battle shout? og er det muligt som mage at lave en der buffer en med Arcane intellect, frost armor, dampen magic og combustion? Gerne fortæl om andre nyttige macros i har?

Link

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

3

torsdag, 28. december 2006, 22:07

Hmm tak det med mage kan jeg godt finde ud af men warrior macros er lidt indviklede og er ikke rigtig lige den slags jeg leder efter.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

4

torsdag, 28. december 2006, 23:15

Mens du er inge i macro og du skriver noget, kan du Shift+klikke på den spell du skal have ind, og så skriver den det.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

5

fredag, 29. december 2006, 21:54

Virker knap så godt hvis jeg skal ha affyret 2 spells. Kan du hjælpe mig med at lave en der caster: bloodrage og derefter battle shout rank 7. og en der caster: Arcane int, Dampen magic, frost armor i en macro? kan ikk finde det i dit link.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

6

onsdag, 2. maj 2007, 10:27

Til warrior

/Cast Bloodrage(Rank 1).
/Cast Battleshout(Rank 1).

Til mage

/Cast Arcane Intellect(Rank 1).
/Cast Frost Armor(Rank 1).
/Cast Dampen Magic(Rank 1).

Hvis det ikke virker, så prøv det her :

/Cast Arcane Intellect(Rank 1)
/Stopcasting
/Cast Frost Armor(Rank 1)
/Stopcasting
/Cast Dampen Magic(Rank 1)

Det samme med warrior

Ved ikk om det virker, men skulle det meget gerne! :)
Du kan ændre "(Rank 1)" til en anden rank.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Awokeneyes" (02.05.2007, 13:49)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.